Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2674)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia piirteitä arvostat kumppanissa tai puolisossa?
Lojaalisuutta, rehellisyyttä, lempeyttä, älyä, käytöstapoja ja sivistystä.
Aa... eli kaikkea sitä mistä itselläsi on puutetta.
Ymmärrän nyt paremmin.
Tuskin on puutetta toisin kuin sinulla. Tunnetko kaikki anonyymit kaipaajat hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pikatuomari ja sanelija tänne pelmahti katkomaan muiden kaipauksen kauniin kukan? Pidä huoli omista asioistasi.
En pidä. Kuulisin mielellään tuon irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pikatuomari ja sanelija tänne pelmahti katkomaan muiden kaipauksen kauniin kukan? Pidä huoli omista asioistasi.
Et pidä huolta omista asioistasi mutta haluat, että joku käskee sua silti siihen irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pidä huolta omista asioistasi mutta haluat, että joku käskee sua silti siihen irl?
Noista nimittelyistä olen lähinnä kiinnostunut.
Emilia, rakas. Nähtäispä viikonloppuna. <3
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä että kukaan kertoo minulle mitä minun tulee seuraavaksi tehdä.
Kysy silti.
Taitavia huijareitakin on. Kannattaa luottaa itseensä ja kommentoida kun huomaa että joku yrittää puhua puolesta väärällä tavalla. Tuo esille huomioimasi asiat että niille saadaan heti stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa minä ollut se ihminen silloin joka olen nyt, mutta olin niin kovin nuori. Pidin sinusta ihan todella kovin ja pidän vieläkin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Vasta pohdin samoja teemoja. Semmosta se on. Sivusta varmaankin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä että kukaan kertoo minulle mitä minun tulee seuraavaksi tehdä.
Kysy silti.
Ei minun tarvitse kysyä asioitani muilta.
Eikä ole kiva udella selän takana :/
Olisitpa silittämässä hiuksia ja päätä. Kosketus kertoisi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Taitavia huijareitakin on. Kannattaa luottaa itseensä ja kommentoida kun huomaa että joku yrittää puhua puolesta väärällä tavalla. Tuo esille huomioimasi asiat että niille saadaan heti stoppi.
Hän kuulee totuuden ja tietää etten valehtele hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Oon nykyään ihan viilipytty, en vaan jaksa kai kärähtää mistään. Ehkä oon vaan saavuttanut suuttumisten kyllästymispisteen. Tai sitten oon tajunnu ettei kannata tuhlata energiaa. Se ei toki estä tuomasta asioita esille. Hämmentävää.
Tästä tuli mieleen että ahdistus ja kuormittuminen näyttää lisäävän kärähtämisen mahdollisuutta. Sivusta
Huomenna on pitsa perjantai!! Ou jee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nykyään ihan viilipytty, en vaan jaksa kai kärähtää mistään. Ehkä oon vaan saavuttanut suuttumisten kyllästymispisteen. Tai sitten oon tajunnu ettei kannata tuhlata energiaa. Se ei toki estä tuomasta asioita esille. Hämmentävää.
Tästä tuli mieleen että ahdistus ja kuormittuminen näyttää lisäävän kärähtämisen mahdollisuutta. Sivusta
Kyllä pitää paikkansa. Kärähtäminen on jo tapahtunut.
K
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jopa molempia. Uudenlainen asetelma tulevaisuutta varten. Tarvitset kai rauhaa huomioitasi varten? Uuden oppimista ja töiden jatkamista tässä eri asetelmassa ja näkökulmassa?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi ulkomaalaista naista mutta pakko kai se on alkaa katsella sellaista, kun suominaiset eivät halua perhettä tai sitten ovat jo toisella kierroksella.
Niin jos ei suomalainen kelpaa sinulle. Ihan voisi rehdisti vain kertoa sen oikean syyn.
Vierailija kirjoitti:
Diktaattorit yrittävät aina päättää muiden puolesta asioita. Vetävät vaatimalla elämään haluamansalaista elämää. Ovat muuten taitavia. Ei käy laatuun.
Elämä ei ole mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
K niin kuin kuppa.
Lähti ku kuppa Töölöstä.
Valmiissa maailmassa ei ole kiire mihinkään.