Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua, että sinua lähestytään.
No et edes uskalla.Uskalsin jo. Enää on vaikeampi uskaltaa. Uskallatko itse? Uskaltaisit, jos haluaisit.
Mä vaan ounastelen.
Tiedän mitä tarkoitat, mutta se sattuu silti kun itse ajattelen asioita vähän toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä sua viivyttää? Tarjotin tuotiin eteesi etkä katsonutkaan sisältöä
Oisko vaikka siksi, että en ole havainnut tarjotinta? Nopeasti ohi kulkeva kaivattu ei ole tarjottimella vaan kulkemassa nopeasti ohi toivoen, ettei häirittäisi.
Saisit häiritä missä ja koska tahansa. Tiedät sen.
Edellinen sotki sivusta
Vierailija kirjoitti:
Gn. Gn.
Osaatko muuta sanoa? Vaikka Fj. Fj. ?
En tiedä jaksaisko huomenna kävelylle vai meniskö vasta ylihuomenna. Ois kyllä huomiselle viime tingan tehtävää. Aloin myös miettiä sitä, että tajusitkohan poimia erään ajan vai käynkö nyt väärään aikaan. Pitäiskö noudattaa sitä auringon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä sinut edes jotenkin. En tiedä huomasitko sinä. Yritin kyllä käydä kävelylläkin, mutta se oli turhaa.
Missä näit?
Yritän ottaa kaiken irti, mitä näistä hetkistä on irti otettavissa.
Onko Palantir käytössä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikin tavoin epäsopivalle hyvät yöt. P.S. Vieläkin sua pohdin, vaikka ei enää ole oikeastaan mitään pohdittavaa. Mutta en osaa lopettaakaan. P.P.S. Jos ikinä vielä nähdään, saat ihan taatusti pitkän ja tiukan halin, jos en näytä siltä, ettet sitä halua (nn-juttuja vain)
Sattuu kun tuntuu, että sun viesteissä on aina toi "epäsopiva" jollain dramaattisella tavalla. 🙄
Huoh, en arvostele tätä tyyppiä millään tavoin. Epäsopivuudella viittaan tilanteeseemme, aikaan, paikkaan, elämän yleiseen yhteensopivuuteen jne. Plus haluan hänelle vain parasta ja minä en hänelle missään nimessä olisi sitä parasta. Koska monta syytä. (Nn yhä)
Johtuuko tämä meidän ikäerosta yms? N28
Kaivattuni ei ole N28. Mutta juu, ikäero yksi erottava tekijä meilläkin.
Päivät tylsii.
Ei jaksa bylsii
aina samaa kättä
elämää elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua, että sinua lähestytään.
No et edes uskalla.Uskalsin jo. Enää on vaikeampi uskaltaa. Uskallatko itse? Uskaltaisit, jos haluaisit.
Mä vaan ounastelen.
Niin kai, kun tilanne tyydyttää.
Taisit mennäkin jo. Jäin taas ikävöimään! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat, mutta se sattuu silti kun itse ajattelen asioita vähän toisin.
Et kuitenkaan kerro, miten ajattelet.
Mun pitää rauhottua. Oon ihan sekasin. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut multa
Johtuuko tämä meidän ikäerosta yms? N28