Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1943)
Vierailija kirjoitti:
Tältä se siis sitten tuntuu, kun ei enää tunne. Henkisesti tähänastisen elämäni voimakkain ajanjakso, minkä olen ulkoisesti pitänyt sisälläni koko tämän ajan. Ravistellut on, näkymättä ulospäin. En kuitenkaan hyvästele palstaa. Täällä on juttua maan ja taivaan välillä. Toteavasti, kuitti ja kiitos. Hyvää yötä itse kullekin. H.
Ei multa tuo. Toinen H
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa enää viivytellä. Oon kohta hermoraunio. Stressaa kun en tiiä mitä meinaat!
Mihin tämä liittyi?
Joku alapeukuttaa taas jokaisen viestin. hupinsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä sua viivyttää? Tarjotin tuotiin eteesi etkä katsonutkaan sisältöä
Olisko sun puoliso se mikä mua viityttää...
Ei oo enää sellaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se on tyytyä nykyiseen asetelmaan.
Ikebana
Nää on parhaita 🤣sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikin tavoin epäsopivalle hyvät yöt. P.S. Vieläkin sua pohdin, vaikka ei enää ole oikeastaan mitään pohdittavaa. Mutta en osaa lopettaakaan. P.P.S. Jos ikinä vielä nähdään, saat ihan taatusti pitkän ja tiukan halin, jos en näytä siltä, ettet sitä halua (nn-juttuja vain)
Sattuu kun tuntuu, että sun viesteissä on aina toi "epäsopiva" jollain dramaattisella tavalla. 🙄
Huoh, en arvostele tätä tyyppiä millään tavoin. Epäsopivuudella viittaan tilanteeseemme, aikaan, paikkaan, elämän yleiseen yhteensopivuuteen jne. Plus haluan hänelle vain parasta ja minä en hänelle missään nimessä olisi sitä parasta. Koska monta syytä. (Nn yhä)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa enää viivytellä. Oon kohta hermoraunio. Stressaa kun en tiiä mitä meinaat!
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Et halua, että sinua lähestytään.
No et edes uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Lusikkaan supattelee
Ajatuksena ihana. My babe saisi olla pikkulusikkani. Hellitin hänet pilalle, joten parempi ettei ikinä enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Miehelle
Näinpä sinut edes jotenkin. En tiedä huomasitko sinä. Yritin kyllä käydä kävelylläkin, mutta se oli turhaa.
Vierailija kirjoitti:
pötyä olen vain vähän jäässä alkuun
Nyt varmaan ainakin pidät mua luuserina. Päiväni murmelina tai jotain.
Rakastan sinua, ystävä. Elän valheessa kun peitän todelliset tunteeni. Ehkä sä jotain aavisteletkin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et edes uskalla.
Uskalsin jo. Enää on vaikeampi uskaltaa. Uskallatko itse? Uskaltaisit, jos haluaisit.
Olisko sun puoliso se mikä mua viityttää...