Naisen ei kannata ottaa hyvännäköistä miestä
Hän pettää kuitenkin. Ja on muutenkin paha naiselle.
Kommentit (11)
Juoksee vieraissa koko ajan.
Itseään täynnä myös.
Järkevä nainen ei kolmijalkaisiin sekaannu.
Tottakai kannattaa. Saa hyvännäköisiä lapsia. Paljon nolompaakin on se, jos ruma mies pettää.
Miehen ei kannata ottaa naista.
Hyvän miehen siis
Kannattaisi suosia lyhyitä, kaljuuntuneita pullukoita kuten minä. En 100% varmasti petä ja tulen aina ajoissa kotiin. Mutta ei kelpaa kunnollisuus enää nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi suosia lyhyitä, kaljuuntuneita pullukoita kuten minä. En 100% varmasti petä ja tulen aina ajoissa kotiin. Mutta ei kelpaa kunnollisuus enää nykypäivänä.
Uskollisuus ei riipu ulkonäöstä. Yhtälailla lyhyt ja kaljuuntunut pullukka voi pettää, jos on sen luontoinen ja saa tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Miten pullukka mies voisi olla kunnollinen? Ei pidä edes itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päteehän sama naisiin? Naiset ovat nimittäin lihavempia kuin miehet.
Hyvännäköinen mies pettää vähemmän todennäköisesti, kun on ollut vara valita eikä parisuhteen tai seksi eteen tarvitse esittää kiinnostunutta vaan voi valita kiinnostavan. Rumilla no taas... heti kun saavat vähän huomiota, häkeltyvät ja pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päteehän sama naisiin? Naiset ovat nimittäin lihavempia kuin miehet.
Ei päde. Naiset ovat luonnostaan rasvaisempia. Miehen pitää laiminlyödä hyvinvointinsa pitkäaikaisesti, että siitä tulee pullukka.
Ok, inceli 😁