Naisen ei kannata ottaa hyvännäköistä miestä
Hän pettää kuitenkin. Ja on muutenkin paha naiselle.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Olette rumia naisia, joten ette saa minkäännäköistä miestä:) Miehen tason ratkaisee status ja raha, naisen tason ratkaisee ulkonäkö ja sitä on vain harvoilla nuorilla naisilla.
Jos palstanainen olisi kaunis niin hänellä olisi NHL-pelaaja tai formulakuski.
Keski-ikäinen nainen ei saa enää puliukkoakaan ja sitten yrittää änkyttää, että se hevosenkenkäkaljuinen mies siinä sohvalla on"komea", jonka hän valitsi:D:D
Onko sinulla statusta ja rahaa? Enpä usko, joten suu kiinni. Miehet on suurin osa susirumia, varsinkin suomalaiset. Jos katselee vaikka jotain suomalaisia näyttelijöitä (joiden yleensä pitäisi muka olla komeita) niin huhhuh mitä rumiluksia.
Ja jos täällä on julkkismiestenkin taso tuo, niin auta armias kun katselee näitä tavisukkoja. Hyi h*lvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, en ole koskaan ruman miehen kanssa seksiä harrastanut, enkä aio tehdä sitä jatkossakaan.
Kyllä olet koska olet ruma nainen:)
Sinähän se luuseri tiedät. Olinpa ruma tai en, niin ainakin olen aina saanut komeita miehiä sänkyyni, ja tämänhetkinen on viihtynyt siellä jo yli 20 vuotta, vaikka ottajia olisi hänelle edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yli 30v nainen saa enää minkäännäköistä miestä:D
Annat vinkkejä väärällä palstalla, ei täällä naisilla ole pienintäkään valinnanvaraa. Ei 40+ pyylevä täti saa enää puliukkoakaan.
Lohduttaudu sinä ressukka tällä, jos helpottaa omaa inceliyttäsi.
Aviomieheksi kannattaa ottaa ruma, kiltti ja hyvätuloinen. Lapset pitää tehdä komean, älykkään ja urheilullisen kanssa salaa. Aviomiehen kanssa yhdyntää vain varmoina päivinä ja siitosmiehen kanssa ovulaation aikoihin.
Monilla edustavilla ja kuuluisilla naisilla on tavis puoliso. Esim.Jenni Vartiaisella ja Huhtasaarella. Usein sitten komealla miehellä on vaatimaton puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Järkevä nainen ei kolmijalkaisiin sekaannu.
Järkevä nainen.?? Oikeesti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa. Saa hyvännäköisiä lapsia. Paljon nolompaakin on se, jos ruma mies pettää.
Ja rumat miehet on niitä jotka pettää, ei komeat. Koska ruma mies käyttää tilaisuutta hyväksi, kun sellainen tulee kohdalle, kun niitä ei tule. Ja rumilla miehillä on niin huono itsetunto, että ne pettää ihan kohottaakseen itsetuntoaan. Komean ei tarvitse tehdä sitäkään.
Minä otin, enkä ole katunut. Olemme saanet kaksi todella hyvännäköistä poikaa. Mies on edelleen hyvin komea, vaikka ikää on tullut. Huomaan kyllä, että mies kerää katseita muiltakin. Mutta ei se haittaa. Ollaan oltu yhdessä yli 20v, joten kai se olisi jo lähtenyt tästä, jos olisi lähteäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi suosia lyhyitä, kaljuuntuneita pullukoita kuten minä. En 100% varmasti petä ja tulen aina ajoissa kotiin. Mutta ei kelpaa kunnollisuus enää nykypäivänä.
Uskollisuus ei riipu ulkonäöstä. Yhtälailla lyhyt ja kaljuuntunut pullukka voi pettää, jos on sen luontoinen ja saa tilaisuuden.
Ei se ole yhtälailla. Komeita miehiä naiset iskevät hulluna. Siinä se jämptimmänkin miehen kontrolli pettää, etenkin jos on baarissa tms. On kokemusta. Tyttären miestä iskettiin työpaikallakin. Tilaisuus tekee varkaan.
Höpsis, miesten pitää vain sanoa jämptimmin ei kaikille ehdotteijoille. Ei naiset ole vastuussa siitä, että mies pysyy uskollisena
Kaunista naista petetaan useammin.
Gisele esimerkiksi.
Mies, oli muten komea, menestynyt ja vaimonsa ylistama ei vaan kesta kaunista ja menestynytta vaimoa. Itsetunto on aina nolla.
Ellei sitten ole joku Keane reaves tai Liam nelson. Siina se prosentti poikkeuksia.
Kaikki miehet ovat hyvännäköisiä ja sillä siisti. Toisilla on miellyttävämmät piirteet kuin toisilla. Toiset ovat todella sisäisesti kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen mies pettää vähemmän todennäköisesti, kun on ollut vara valita eikä parisuhteen tai seksi eteen tarvitse esittää kiinnostunutta vaan voi valita kiinnostavan. Rumilla no taas... heti kun saavat vähän huomiota, häkeltyvät ja pettävät.
Juuri näin!
Eikä isketä. Olen 189cm, tumma, skrode ja komee, mutta yksikään nainen ei tee aloitteita missään. No olen parisuhteessa jo muutenkin, niin ei ongelmaa.
Kaikki naiset ovat hyvännäköisiä ja sillä siisti. Toisilla on miellyttävämmät piirteet kuin toisilla. Toiset ovat todella sisäisesti kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa. Saa hyvännäköisiä lapsia. Paljon nolompaakin on se, jos ruma mies pettää.
Olen nätti nainen ja otin komean miehen. Lapsesta näkee jo päälle päin, että tulee kunnon hurmuri.
Minun ensimmäinen aviomieheni ei ollut mikään komistus naisten silmissä. Olin hänen ensimmäinen tyttöystävänsä.
Arvata saattaa, että petti heti, kun kohdalle osui toinen nainen, joka osoitti kiinnostusta. Oli hänelle niin hämmentävä kokemus, kun ei ollut kokenut moista minun lisäkseni aiemmin.
Nykyinen aviomieheni on pitkä, komea ja uskollinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat hyvännäköisiä ja sillä siisti. Toisilla on miellyttävämmät piirteet kuin toisilla. Toiset ovat todella sisäisesti kauniita. P.llun kautta.
Kyllä ruma mies todennäköisemmin pettäisi minua, sillä seksiä en ruman miehen kanssa suostuisi harrastamaan.
Oletko, ap, kateellinen minulle, kun minulla on hyvännäköinen mies.
Ap, kyllä nyt täytyy myöntää, että et olisi vaan kateellinen jollekin naiselle jolla on komea mies.
Usein kateus tekee ihmiselle tuota, että alkaa syyllistämään, mitätöimään sitä jota kaipaisi itselleen mutta jota ei voi saada.
Löytyy sieltä kans muutama Kitty Spencer, Liz Hurley ja Rosie Huntington-Whiteley. Ja Jude Law oli nuorena komea.