Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Miss Suomen 2025 menettää kruununsa?

Vierailija
10.12.2025 |

Pitäisikö Miss Suomi 2025 Sarah Dzafce hyllyttää rasismikohun vuoksi? 

Hänen ainoa työnsä on edustaa Suomea. Se ei nyt ole mennyt ihan putkeen...

Kruunu perintöprinsessalle vai ei?

Pitäisikö Miss Suomen menettää kruununsa?

Vaihtoehdot

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon missin brassaileva suomienglantisekava bisnesluokkakommentti oli häiritsevämpi kuin joku naurettava kiinalaiskommentti.

Vierailija
222/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se kuva olis kuinka tarkoitettu vain kavereille, hän teki tuon eleen ravintolassa julkisella paikalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "parremat" ihmiset hyveposeeraa XD

Vierailija
224/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se kuva olis kuinka tarkoitettu vain kavereille, hän teki tuon eleen ravintolassa julkisella paikalla. 

Niin ja ongelma on missä? Kyllähän suomi juntit röyhtäleekin ravintolassa ja se ei ole paheksuttavaa.

Vierailija
225/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Täällä "parremat" ihmiset hyveposeeraa XD "

Höpö höpö. Ei anonyymisti voi hyveposeerata. 

Tämä on keskustelua aiheesta. 

Vierailija
226/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ongelma on missä? Kyllähän suomi juntit röyhtäleekin ravintolassa ja se ei ole paheksuttavaa.

en ihmettelisi jos piereskelevätkin, sen verran juntit käytöstavat monella. tyhmät suomalaiset täällä vauhdissa 

Vierailija
227/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

länsimaalaiset ongelmat, kun joku syömässä kiinalaisen kanssa, olisiko missin pitänyt kirjoittaa "syömässä henkilön kanssa" ettei herkkähipiäiset pahoita mieltä, mä en antaisi lasta edes hoitoon noin herkille

Vierailija
228/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Suomi, rauhaa, rakkautta ja kaikki ihmiset hyväksyvä henkilö kertoo, että häntä vihataan. Tietenkin bisneksessä on miellyttävämpi istua kuin turistissa, mutta vain nolo keskenkasvuinen teini kehuskelee sillä.

Vierailija
229/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nyt ensimmäisen kerran tuon silmien vääntelyjulkaisun. Onhan se hävyttömyydessään todellakin omaa luokkaansa, siinä ei selittelyt auta. Kruunu pois ja sakot sietäisi saada.

Vierailija
230/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

länsimaalaiset ongelmat, kun joku syömässä kiinalaisen kanssa, olisiko missin pitänyt kirjoittaa "syömässä henkilön kanssa" ettei herkkähipiäiset pahoita mieltä, mä en antaisi lasta edes hoitoon noin herkille

Kun ei ollut syömässä kiinalaisen kanssa. Ootko seurannut koko asiaa?

Vierailija
231/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalainen missi vääntää hetken ajan silmäkulmia, pöyristytään kuin maailmanloppu olisi vähintään tulossa, ja tätä kutsutaan rasistiseksi.

Mutta..... kun kuka tahansa menee kauneusklinikalle ottamaan tämän "fox eye" lankakohotuksen mikä todellakin pitää silmäkulmat ylhäällä ja vinossa jopa useita kuukausia, niin tämäkö ei ole rasistista JA lisäksi toisen kulttuurin omimista?

https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/03/05/16/54985585-0-image-a-3_1646497…

Samoin huulten suurentaminen fillerein, se on rasistista tummaihoisia naisia kohtaan, ja toisen kulttuurin omimista?

Kuinka paljon kansainvälisissä missikisoissa on niitä valkoihoisia jotka on ottaneet huulifillereitä, ja "fox eye" lankakohotuksia?

Miten liittyy toisten ominaisuuksien pilkkaamiseen tämä?

Vierailija
232/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais nähdä se finski video. Onko kellään linkkiä? 

Vierailija
233/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on suomalaiset tyytyväisiä, kun eihän kukaan Sarahia halunnut edes missiksi, kun oli puoliksi ulkomaalainen. Että sellaista rasismia. Kyllä suomalaiset on vittum aisia ja kateellisia sekä vahingoniloisia.

Olen samaa mieltä. Suomalaiset on maailman vittumaisinta sakkia ja varsinkin tyhmät suvakkiakat.

Vierailija
234/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on suomalaiset tyytyväisiä, kun eihän kukaan Sarahia halunnut edes missiksi, kun oli puoliksi ulkomaalainen. Että sellaista rasismia. Kyllä suomalaiset on vittum aisia ja kateellisia sekä vahingoniloisia.

No minä seurasin Universum kisat ja Sarah edusti siellä hyvin. Minua ainakin harmittaa, että hänen käytös johti tähän. Valitettavasti tästä ei voi muita syyttää, kun häntä itseään.

Kyllä se "ystävä" on kaikkein pahin syyllinen tilanteeseen. Ettei olisi enemmän sen Taran ystävä...

Vierailija
235/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä seurasin Universum kisat ja Sarah edusti siellä hyvin. Minua ainakin harmittaa, että hänen käytös johti tähän. Valitettavasti tästä ei voi muita syyttää, kun häntä itseään.

Kyllä se "ystävä" on kaikkein pahin syyllinen tilanteeseen. Ettei olisi enemmän sen Taran ystävä...

Jos työsi on olla julkisuudessa edustamassa omaa maatasi niin sulla on itsellä myös vastuu siitä minkälaisia kuvia susta otetaan face to face.

Vierailija
236/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella suomalaisilla, varsinkin Itä-suomalaisilla on aasialainen poimu silmissään. Se johtuu siitä, että meillä on geneettisiä yhteyksiä Yakutiaan joka on maantieteellisesti Aasiaa. 

Joten Sarah tuli pilkanneeksi myös monia suomalaisia. 

Itseltänikin tuo silmäpoimu löytyy. 

Yhdellä suomalaisella kuuluisalla kapelimestarilla on toi ja sitten yhdellä naistaitoluistrlijalla

Vierailija
237/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jengi heittaa meanwhile mä Finnair business luokas"

Jo tämä lauseen käyttäminen kertoo, että tuollaiselle henkilölle ei olisi ikinä pitänyt edes antaa Miss Suomen kruunua.

Pitäisi olla edes minimisivistys, kielenkäyttö ja ilmaisutaito.

Jep. Ihan pissis. Seuraava julkaisu olisi ollut todennäköisesti vielä tökerömpi. 

"Meikä palmun alla palelkaa luuserit" tai jotain vastaavaa. 

Vierailija
238/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais nähdä se finski video. Onko kellään linkkiä? 

Se on poistettu, ei ole näkynyt kuin kuvakaappauksia, kun istuu finskin istuimella rennosti ja kuvan päällä "Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas". 

Vierailija
239/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä tarkoittaa tuo jengi heittaa? 

Heittaa, hate. Vihaa (häntä) rasismin takia. 

Vierailija
240/264 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En halua sanoa, että kadun asioita elämässä. Uskon, että jokainen on uusi kokemus ja uusi mahdollisuus oppia ja kasvaa. Olen syvästi pahoillani teoistani. En ole missään vaiheessa tarkoittanut satuttaa tai pilkata ketään kenenkään etnisyyden perusteella, Dzafce vastasi.

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Melko matalalta pitää se oppiminen ja kasvaminen aloittaa kun ei vielä tuossa iässä osaa käyttäytyä. 

Myös kielenkäyttö on järkyttävän kehnoa.

No, koulutus Savon ammattiopisto. Ehkä missin vaatimuksena tulisi olla akateeminen tutkinto koska some ja viestintä on niin iso osa työtä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi