Pitäisikö Miss Suomen 2025 menettää kruununsa?
Pitäisikö Miss Suomi 2025 Sarah Dzafce hyllyttää rasismikohun vuoksi?
Hänen ainoa työnsä on edustaa Suomea. Se ei nyt ole mennyt ihan putkeen...
Kruunu perintöprinsessalle vai ei?
Kommentit (264)
- En halua sanoa, että kadun asioita elämässä. Uskon, että jokainen on uusi kokemus ja uusi mahdollisuus oppia ja kasvaa. Olen syvästi pahoillani teoistani. En ole missään vaiheessa tarkoittanut satuttaa tai pilkata ketään kenenkään etnisyyden perusteella, Dzafce vastasi.
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
- En halua sanoa, että kadun asioita elämässä. Uskon, että jokainen on uusi kokemus ja uusi mahdollisuus oppia ja kasvaa. Olen syvästi pahoillani teoistani. En ole missään vaiheessa tarkoittanut satuttaa tai pilkata ketään kenenkään etnisyyden perusteella, Dzafce vastasi.
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Miksi elämässä pitäisi katua asioita. Ellei ole kyse rikoksesta. Elämä opettaa ja kantaa.
"No ei kyllä ole todellinen ystävä tämä joka postasi kuvan someen Sarahista. Itseänikin ärsyttää ne jotka julkaisevat kuvia minusta ilman lupaa... näitä on paljon. Ja miten sitten nämä "ystävät" valitsevat mahdollisimman epäedustavimmat kuvat joilla voi mediassa mässätä. Varmaan tämäkin joka julkaisi kuvan tiesi täsmälleen mitä siitä aiheutuu. "
Ei ehkä ollutkaan todellinen ystävä, mutta hyvä että paljasti millainen itse on, ja millainen Sarah on. Totuus tuli ilmi.
Kyseessä ei ole mikään epäedustava vahinko otos vaan hän ihan poseeraa suoraan kameralle.
En minä ainakaan kadu elämässä mitään. Se mitä olen ja mitä olen tehnyt on tehnyt sen version minusta jota nyt olen. Suomalaiset tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Miksi elämässä pitäisi katua asioita. Ellei ole kyse rikoksesta. Elämä opettaa ja kantaa.
Koska suomalaiset marttyyrit ja uhriutujat.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kadu elämässä mitään. Se mitä olen ja mitä olen tehnyt on tehnyt sen version minusta jota nyt olen. Suomalaiset tyhmiä.
Minä ainakin kadun paljon asioita elämässäni.
No mutta ainakin Miss Suomi organisaatiossa löytyy selkärankaa. Kun mokaat etkä noudata sääntöjä, saat lähteä.
Toista se on valtionvirastoissa tai eduskunnassa. Yks saa ampumisesta huolimatta jatkaa hommassaan ja todennäköisesti Kelan pääjohtaja saa myöskin jatkaa vaikka toiminta on ollut räikeää.
Kylläpä Matilda vaikuttaakin nyt jälkikäteen entistäkin täydellisemmäl missiltä.
Monella suomalaisilla, varsinkin Itä-suomalaisilla on aasialainen poimu silmissään. Se johtuu siitä, että meillä on geneettisiä yhteyksiä Yakutiaan joka on maantieteellisesti Aasiaa.
Joten Sarah tuli pilkanneeksi myös monia suomalaisia.
Itseltänikin tuo silmäpoimu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Katumuksen puute on lievästi sanottuna vamma ihmisen psyykessä. Kyllä jokaisella on asioita joita saa katua ja on hyväkin katua. Toki itselleen saa monesti myös antaa anteeksi, toisinaan taas teot pitää sovittaa toisen kanssa, jos on loukannut tai satuttanut toista ihmistä. Kyky katua on todella tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisethan on iljettävän näköisiä. Ei se siitä mikskään muutu, kun joku pimu menettää missintittelinsä. Tekopyhää keuhkoamista taas.
No enpä tiedä, tämän vuoden miss universum kisoissa ainakin aasialaiset pärjäsivät. Thaimaalainen missi tuli toiseksi ja filippiiniläinen taisi olla neljäs.
Meidän miss Suomi ei mahtunut 30 parhaan joukkoon.
Joo ja Miss Thailand 2024 tuli neloseksi Miss Universe kisassa, ja oli yks minunkin suosikeista. Todella kaunis:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ainakin Miss Suomi organisaatiossa löytyy selkärankaa. Kun mokaat etkä noudata sääntöjä, saat lähteä.
Toista se on valtionvirastoissa tai eduskunnassa. Yks saa ampumisesta huolimatta jatkaa hommassaan ja todennäköisesti Kelan pääjohtaja saa myöskin jatkaa vaikka toiminta on ollut räikeää.
Kerrotko nyt vielä mikä on kelan johtajan rikos. Jäänyt monelle epäselväksi kun vaikuttaa vain siltä että on ollut liian jämäkkä johtaja kanaparvelle ja puolue väärä.
Tuo kruunun menetys nyt on niin täyttä hyvesignalointia vailla substanssia ettei voi kun nauraa kun tuo instituutio karistaa viimeisetkin uskottavuuden rippeet.
Tässä näytetään se kuva. Ei ole mikään tilannekuva tai vahinkolaukaus:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kadun paljon asioita elämässäni.
Tsemppiä sulle, elämä on lyhyt - jotkut käyttää sen katumiseen ja jotkut nauttimiseen.
Ilman muuta oikea ratkaisu. Vaikuttaa, että hän ei vieläkään oikein ymmärrä, että olisi tehnyt jotain väärin. Valmiiksi kirjoitettu puhe, jonka lukee. Varmaan kohta taas kaikki " heittaa" häntä. Kaksikymppinen nainen käyttäytyy kuin rajattomasti kasvanut varhaisteini.
Eiköhän ystävykset lähettele toisilleen vaikka minkälaisia kuvia ja tekstejä leikkimielisesti. Sarahan ei ollut kai tarkoittanut tuota laajaan julkisuuteen. Koko some on täysin typerä juttu. En itse liittyisi mistään hinnasta. No joo, käyn kyllä silloin tällöin vauvapalstalla mutta typerää tämäkin on joten mukavaa päivän jatkoa. Ps. enkä ole edes boomeri, enkä syrjään vetäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kruunun menetys nyt on niin täyttä hyvesignalointia vailla substanssia ettei voi kun nauraa kun tuo instituutio karistaa viimeisetkin uskottavuuden rippeet.
Joo, teki instituutio miten tahansa, se saisi haukkuja. Ajatelkaapa, jos tuo missi olisi saanut jatkaa. Silloin tulisi haukkuja. Ja nytkin tulee.
Kun suomalainen missi vääntää hetken ajan silmäkulmia, pöyristytään kuin maailmanloppu olisi vähintään tulossa, ja tätä kutsutaan rasistiseksi.
Mutta..... kun kuka tahansa menee kauneusklinikalle ottamaan tämän "fox eye" lankakohotuksen mikä todellakin pitää silmäkulmat ylhäällä ja vinossa jopa useita kuukausia, niin tämäkö ei ole rasistista JA lisäksi toisen kulttuurin omimista?
https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/03/05/16/54985585-0-image-a-3_1646497…
Samoin huulten suurentaminen fillerein, se on rasistista tummaihoisia naisia kohtaan, ja toisen kulttuurin omimista?
Kuinka paljon kansainvälisissä missikisoissa on niitä valkoihoisia jotka on ottaneet huulifillereitä, ja "fox eye" lankakohotuksia?
Purralta ministerin tittelli pois rasismin vuoksi!