Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (636)

Vierailija
361/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siksihän sinne treffeille mennään että oppisi toista tuntemaan ja näkisi minkälainen tyyppi on."

Eihän naiset lähde sinne treffeille ollenkaan. Jokin tässä logiikassa nyt mättää.

Kyllä lähtevät, ja hyvin mielellään kun mukava mies kohdalle sattuu. Kunhan ne treffit tosiaan vain ovat jossain miellyttävässä ja turvallisessa paikassa. 

Mutta miehen on välttämätöntä maksaa kalliit virvokkeet. Muuten ei tule kysymykseenkään.

Ihan itse omansa maksavien naisten kanssa olen treffeillä käynyt. Ja joku virvoke nyt ei edes kallis ole vaikka sen joskus maksaisikin. Shampanjalasillisenkin saa parillakymmenellä eurolla, joka on jo kalliimmasta päästä eikä sekään kallis. 

Vierailija
362/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.

Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.

Jos olisit nainen tai fiksu mies, tajuaisit turvallisuusriskit naiselle. 

jos olisit fiksu mies, tajuaisit myös oikeudelliset riskit miehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.

Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.

Kahvi ei ole taloudellinen riski kenellekään. Eikä leivoskaan siihen päälle.

Kukaan ei pakota maksamaan myöskään toisen ostoksia, suurin osa maksaa aivan itse ilman että edes miettii että maksaakohan toinen vaiko ei.

Vierailija
364/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te noin ihan lähtökohtaisesti oletatte ekoilta treffeiltä? Aika kevyt panostushan se on joka tapauksessa. Tavataan ihminen, johon ei ole tunnetasolla mitenkään sitouduttu eikä edes tiedetä sietääkö olla varttia edes seurassa vai etooko heti jo kättelyssä. Kevyt panostus, hetki yhteistä aikaa nauttien samalla vaikka sen kahvikupin tai lasin viiniä ja sitten heipat, jos ei kiinnostanut. Ihan ihme ajatuksia, että lähdettäisiin jonkun kotiin, tekemään jotain harrastuksia tai pitkiä illallisia. Itse sovin ainoilla elämäni treffeillä treffit läheiseen kapakkaan. Mietin, että jos ei muuta, niin tulee juotua yksi olut. 

Minä kysyn, mitä liikkuu ihmisen mielessä jos lähtee treffeille noin kevyin perustein ettei ole edes varma haluaako nähdä? Tämän takia jos esim tinderissä tulee mätsi ensin jutellaan ja tutustutaan enne

Jaa, varmaan sun kotiin tuli ja ilmaiseksi, oli myös haarat levällään heti. Kompensoi sun matkakulut myös jos sellaisia tuli. 

Hyvä yritys, ap. 🤣

Normaalit ihmiset juttelee muutamia päiviä tai pari viikkoa siellä netissä ja sitten haluavat tavata jotta näkee onko kiinnostusta jatkaa. Sä et yhäkään saa yhtään enempää naisia houkuteltua sinne sun incelmurjuun vaikka kuinka selittäisit täällä kuinka netissä voi tutustua riittävän hyvin.

Ei voi. Yksinkertaisesti vain ei voi. Ainoa tapa tutustua riittävästi olisi ehkäpä pelata jotain tiimipeliä yhdessä, jossa myös näkisi kuinka toinen kohtelee muita ihmisiä. Sellaisia siis, joista ei mitenkään olisi hyötymässä.

Siltikään kehonkieltä ja monia muita hyvin tärkeitä asioita toisesta ei netin kautta voi oppia. 

Pari kertaa nainen olisi tullut käymään, jos olisin lähettänyt matkarahat. Sellaiseen en suostunut. Se olisi ollut liian iso riski.

Vierailija
365/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Antaisin heti persp*lluani.

T.Nainen

Vierailija
366/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi ei ole taloudellinen riski kenellekään. Eikä leivoskaan siihen päälle.

Kukaan ei pakota maksamaan myöskään toisen ostoksia, suurin osa maksaa aivan itse ilman että edes miettii että maksaakohan toinen vaiko ei.

Miehen on käytännössä pakko maksaa naisenkin kahvit ja leivokset. Muuten treffit ovat pilalla. Nainen pitää silloin miestä joko pihinä tai epäkunnioittavana. Vain pieni osa naisista haluaa tai suostuu maksaa omat kahvinsa.

Vierailija
367/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on käytännössä pakko maksaa naisenkin kahvit ja leivokset. Muuten treffit ovat pilalla. Nainen pitää silloin miestä joko pihinä tai epäkunnioittavana. Vain pieni osa naisista haluaa tai suostuu maksaa omat kahvinsa.

Käsi sydämellä.. Ootko sä koskaan edes ollut treffeillä vai onko vaan tultu luettua nettiä?

Vierailija
368/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä pskaa. Jos sä et osaa laittaa laskua puoleksi kohteliaalla tavalla niin ehkä kannattaa kasvattaa munat.

Ja naiset yleensäottaen eivät edes odota toisen maksavan, vaan aivan mielellään ostavat itse. 

Sä elät jossain oudossa mielikuvitusmaailmassa. 

Vierailija
369/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kahvitreffit ovat ihan hyvä juttu. Jollei seura olekaan kiinnostava, kahvin voi juoda nopeasti. Illallisen ollessa kyseessä, huomaat yleensä vasta tilauksen jälkeen, ettei kiinnostakaan, ja sitten sitä istuu siinä tunnin vain kohteliaisuudesta, kun pitää odottaa ruokaa ja syödä.

Vierailija
370/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kahvitreffit ovat ihan hyvä juttu. Jollei seura olekaan kiinnostava, kahvin voi juoda nopeasti. Illallisen ollessa kyseessä, huomaat yleensä vasta tilauksen jälkeen, ettei kiinnostakaan, ja sitten sitä istuu siinä tunnin vain kohteliaisuudesta, kun pitää odottaa ruokaa ja syödä.

Joo, mutta voihan sitä 1-2h ajan puhua pa*skaa samalla tavalla kuin vaikkapa työkavereiden kanssa puhutaan.

Vierailija
371/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta voihan sitä 1-2h ajan puhua pa*skaa samalla tavalla kuin vaikkapa työkavereiden kanssa puhutaan.

Samaa mieltä. Porukka ottaa jotkut treffit ihan liian kuolemanvakavasti. Hirveitä paineita ja outoja käsityksiä siitä, että joku menee konkkaan pienestä tarjoilusta. Ja joo, harvoin ne treffit avioliittoon johtaa, joten kannattaa lähteä ihan ilman mitään sen suurempia odotuksia liikkeelle.

Vierailija
372/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Joku katsoo liikaa jenkki neitejä. Kannattaa jatkaa samaa linjaa tule 30v päästä kertomaan miten meni, mitä jäi jälkikasvulle kerrottavaksi siis toisten naisten jälkikasvuille.

Vierailija
373/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seura on ikävää niin kyllä minä lähden ennen syömistä vaikka tilannut olisinkin. Tai kesken annoksen. 

Vierailija
374/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan koeajolle makuuhuoneeseen, niin ei tarvi tuhlata aikaa. Selviää samantien onko lahna vai panokone 😁

Joo, näin oli kahdellakin kaverilla meininki, kun luottavaisena hyväksyin kahvikutsun kotiinsa. Koska itselläni ei ollut taka-ajatuksia, vaan vain pelkästään jatkaa juttua ja tutustua paremmin toisten treffien merkeissä, oli liian tuttavallinen kiinnikäyminen ja makuuhuoneeseen ohjaaminen valtava järkytys. Lupaavasti alkaneet tutustumiset päättyivät toinen itkuun ja toinen melkein oksentamiseen, enkä pystynyt kotimatkaakaan jatkamaan autolla ennen kuin olin saanut vapinan ja pahoinvoinnin rauhoittumaan seuraavalla linja-autopysäkillä. Ei sitä sorttia enää mulle. Tulin liian varovaiseksi.

Vierailija
375/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olisit fiksu mies, taj

Käsi sydämellä.. Ootko sä koskaan edes ollut treffeillä vai onko vaan tultu luettua nettiä?

Nainen kutsui minut kerran pubiin treffeille. Jouduin ostaa hänelle neljä tuoppia olutta. Nainen itse vain istui pöydässä tumput suorina.

Vierailija
376/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kutsui minut kerran pubiin treffeille. Jouduin ostaa hänelle neljä tuoppia olutta. Nainen itse vain istui pöydässä tumput suorina.

Mikä ihmeen nyhverö sä olet? 

Vierailija
377/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt lainaamaan kommenttiasi mies, joka tarjosi naiselle neljä olutta. Et kertonut loppuun asti näitä treffejäsi. Mitä tapahtui oluiden jälkeen?

Tämä olisi voinut kertoa vaikka minusta, sillä olen ollut minua miellyttäneen miehen kanssa päivätreffien jälkeen vielä illalla pubissa. Annoin tarjota muutaman oluen, sillä mielestäni meillä synkkasi niin hyvin, että minä tarjoaisin seuraavalla kerralla. Päivällähän olin tarjonnut jo termoskahvit puistossa. Kotiinlähtökin sujui hyvässä hengessä, halasimme pitkään ja mies suuteli hyvin, ja lähdimme kumpikin omiin koteihimme. Leijuin ihastuksesta. Vaan eipä tullut seuraavia treffejä. Olimme vaihtaneet puhelinnumerot ja sainkin heti kotiin tultuani viestin, jonka avasin iloisena. Sain melko suoran ehdotuksen, johon reagoin hieman hämmästyneenä, että mitähän hän mahtoi tarkoittaa. Hän selvensi asiaa, johon vastasin, että haluaisin tutustua ensin. "Antaa olla" oli vastaus. Sen pituinen se. Mieltäni on painanut, kun jäin oluet velkaa, eikä sitä seuraavaa kertaa tullut. Ihastuskin vaihtui suureen pettymykseen. Jos olisin tiennyt etukäteen, olisin jättänyt niihin pelkkkiin kahvitreffeihin... vaan mitäoä niilläkään siinä tilanteessa olis tehnyt. Parempi pysytellä yksin vaan kotona. 

Joten jos tämä olit sinä K, kiitos ja anteeksi.

Vierailija
378/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seura on ikävää niin kyllä minä lähden ennen syömistä vaikka tilannut olisinkin. Tai kesken annoksen. 

Sinä oletkin huonotapainen hoora.

Vierailija
379/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaa tyhmyyttä tarjota yhtään mitään. Naiselle ei tarjota treffeillä. Piste.

Vierailija
380/636 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit nainen tai fiks

Mikä ihmeen nyhverö sä olet? 

Olin nuori silloin ja nainen oli todella kaunis. Ajattelin silloin, että neljä tuoppia ei haittaa, jos p*llua saan tältä naiselta.