Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (631)

Vierailija
381/631 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.

Mies voisi vaikka leipoa jonkun suolaisen piirakan ja kutsua naisen iltateelle. Näkee nainen samalla osaako mies hoitaa huusholliaan.

Vierailija
382/631 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.

Sittten ei ole mitään treffata talvella. Pitää odottaa treffejä seuraavaan kesään asti.

No eihän tässä sanottu missään kohtaa ettei talvella voi tavata? Hyvänen aika, mikä näiden ihmisten sisälukutaito oikein on? 🙈ei ihme että on niin paljon sinkkuja, jos tää on se miesten kyky lukea viestejä

se että joku tykkää matkustella kesällä ei tarkoitan ettei sama ihminen voi matkustaa talvella? Tuossa annettiin yksi esimerkki siitä mihin kesällä on kiva mennä. Talvella voi mennä jonnekkin muualle. Vaikka museoon. Tai joulutorille. Tai vaikka luistelemaan tai kiipeilemään jos sattuu olemaan urheilullinen. Se että joku antaa esimerkin jostain mistä mistä pitää, ei tarkoita sitä että hän ei pidä/ voi enää ikinä tehdä mitään muuta. 

jos sanon että tykkään esim. Kesällä syödä jäätelöä, se ei tarkoita että olen koko talven syömättä? Miksi tämä pitää vääntää rautalangasta? Äly hoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/631 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mies maksaa, kutsuu ja yrittää hurmata, jos ihan oikeasti on kiinnostunut naisesta ja tuntee vetoa. 

Vierailija
384/631 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätellen keskustelusta, eipä mikään ihme että syntyvyys laskee kuin lehmänhäntä. 

Vierailija
385/631 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mies maksaa, kutsuu ja yrittää hurmata, jos ihan oikeasti on kiinnostunut naisesta ja tuntee vetoa. 

Joo, niinkuin tää sankari joka tarjosi neljä tuoppia ja harmistui siitä ettei saanutkaan sen jälkeen? 

mä tapasin juuri tämmöisen miehen, maksoi, kohteli hyvin, kyseli kiinnostuneena. Kaikki meni upeasti. Yli kuukauden verran. Toinen kuukausi, ja hän kertoo että on rakastumassa.  Mentiin sänkyyn, ja alle viikon kuluttua törmäsin sattumalta häneen kävelemässä kadulla käsi kädessä toinen naisen kanssa.  Luikki karkuun kun huomasi. Siihen loppui tapaamiset. 

Vierailija
386/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niinkuin tää sankari joka tarjosi neljä tuoppia ja harmistui siitä ettei saanutkaan sen jälkeen? 

mä tapasin juuri tämmöisen miehen, maksoi, kohteli hyvin, kyseli kiinnostuneena. Kaikki meni upeasti. Yli kuukauden verran. Toinen kuukausi, ja hän kertoo että on rakastumassa.  Mentiin sänkyyn, ja alle viikon kuluttua törmäsin sattumalta häneen kävelemässä kadulla käsi kädessä toinen naisen kanssa.  Luikki karkuun kun huomasi. Siihen loppui tapaamiset. 

Täs on iha saakelin kova alfa-uros ketä on ei pelkästää selannu red pill vaa ottanu myöskin käytännön toteutukseen Red Pill sekä Pua meiningit.

Vierailija
387/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Kyllä siinä kävely- ja kahvilatreffien aikana näkee kannattaako koko naiseen panostaa jatkossa.

Vierailija
388/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki vasta niiden ensitreffien jälkeen, kun on ensin kävely- tai kahvilatreffeillä nähty, kannattaako naiseen panostaa. Jos kemiat kolahtaa, ne kolahtaa kävelyretkellä tai Ikean euron kahveillakin.

Vierailija
389/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Kyllä siinä kävely- ja kahvilatreffien aikana näkee kannattaako koko naiseen panostaa jatkossa.

Kahvilatreffeillä haitat ylittävät hyödyt pitkällä aikavälillä. Joutuu menemään monta kertaa inhottavaan paikkaan ja vielä maksaa siitä. Pitäisi keskimäärin joka toisella kerralla päästä kastelee kärkeä, jotta se kannattaisi.

Vierailija
390/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

Nehän on alimman effortin treffit. Sun pitää vaan saapua paikalle ja juoda kahvia. Tulee halvaksi eikä tarvi suunnitella mitään.

4€ on liikaa kahvista. 1€ on kipuraja.

Kertoo paljon sun varallisuudesta.

Ei se välttämättä varallisuudesta kerro vaan siitä mitä on valmis maksamaan. Kahvikupin hinnat on ihan törkeitä!  

Mies, joka ostaa aina halvinta kuraa ei ainakaan minulle kelpaa. Pitää myös pystyä osaamaan nautiskella ja siitä hieman ylimääräistä maksaa. Mä olen parhaimmillani maksanut yhdestä kahvikupista 38€, ja oli kyllä hyvää. Vähän samaan sarjaan meni kuin joku viininmaistelu. Tuossa olisikin kiva treffiajatus. 😊

Minä oikein mielelläni hyvästä kahvikupista kivassa miljöössä maksan 5-7€. Se on nykyään normaalia, enkä jaksaisi miestä joka tuollaisesta pöyristyy tai sitä jaksaisi päivitellä, tai joka sitä pitäisi erityisenä efforttina. 

Melkoista meininkiä. 38 € kahvikupista on jo tyhmyyttä. Selität sen itsellesi sitten millä tavalla tahansa. Hintako siitä kahvista teki hyvää. (Retorinen kysymys, en odota vastausta) 

Vierailija
391/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kutsui minut kerran pubiin treffeille. Jouduin ostaa hänelle neljä tuoppia olutta. Nainen itse vain istui pöydässä tumput suorina.

Ihan omaa tyhmyyttä tarjota yhtään mitään. Naiselle ei tarjota treffeillä. Piste.

Jos ei tarjoa naiselle, ei voi koskaan saada naista. Naiselle on aina pakko tarjota jotain. Kysymys on vain kenelle naiselle tarjoaa ja mitä tarjoaa.

Vierailija
392/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.

Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.

Jos olisit nainen tai fiksu mies, tajuaisit turvallisuusriskit naiselle. 

jos olisit fiksu mies, tajuaisit myös oikeudelliset riskit miehelle

Mitä oikeudellisia riskejä siinä on, jos tarjoaa naiselle kotona kahvit ja on kohtelias?

Vierailija
393/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.

Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.

Kahvi ei ole taloudellinen riski kenellekään. Eikä leivoskaan siihen päälle.

Kukaan ei pakota maksamaan myöskään toisen ostoksia, suurin osa maksaa aivan itse ilman että edes miettii että maksaakohan toinen vaiko ei.

Kahvilaan voi mennä ainoastaan silloin kun on tavannut naisen irl, ja nainen on selvästi ilmaissut kiinnostusta mieheen. Silloin kahvilatreffeistä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Sen sijaan jonkun random Tinder-naisen kanssa haitat kahvilatreffeillä yleensä ylittävät sen hyödyt.

Vierailija
394/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista meininkiä. 38 € kahvikupista on jo tyhmyyttä. Selität sen itsellesi sitten millä tavalla tahansa. Hintako siitä kahvista teki hyvää. (Retorinen kysymys, en odota vastausta) 

Typerää vain jos kahveista ei pidä ja niistä ei ole kiinnostunut. Jos pitää ja kiinnostaa niin sitten voi olla hyvinkin paljon järkeä. 

Ja tietysti pitää olla varaa sen verran että tuo luksukseen menevä rahasumma ei ole muualta pois. 

Aivan samalla tavalla minä voisin sanoa että kalastusvälineiden ostaminen on tyhmyyttä, itseäni kun kalastaminen ei kiinnosta. 

Vierailija
395/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilaan voi mennä ainoastaan silloin kun on tavannut naisen irl, ja nainen on selvästi ilmaissut kiinnostusta mieheen. Silloin kahvilatreffeistä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Sen sijaan jonkun random Tinder-naisen kanssa haitat kahvilatreffeillä yleensä ylittävät sen hyödyt.

Sä oot kyllä ihan helvetin nolo. Internetin amerikkalaisista syövereistä kaivettu ajatukset siitä millaista treffailu on, mutta itse et koskaan ole sellaisille päässyt.

Vierailija
396/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit aiheuttaneet itselle 13v avioliiton ja edelleen jatkuu onnellisesti.

Vierailija
397/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää vain jos kahveista ei pidä ja niistä ei ole kiinnostunut. Jos pitää ja kiinnostaa niin sitten voi olla hyvinkin paljon järkeä. 

Ja tietysti pitää olla varaa sen verran että tuo luksukseen menevä rahasumma ei ole muualta pois. 

Aivan samalla tavalla minä voisin sanoa että kalastusvälineiden ostaminen on tyhmyyttä, itseäni kun kalastaminen ei kiinnosta. 

En tiedä oletko sama koska en pyytänyt selittämään, mutta naurettava selitys. Mieti nyt paljonko se kahvi sille kahvilan pitäjälle maksaa. Siinä on vettä ja jotain muruja kahvia.  Kalastusvälineisiin vertaaminen on jo lapsellista. 

Vierailija
398/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko sama koska en pyytänyt selittämään, mutta naurettava selitys. Mieti nyt paljonko se kahvi sille kahvilan pitäjälle maksaa. Siinä on vettä ja jotain muruj

Olen eri, mutta kahveja on erilaisia. Jotkut ovat kalliimpia. Maailman kallein kahvi taitaa olla sitä sivettikahvia. 

Vähän sama kuin vaikka viskien maistelu... Niitä vasta kalliita lasillisia löytyykin, kahvit halpoja verrattuna. 

Vierailija
399/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas rakastan kasuaaleja tapaamisia pienellä kynnyksellä. Meidän treffit oli yhdessä sovittu ja kuntosalilla. Käveltiin vielä sinne ja mä maksoin lopulta kahvit kahvilassa. Nyt ollaan kihloissa. Nää miehet ja naiset jotka tuollaista dynamiikkaa hakee ovat yleensä sinkkuja.

Vierailija
400/631 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni naisena ahdistaa jos mies yrittää ostaa ja lahjoa minua liikaa. Varsinkin ekoillatreffeillä. En halua ihmissuhteeseeni asetelmaa jossa rahalla saadaan ostettua minusta yhtään mitään. Todnäk mies olettaa saavansa myös tälle rahalle jotain vastinetta? Sairas asetelma parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi