Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (569)

Vierailija
401/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielinen ihminen

Vierailija
402/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin miehen kanssa ekoilla treffeillä siivoamaan loppusiivousta hänen asunnolleen. Oli muuten hyvät treffit! Siinä temmeltäessä tuli keskustelua yhtä sun toista ja näki heti miten rätti pysyi toisen kädessä.

Nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä ja mennään ens kesänä naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista meininkiä. 38 € kahvikupista on jo tyhmyyttä. Selität sen itsellesi sitten millä tavalla tahansa. Hintako siitä kahvista teki hyvää. (Retorinen kysymys, en odota vastausta) 

Typerää vain jos kahveista ei pidä ja niistä ei ole kiinnostunut. Jos pitää ja kiinnostaa niin sitten voi olla hyvinkin paljon järkeä. 

Ja tietysti pitää olla varaa sen verran että tuo luksukseen menevä rahasumma ei ole muualta pois. 

Aivan samalla tavalla minä voisin sanoa että kalastusvälineiden ostaminen on tyhmyyttä, itseäni kun kalastaminen ei kiinnosta. 

En tiedä oletko sama koska en pyytänyt selittämään, mutta naurettava selitys. Mieti nyt paljonko se kahvi sille kahvilan

Olen eri, mutta kahveja on erilaisia. Jotkut ovat kalliimpia. Maailman kallein kahvi taitaa olla sitä sivettikahvia. 

Vähän sama kuin vaikka viskien maistelu... Niitä vasta kalliita lasillisia löytyykin, kahvit halpoja verrattuna.

Hauskoja nämä oletuksesi. Kalastus ja viskit, koska mies. 

No, ihmiset on erilaisia. Joku on valmis maksamaan ja joku toinen ei, vaikka varallisuus riittäisikin.

Vierailija
404/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista meininkiä. 38 € kahvikupista on jo tyhmyyttä. Selität sen itsellesi sitten millä tavalla tahansa. Hintako siitä kahvista teki hyvää. (Retorinen kysymys, en odota vastausta) 

Typerää vain jos kahveista ei pidä ja niistä ei ole kiinnostunut. Jos pitää ja kiinnostaa niin sitten voi olla hyvinkin paljon järkeä. 

Ja tietysti pitää olla varaa sen verran että tuo luksukseen menevä rahasumma ei ole muualta pois. 

Aivan samalla tavalla minä voisin sanoa että kalastusvälineiden ostaminen on tyhmyyttä, itseäni kun kalastaminen ei kiinnosta. 

En tiedä oletko sama koska en pyytänyt selittämään, mutta naurettava

Hauskoja nämä oletuksesi. Kalastus ja viskit, koska mies. 

No, ihmiset on erilaisia. Joku on valmis maksamaan ja joku toinen ei, vaikka varallisuus riittäisikin.

Itse nyt oletat että nuo liittyivät jotenkin sukupuoleen. Kalastus nyt vain ei ole sellainen juttu joka minua kiinnostaa, ja tunnen kalastamisesta pitäviä naisia. 

Viskejä maistelen itsekin. 

Oliko sinulla itse aiheeseen jotain sanottavaa vai pitikö vain päästä nälvimään? 

Vierailija
405/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen voi pyytää miestä kalliiseen ravintolaan ja kahvilaan. Sanoen maksavansa kummankin puolesta. Miksi pitää lokkeilla miehen lompalolla alusta lähtien?

Vierailija
406/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää treffeille vain niitä, kenestä on oikeasti kiinnostunut ja kuka vaikuttaa potentiaaliselta kumppaniehdokkaalta.

Ja jos mies on oikeasti kiinnostunut naisesta ja haluaa tehdä tähän vaikutuksen, niin kyllä hän tarjoaa silloin ne kahvit tai ruokailun. Jos mies ei tarjoa, mutta haluaa silti tavata uudelleen, eikä toisillakaan treffeillä tarjoa, niin se kertoo siitä, että mies on vaan pil*lun perässä, mutta ei ole tosissaan.

Vierailija
407/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, jos joku parikymppinen nuori opiskelijamies on köyhä eikä pysty tarjoamaan ensitreffeillä naiselle, mutta kyllä 30+ ikäisen vakityössä olevan miehen pitää kyetä tarjoamaan ensitreffeillä naiselle, jos hän oikeasti on mielestään kumppaniainesta. Harva ainakaan hyvässä taloudellisessa tilanteessa oleva nainen haluaa köyhää tai pihiä miestä kumppaniksi.

Vierailija
408/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

Nehän on alimman effortin treffit. Sun pitää vaan saapua paikalle ja juoda kahvia. Tulee halvaksi eikä tarvi suunnitella mitään.

4€ on liikaa kahvista. 1€ on kipuraja.

Kertoo paljon sun varallisuudesta.

Mies, joka ostaa aina halvinta kuraa ei ainakaan minulle kelpaa. Pitää myös pystyä osaamaan nautiskella ja siitä hieman ylimääräistä maksaa. Mä olen parhaimmillani maksanut yhdestä kahvikupista 38€, ja oli kyllä hyvää. Vähän samaan sarjaan meni kuin joku viininmaistelu. Tuossa olisikin kiva treffiajatus. 😊

Minä oikein mielelläni hyvästä kahvikupista kivassa miljöössä maksan 5-7€. Se on nykyään normaalia, enkä jaksaisi miestä joka tuollaisesta pöyristyy tai sitä jaksaisi päivitellä, tai joka sitä pitäisi erityisenä efforttina. 

Juhla Mokka kotona juotuna on parasta kahvia mitä tiedän. Vesi ja kahvijauhot pitää vain laittaa oikeassa suhteessa kahvinkeittimeen.

Vierailija
409/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko sama

Itse nyt oletat että nuo liittyivät jotenkin sukupuoleen. Kalastus nyt vain ei ole sellainen juttu joka minua kiinnostaa, ja tunnen kalastamisesta pitäviä naisia. 

Viskejä maistelen itsekin. 

Oliko sinulla itse aiheeseen jotain sanottavaa vai pitikö vain päästä nälvimään?

Äläpä vääristele. Aloit vertailemaan kallista kahvin maistelua kalastusvälineisiin, koska oletit, että keskustelet miehen kanssa.

Kapitalistinen maailma perustuu juuri tuollaisiin ihmisiin, jotka maksavat sen mitä pyydetään, vaikka se olisi täysin ylihinnoiteltua ja maksetaan turhasta ja  "elämyksestä". Se, että näin toimitaan määrää yleisen hintatason ja hinnat nousevat kaikille, myös niille, joilla ei ole varaa maksaa edes sitä euron kahvia.

Vierailija
410/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.

Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.

Jos olisit nainen tai fiksu mies, tajuaisit turvallisuusriskit naiselle. 

jos olisit fiksu mies, taj

Käsi sydämellä.. Ootko sä koskaan edes ollut treffeillä vai onko vaan tultu luettua nettiä?

Olen ollut treffeillä ainoastaan suhteellisen köyhien mutta kauniiden naisten kanssa. Sellaiset naiset tuntevat itsensä loukatuksi, jos mies ei tarjoa. En koskaan ollut feministin tai uranaisen kanssa treffeillä. He varmaan ovat niitä naisia, jotka maksavat itse omat virvokkeensa?

Vierailija
411/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Kyllä siinä kävely- ja kahvilatreffien aikana näkee kannattaako koko naiseen panostaa jatkossa.

Kahvilatreffeillä haitat ylittävät hyödyt pitkällä aikavälillä. Joutuu menemään monta kertaa inhottavaan paikkaan ja vielä maksaa siitä. Pitäisi keskimäärin joka toisella kerralla päästä kastelee kärkeä, jotta se kannattaisi.

Kahden kahvin hinnalla pitäisi pildeä saada ostettua? Yleensä suosittelen näille ostajille ammattilaisten palveluja, mutta eihän sun budjetti riitä edes muutamaan minuuttiin. 

Vierailija
412/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Ensi tapaaminen on yllätys puolin ja toisin. Jospa vaan kahvikupin otatte ja tuustutte.Kyllä se sielujen sympatia iskee heti tai ei .Ihana päästä eroon kahvikupin jälkeen. Tasi jatkaa illalliselle yhdessä jos kipinät iskee. 

Ja mitä prinsessoja olette kun täytyy heti illallista tarjota jossain kalliissa ravintolassa. 

Inhottava tyyli.  Millä oikeudella. Mänttejä olette. 

Vierailija
413/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähdin miehen kanssa ekoilla treffeillä siivoamaan loppusiivousta hänen asunnolleen. Oli muuten hyvät treffit! Siinä temmeltäessä tuli keskustelua yhtä sun toista ja näki heti miten rätti pysyi toisen kädessä.

Tuota....minä en nyt ihan kuvaisi hyviksi treffeiksi sitä, että lähden toiselle siivoojaksi.

Jos tulisi edes vitsillä ehdotuksena, niin lähtisin pois treffeiltä ja blokkaisin numeron.

Vierailija
414/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä prinsessoja olette kun täytyy heti illallista tarjota jossain kalliissa ravintolassa. 

Inhottava tyyli.  Millä oikeudella. Mänttejä olette. 

Prinsessa-nimittely olisi kyllä varma varmistaa, etten lähde todellakaan koko treffeille.

On meinaan minua nuorempana suhteessa nimiteltiin lopulta prinsessaksi siitä, että halusin mm. Ostaa ehjiä vaatteita rikkinäisten tilalle. Ja ylipäätään kos halusin tehdä mitään, joka tekisi minut iloiseksi.

Vierailija
415/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä vääristele. Aloit vertailemaan kallista kahvin maistelua kalastusvälineisiin, koska oletit, että keskustelet miehen kanssa.

Kapitalistinen maailma perustuu juuri tuollaisiin ihmisiin, jotka maksavat sen mitä pyydetään, vaikka se olisi täysin ylihinnoiteltua ja maksetaan turhasta ja  "elämyksestä". Se, että näin toimitaan määrää yleisen hintatason ja hinnat nousevat kaikille, myös niille, joilla ei ole varaa maksaa edes sitä euron kahvia. 

Voi, äläpä itse kuule vääristele ja oleta. Sinäkin oletat tällä hetkellä puhuvasi naisen kanssa, ja lisäksi kehittelet päässäsi motiiveja joille ei mitään perusteita ole. 

Pointtini oli ainoastaan se, että ihminen maksaa siitä, mikä hänelle tuo iloa. Ensimmäiseksi esimerkiksi valitsin kalastuksen, koska koitin miettiä mikä minua itseäni kiinnostaisi mahdollisimman vähän. Kun se esimerkki ei kelvannut, niin mietin uuden lähempää sitä kahvia, eli arvokkaan juoman jonka maistelusta osa ihmisistä pitää, minä myös. 

Jos sen tavaran, hyödykkeen tai kokemuksen kokee tuovan enemmän nautintoa tai lisäarvoa kuin siitä pyydettävän hinnan, niin silloin ihminen yleensä sen maksaa. 

Joku tosiaan voi saada iloa siitä kahvielämyksestä tuon 38€ verran, en minä sitä pidä mitenkään typeränä. Moni saa mauista paljon nautintoa, ja ihmisten makuaistit ovat erilaisia. Makujen aistimista voi myös opetella. 

Vierailija
416/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, äläpä itse kuule vääristele ja oleta. Sinäkin oletat tällä hetkellä puhuvasi naisen kanssa, ja lisäksi kehittelet päässäsi motiiveja joille ei mitään perusteita ole. 

Pointtini oli ainoastaan se, että ihminen maksaa siitä, mikä hänelle tuo iloa. Ensimmäiseksi esimerkiksi valitsin kalastuksen, koska ko

Mitä perusteettomia motiiveja? Nyt jäi kiinnostamaan. 

Vierailija
417/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota....minä en nyt ihan kuvaisi hyviksi treffeiksi sitä, että lähden toiselle siivoojaksi.

Jos tulisi edes vitsillä ehdotuksena, niin lähtisin pois treffeiltä ja blokkaisin numeron.

No ainakin on käynyt heti selväksi että mies etsii piikaa. Varmaan ollut testi miehen tasolta että mihin pskaan nainen suostukaan heti kättelyssä. Muuttosiivouksen teettäminen on muutes kallista, ja tämä äijä pummi satojen eurojen arvoisen työn ensitapaamisella! Siinä kalpenee hienoimmankin kahvilan jäälatte! 

Vierailija
418/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli ainoastaan se, että ihminen maksaa siitä, mikä hänelle tuo iloa. Ensim

Mitä perusteettomia motiiveja? Nyt jäi kiinnostamaan. 

Kuvittelit että halusin päästä vertailemaan miehiä ja naisia. 

En halunnut. Kommenttini ei mitenkään liittynyt sukupuoliin. 

Vierailija
419/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n kaltaisen naisen kanssa ei kenenkään kannattaisi lähteä minkäänlaisille treffeille, vaikka itse nainen olenkin.

Samaa mieltä!

terv. toinen nainen 

Vierailija
420/569 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vei mut ekoilla treffeillä syömään mun valitsemaan ravintolaan ja varasi myös hotellin yöksi ja seuraavana päivänä vei mut syömään johonkin hienompaa ravintolaan.