Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (637)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.
Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.
Jos olisit nainen tai fiksu mies, tajuaisit turvallisuusriskit naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te noin ihan lähtökohtaisesti oletatte ekoilta treffeiltä? Aika kevyt panostushan se on joka tapauksessa. Tavataan ihminen, johon ei ole tunnetasolla mitenkään sitouduttu eikä edes tiedetä sietääkö olla varttia edes seurassa vai etooko heti jo kättelyssä. Kevyt panostus, hetki yhteistä aikaa nauttien samalla vaikka sen kahvikupin tai lasin viiniä ja sitten heipat, jos ei kiinnostanut. Ihan ihme ajatuksia, että lähdettäisiin jonkun kotiin, tekemään jotain harrastuksia tai pitkiä illallisia. Itse sovin ainoilla elämäni treffeillä treffit läheiseen kapakkaan. Mietin, että jos ei muuta, niin tulee juotua yksi olut.
Minä kysyn, mitä liikkuu ihmisen mielessä jos lähtee treffeille noin kevyin perustein ettei ole edes varma haluaako nähdä? Tämän takia jos esim tinderissä tulee mätsi ensin jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Jos lähtee treffeille esim että tänään mätsi ja tavataanko huomenna nii eihän siitä kumppanista tiedä mitään ja tuskin selviää niitä tärkeitä asioita treffeillä, ei varsinkaan missään ravintolassa. Esim itse tapasin kuukausi sitten toukokuussa tulleen mätsin. Oltiin juteltu wa tosi pitkään ja nainen oli tosi vakuuttunut siitä minkälaisen miehen tapaa, oli jo nähnyt minkälaista empatiaa häntä kohtaan näen ja kuinka suhtaudun eri asioihin ja tilanteisiin. Selkeästi oli jo valmiiksi päättänyt että tuo mies otetaan. Toki ei ihan noin pitkään tarvitse odottaa, mutta eihän siinä ole mitään järkeä että mätsätään tinderissä ja tavataan kuin sokkona. Ihmisestä harvoin näkee 15 minuutissa mikä hän on. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit on ne ehdottomat. Tämä on jo todettu monessa ketjussa. Tällä tavalla välttää pihit ja sosiaalisesti täysin kyvyttömät ehdokkaat. Vaikea uskoa, mutta jotkut miehet eivät kestä istua kahvilassa, se on joku suurikin ponnistus ja ahdistuksen aihe.
Minun on puolestaan vaikea käsittää miksi joku haluaa vapaaehtoisesti mennä epämiellyttävään kahvilaan juomaan kiskurihintaista kahvia. Kotona paljon mukavampi juoda kahvia rauhallisessa ympäristössä ja paljon halvemmalla.
Kyllä miehenä tajuankin. Tämä on yksi syy miksi ensin jutellaan ennenkuin tavataan. Minulle on esim aika moni nainen sanonut että on noissa vähän liiankin rohkea, mutta sinusta jo aika hyvin tiesin että uskaltaa päästää kotiin. Onneksi niitä hulluja on vähän, mutta eihän siihen tarvita kuin yksi. Ja joskus huomaa että naisillakaan ei ole niitä aivoja. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hullu sitten saa ihan rauhassa etsiä biltema- minimiefforttinaista.
Jättäisipä normaalit rauhaan!
Eiköhän se jätä live-elämässä kaikki naiset rauhaan.
Siksi sitä onkin helppo potkia. Huomaatko? Kaikki kynnelle kykenevät suorastaan malttamattomina odottavat vuoroaan.
-eri
Onko sinulle yllätys, että ihmiset eivät siedä enää kaikenlaista kohtaamaansa paskapuhetta ja vittuilua? On ihan oma vika, jos aukoo päätään. Sillon pitää kestää seuraamukset.
Jännä että käytät tuota perusteena olla veemäinen muille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hullu sitten saa ihan rauhassa etsiä biltema- minimiefforttinaista.
Jättäisipä normaalit rauhaan!
Eiköhän se jätä live-elämässä kaikki naiset rauhaan.
Siksi sitä onkin helppo potkia. Huomaatko? Kaikki kynnelle kykenevät suorastaan malttamattomina odottavat vuoroaan.
-eri
Mielestäni miestä, joka yrittää manipuloida naisia menemään vieraiden miesten koteihin joutaakin hieman nälväistä jotta heräisi typeryyksistään.
Tämä kaveri haukkuu täällä naisia joilla on terve itsesuojeluvaisto, sanoo heitä mt-ongelmaisiksi ja vaikka miksi.
Eikä yksikään nainen tee tuota samaa...koko ajan....taukoamatta...
"Siksihän sinne treffeille mennään että oppisi toista tuntemaan ja näkisi minkälainen tyyppi on."
Eihän naiset lähde sinne treffeille ollenkaan. Jokin tässä logiikassa nyt mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kommentti on niin...vinoutunut jo valmiiksi.
-eri
Pitäisi saada muutama kilo pois, onnistuisi jos saisi itseä kävelyille useammin. Kahvilan voi jättää myöhemmäksi, hyvä keskustelu reippaan käveyn ohella kelpaisi. Kuka lähtisi kävelytreffeille kanssani? Nainen olen jos se on jollekin oleellinen tieto.
Vierailija kirjoitti:
"Siksihän sinne treffeille mennään että oppisi toista tuntemaan ja näkisi minkälainen tyyppi on."
Eihän naiset lähde sinne treffeille ollenkaan. Jokin tässä logiikassa nyt mättää.
Naisethan niitä treffejä juuri pyytävätkin. En ole aikoihin kysynyt naiselta että nähtäiskö, mutta minulta kysellään jatkuvasti. Tänäänkin yksi nainen laittoi että hän haluaisi nähdä useammin ettei halua mitään kirjekaveria. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenä tajuankin. Tämä on yksi syy miksi ensin jutellaan ennenkuin tavataan. Minulle on esim aika moni nainen sanonut että on noissa vähän liiankin rohkea, mutta sinusta jo aika hyvin tiesin että uskaltaa päästää kotiin. Onneksi niitä hulluja on vähän, mutta eihän siihen tarvita kuin yksi. Ja joskus huomaa että naisillakaan ei ole niitä aivoja. M40
Videopuhelut ovat oikeasti hyvä tapa tutustua. Tällä palstalla kaikki hyvät ideat lytätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan niitä treffejä juuri pyytävätkin. En ole aikoihin kysynyt naiselta että nähtäiskö, mutta minulta kysellään jatkuvasti. Tänäänkin yksi nainen laittoi että hän haluaisi nähdä useammin ettei halua mitään kirjekaveria. M40
Ilmeisesti piirittävät (pääasiassa) niitä "kilttimiehiä". Huomenna taas täältä saadaan lukea, mitä tällä kertaa kävi.
Ajatusin jostain treffeistä uuvuttaa, mieluummin pysyn sinkkuna. En jaksa sitä tutustumista, ihastumista, kuhertelua, huuman haihtumista ja lopulta väittelyä siitä, miksi minä haluaisin jatkaa suhdetta ja toinen ei. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusin jostain treffeistä uuvuttaa, mieluummin pysyn sinkkuna. En jaksa sitä tutustumista, ihastumista, kuhertelua, huuman haihtumista ja lopulta väittelyä siitä, miksi minä haluaisin jatkaa suhdetta ja toinen ei. Pitäkää tunkkinne.
Sinkkuna pettyy, mutta ainakin käyrä laskee tasaisesti ilman mitään vuoristoratoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään treffit, juuri tässä valmistautumassa! Menemme erääseen viinibaariin josta saa myös pieniä naposteluannoksia. Toivottavasti tulee hyvä ilta!
Mies ehdotti paikkaa, itsekin olen siellä joskus käynyt ja tiedän hyväksi, ainakin tällä miehellä on hyvä maku.
Se on todennäköisesti varattu ukko kun tuollaiset treffit järjestää. Mies vie huomion pois parisuhdestatuksestaan.
Lol. Incelin katkeruus on käsinkosketeltavaa.
Ihan nuo kuulostaa tavallisilta keskiluokkaisilta treffeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te noin ihan lähtökohtaisesti oletatte ekoilta treffeiltä? Aika kevyt panostushan se on joka tapauksessa. Tavataan ihminen, johon ei ole tunnetasolla mitenkään sitouduttu eikä edes tiedetä sietääkö olla varttia edes seurassa vai etooko heti jo kättelyssä. Kevyt panostus, hetki yhteistä aikaa nauttien samalla vaikka sen kahvikupin tai lasin viiniä ja sitten heipat, jos ei kiinnostanut. Ihan ihme ajatuksia, että lähdettäisiin jonkun kotiin, tekemään jotain harrastuksia tai pitkiä illallisia. Itse sovin ainoilla elämäni treffeillä treffit läheiseen kapakkaan. Mietin, että jos ei muuta, niin tulee juotua yksi olut.
Minä kysyn, mitä liikkuu ihmisen mielessä jos lähtee treffeille noin kevyin perustein ettei ole edes varma haluaako nähdä? Tämän takia jos esim tinderissä tulee mätsi ensin jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Jos lähtee treffeille e
Jaa, varmaan sun kotiin tuli ja ilmaiseksi, oli myös haarat levällään heti. Kompensoi sun matkakulut myös jos sellaisia tuli.
Hyvä yritys, ap. 🤣
Normaalit ihmiset juttelee muutamia päiviä tai pari viikkoa siellä netissä ja sitten haluavat tavata jotta näkee onko kiinnostusta jatkaa. Sä et yhäkään saa yhtään enempää naisia houkuteltua sinne sun incelmurjuun vaikka kuinka selittäisit täällä kuinka netissä voi tutustua riittävän hyvin.
Ei voi. Yksinkertaisesti vain ei voi. Ainoa tapa tutustua riittävästi olisi ehkäpä pelata jotain tiimipeliä yhdessä, jossa myös näkisi kuinka toinen kohtelee muita ihmisiä. Sellaisia siis, joista ei mitenkään olisi hyötymässä.
Siltikään kehonkieltä ja monia muita hyvin tärkeitä asioita toisesta ei netin kautta voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtevät, ja hyvin mielellään kun mukava mies kohdalle sattuu. Kunhan ne treffit tosiaan vain ovat jossain miellyttävässä ja turvallisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähtevät, ja hyvin mielellään kun mukava mies kohdalle sattuu. Kunhan ne treffit tosiaan vain ovat jossain miellyttävässä ja turvallisessa paikassa.
Mutta miehen on välttämätöntä maksaa kalliit virvokkeet. Muuten ei tule kysymykseenkään.
Ei kannata maksaa niin epävarmasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn, mitä liikkuu ihmisen mielessä jos lähtee treffeille noin kevyin perustein ettei ole edes varma haluaako nähdä? Tämän takia jos esim tinderissä tulee mätsi ensin jutellaan ja tutustutaan ennenkuin ehdotetaan treffejä. Jos lähtee treffeille esim että tänään mätsi ja tavataanko huomenna nii eihän siitä kumppanista tiedä mitään ja tuskin selviää niitä tärkeitä asioita treffeillä, ei varsinkaan missään ravintolassa. Esim itse tapasin kuukausi sitten toukokuussa tulleen mätsin. Oltiin juteltu wa tosi pitkään ja nainen oli tosi vakuuttunut siitä minkälaisen miehen tapaa, oli jo nähnyt minkälaista empatiaa häntä kohtaan näen ja kuinka suhtaudun eri asioihin ja tilanteisiin. Selkeästi oli jo valmiiksi päättänyt että tuo mies otetaan. Toki ei ihan noin pitkään tarvitse odottaa, mutta eihän siinä ole mitään järkeä että mätsätään tinderissä ja tavataan kuin sokkona. Ihmisestä harvoin näkee 15 minuutissa mikä hän on. M40
Minulle on käynyt täsmälleen samoin. WA:ssa viestittelyä ja videopuheluita. Sen jälkeen tapaaminen kotona. Kaikki on sujunut loistavasti. En minäkään usko, että heti mätsin jälkeisellä tapaamisella voi syntyä minkäänlaista suhdetta. Paitsi ehkä seksisuhde ulkonäön perusteella.
Miehen rahat ainakin aikoo lypsää.