Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (637)

Vierailija
321/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te noin ihan lähtökohtaisesti oletatte ekoilta treffeiltä? Aika kevyt panostushan se on joka tapauksessa. Tavataan ihminen, johon ei ole tunnetasolla mitenkään sitouduttu eikä edes tiedetä sietääkö olla varttia edes seurassa vai etooko heti jo kättelyssä. Kevyt panostus, hetki yhteistä aikaa nauttien samalla vaikka sen kahvikupin tai lasin viiniä ja sitten heipat, jos ei kiinnostanut. Ihan ihme ajatuksia, että lähdettäisiin jonkun kotiin, tekemään jotain harrastuksia tai pitkiä illallisia. Itse sovin ainoilla elämäni treffeillä treffit läheiseen kapakkaan. Mietin, että jos ei muuta, niin tulee juotua yksi olut. 

Vierailija
322/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te noin ihan lähtökohtaisesti oletatte ekoilta treffeiltä? Aika kevyt panostushan se on joka tapauksessa. Tavataan ihminen, johon ei ole tunnetasolla mitenkään sitouduttu eikä edes tiedetä sietääkö olla varttia edes seurassa vai etooko heti jo kättelyssä. Kevyt panostus, hetki yhteistä aikaa nauttien samalla vaikka sen kahvikupin tai lasin viiniä ja sitten heipat, jos ei kiinnostanut. Ihan ihme ajatuksia, että lähdettäisiin jonkun kotiin, tekemään jotain harrastuksia tai pitkiä illallisia. Itse sovin ainoilla elämäni treffeillä treffit läheiseen kapakkaan. Mietin, että jos ei muuta, niin tulee juotua yksi olut. 

No nämä alustan incelit kuvittelevat yhteistä loppuelämää jo sillä perusteella, että joku nainen vahingossa swaippaa ne oikealle tai erehtyy moikkaamaan. Ne on epätoivoisia, syrjäytyneitä ja takertuvat kuin lehmänpaska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Kyllä on hyvät lähtökohdat treffeille. Päällimmäinen ajatus on lähteä treffeiltä karkuun.

Sellaista naisten elämä nyt vaan valitettavasti on. Jokainen mies on tavallaan uhka. Hyvä että ymmärrät nyt vähän edes. Sun pahin pelko treffeillä on, että nainen on lihava tai ei tule paikalle tai että joudut maksamaan hänenkin kahvinsa. Nainen puolestaan voi saada vainoojan, tulla ahdistelluksi tai jopa raiskatuksi tai tapetuksi.

Miksi ylipäätään edes treffaat, jos tuollainen on asenne?

Vierailija
324/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hullu sitten saa ihan rauhassa etsiä biltema- minimiefforttinaista.

Jättäisipä normaalit rauhaan! 

Eiköhän se jätä live-elämässä kaikki naiset rauhaan.

Siksi sitä onkin helppo potkia. Huomaatko? Kaikki kynnelle kykenevät suorastaan malttamattomina odottavat vuoroaan.

-eri

Mielestäni miestä, joka yrittää manipuloida naisia menemään vieraiden miesten koteihin joutaakin hieman nälväistä jotta heräisi typeryyksistään. 

Tämä kaveri haukkuu täällä naisia joilla on terve itsesuojeluvaisto, sanoo heitä mt-ongelmaisiksi ja vaikka miksi. 

Vierailija
325/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Kyllä on hyvät lähtökohdat treffeille. Päällimmäinen ajatus on lähteä treffeiltä karkuun.

Sellaista naisten elämä nyt vaan valitettavasti on. Jokainen mies on tavallaan uhka. Hyvä että ymmärrät nyt vähän edes. Sun pahin pelko treffeillä on, että nainen on lihava tai ei tule paikalle tai että joudut maksamaan hänenkin kahvinsa. Nainen puolestaan voi saada vainoojan, tulla ahdistelluksi tai jopa raiskatuksi tai tapetuksi.

Olen eri, mutta kyllähän siellä miesten joukossa on helmiä, jotka eivät koskaan tekisi mitään ikävää naiselle. Valitettavasti asiaa ei päällepäin näe, vaan asiaa pitää henkilökohtaisesti selvittää esim. treffien muodossa. 

Vierailija
326/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Koska suurin osa miehistä on kuitenkin hyviä tyyppejä. Ensin vai pitää olla varma, että kohdalla ei ole sellainen mätä omena. 

Eri

Vierailija
327/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Siksihän sinne treffeille mennään että oppisi toista tuntemaan ja näkisi minkälainen tyyppi on.

Vierailija
328/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on trollipelle joka koittaa tuputtaa tuota jenkkipöhlötystä tännekkin. Pitäkää tunkkinne. Jos nainen odottaa rahainvestointia aikaansa vastaan niin sille on kyllä ihan oma ammattinimekkeensä vaikka sitä tekee harrastuksena.

Vierailija
329/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on trollipelle joka koittaa tuputtaa tuota jenkkipöhlötystä tännekkin. Pitäkää tunkkinne. Jos nainen odottaa rahainvestointia aikaansa vastaan niin sille on kyllä ihan oma ammattinimekkeensä vaikka sitä tekee harrastuksena.

Ap on mies. Tuttu tyyppi palstalla. Haluaa haukkua naisia, joita ei saa kotiinsa tilattua ilmaiseksi estyneiksi ja mt-ongelmaisiksi. 

Vierailija
330/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esim. hänen aiempi ketjunsa, näitä on useita, ja aina samanlaisia. Aloitukset vaihtelevat. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5452010/niista-naisen-kahvilavalinnoista

"Olen pyytänyt naisen suoraan kotiini. Se maksaa enemmän kuin kahvilatreffit, mutta niissä saa lähes 100% varmuudella pimperoa. Näin ollen ei tule maksettua turhasta. Turhasta maksaminen harmittaa kaikista eniten."

"Naisen pitäisi palkita miehelle ne hyvät keskustelut. Virvokkeiden tarjoaminen on vain bonus."

Tuossa pari hänen kommenttiaan ketjun viimeiseltä sivulta. 

Vierailija
331/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Olen eri, mutta kyllähän siellä miesten joukossa on helmiä, jotka eivät koskaan tekisi mitään ikävää naiselle. Valitettavasti asiaa ei päällepäin näe, vaan asiaa pitää henkilökohtaisesti selvittää esim. treffien muodossa. 

Mäkin olen eri. Helmiä on, ja tavallisia miehiä, jotka on kivoja. Mutta siitä tuntemattomasta ei voi tietää etukäteen. Naisten pitää olla varovaisia, se on valitettavasti naisten arkipäivää. Jos ei ole varovainen ja jotain käy, miehet (ja jotkut naisetkin) huutelevat kuorossa, että mitäs läksit, olisit varonut ja syyllistävät uhria.

Vierailija
332/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoladeitti on sellaista "kato miten rikas mä oon" vaikka velaksi. 

Ravitoladeitillä kaikki menee kaavan mukaan. Minä olen kutsunut kiinnostavimmat  miehet purjehtimaan. Hyväksyn jos mies kehtaa sanoa että pelkää vesillä tai ei kiinnosta ja sitten katsotaan joku muu mesta, mutta hyvä että mies tietää että kykenen kipparoimaan venettä.

Isot pisteet miehelle joka tulee mukaan ja ymmärtää että hänen ei tarvitse olla kippari vaan totella kipparia. . Arvostan myös sittä että toisessa yhteydessä mies voi olla kippari, esimerkiksi sängyssä.

Uskotko, että keskimääräinen nainen lähtisi tuntemattoman miehen kutsusta ensitreffeille veneeseen, josta ei pääse pois halutessaan?

Tämä on totta. Siis jos on tavattu Tinderin tms kautta eikä tunneta muuten. Jos kyseessä on vaikka kollega työpaikalta, silloin voi lähteä veneilemäänkin.

Videopuheluilla oppii tuntemaan toisen niin hyvin, että voi jättää typerät kahvittelut kokonaan väliin ja siirtyä suoraan veneilyyn. Tai sitten videopuheluissa selviää, että koko tapaamista ei kannata järjestää ollenkaan.

Vierailija
333/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopuheluilla oppii tuntemaan toisen niin hyvin, että voi jättää typerät kahvittelut kokonaan väliin ja siirtyä suoraan veneilyyn. Tai sitten videopuheluissa selviää, että koko tapaamista ei kannata järjestää ollenkaan.

Ei opi. Videopuhelussa ei näe miten se toinen pärjää sosiaalisissa tilanteissa ja ihmisten keskellä.

Nuo ovat yksiä tärkeimmistä kriteereistä kumppania valitessa. 

Vierailija
334/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään treffit, juuri tässä valmistautumassa! Menemme erääseen viinibaariin josta saa myös pieniä naposteluannoksia. Toivottavasti tulee hyvä ilta!

Mies ehdotti paikkaa, itsekin olen siellä joskus käynyt ja tiedän hyväksi, ainakin tällä miehellä on hyvä maku. 

Vierailija
335/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Mäkin olen eri. Helmiä on, ja tavallisia miehiä, jotka on kivoja. Mutta siitä tuntemattomasta ei voi tietää etukäteen. Naisten pitää olla varovaisia, se on valitettavasti naisten arkipäivää. Jos ei ole varovainen ja jotain käy, miehet (ja jotkut naisetkin) huutelevat kuorossa, että mitäs läksit, olisit varonut ja syyllistävät uhria.

Kahvilatreffit ovat miehen kannalta yleensä ihan p@ska diili. Joskus todella harvoin ne voivat onnistua. Sen takia miehet usein tekevät ohareita kahvilatreffeiltä. Fiksummat miehet jättävät kokonaan kahvilatreffit väliin.

Vierailija
336/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänään treffit, juuri tässä valmistautumassa! Menemme erääseen viinibaariin josta saa myös pieniä naposteluannoksia. Toivottavasti tulee hyvä ilta!

Mies ehdotti paikkaa, itsekin olen siellä joskus käynyt ja tiedän hyväksi, ainakin tällä miehellä on hyvä maku. 

Se on todennäköisesti varattu ukko kun tuollaiset treffit järjestää. Mies vie huomion pois parisuhdestatuksestaan.

Vierailija
337/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksupontikkatreffit?

Vierailija
338/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit pimeään kellariin jossa on vanha patja lattialla, köyttä, jeesusteippiä ja liukuvoidetta.

Vierailija
339/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Palaceen pitäs viedä ja kaikki maksaa? Nainen saisi kaiken ilmaiseksi koska?

Vierailija
340/637 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko tarjota hänelle viinipäissäsi vähän piirakkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme