Hei nyt jotain järkeä kirpputorihinnoitteluun! Kivituikut ei voi maksaa 15 euroa eikä ruosteiset kahvitölkit 25 euroa!!
Saatte seisottaa niitä rojujanne maailman tappiin noilla hinnoilla kun kukaan ei suostu maksamaan. Samoin vanhat kulahtaneet DVD-levyt 6 euroa!! NO WAY HONEY
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä noita DVD levyjen hintapyyntöjä. Itse myyn eurolla, eikä kukaan osta. Johan se euro menee jo teippiin ja paperiin kun postittaa.
DVD levyt olis kannattanut myydä jo kymmenen vuotta sitten viimeistään, nykyään kaikki katsotaan striimattuna. Ne fyysiset levyt on ongelmajätettä.
Tavalliset muumimukit 25-35 €... Prismasta saa 2 mukia tuohon hintaan.
Ei luulis sinun persettä kutittavan mitä kukakin pyytää.
Se kirpputorihinta (KTH) on vähän kuin ohjevähittäishinta (OVH).
Jep. Vanhoja Henkkamaukan kuvastoja ja puoliksi käytettyjä luomivärejä hintaan 4e.
Ja sitten itketään kun kallis pöytävuokra eikä tavara liiku.
Vierailija kirjoitti:
Ei luulis sinun persettä kutittavan mitä kukakin pyytää.
Taidat olla itse myymässä ylihintaisia kippoja ja kuppeja viestisi tyylistä päätellen lololol
Vierailija kirjoitti:
Se kirpputorihinta (KTH) on vähän kuin ohjevähittäishinta (OVH).
Mitähän yrität oikein sanoa??
Kohta joku tulee lässyttämään kuinka tarvitsee saada sen pöydän hinta takaisin. Älä vuokraa sitten pöytää, jos sinulla ei ole sellaista tavaraa myytävänä, josta voisi saada hyvin voittoa.
Lasten käytetyt Lindexin yöpuvut 8€ kpl. Niitä saa uutena alesta samalla hinnalla.
Kllä ruostdistdn kahvitölkkien hinnat pitäisi olla paljon kovemmat. Kyaykää vaikka Mike Wolfelta tai Drew Pritchardilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin Lapinemännän kutoman villapaidan. Siitä tohtii jo vähän maksaakkin.
Kyllä vaan. Laita google hakuun "Lapin emännän neuloja villapaita Teemu". Tarvii maksaa todella vähän.
Laitoin tuon Googleen, tuli tämä kyseinen keskustelu jota nyt käymme ensimmäisenä. Mitä oikein haluat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset muumimukit 25-35 €... Prismasta saa 2 mukia tuohon hintaan.
Kirppisten vakiotavaraa on ylihinnoitellut muumimukit. Myyjä luulee tekevänsä kivat tienestit niillä mutta hei se juna meni jo!
Vierailija kirjoitti:
Ei voikaan. Kahvitölkit minulla on alkaen hiukan toista tonnia kappale. Tuukko hakee?
en.. tuun eiku menen Puuiloon