Aiotko kutsua yksin asuvan sukulaisesi/tuttavasi teille joulun viettoon?
Ja tarjota joululahjoista parhaimman, eli joulun hyvässä seurassa?
Kommentit (85)
Minut on jo täksi jouluksi kutsuttu kahteen paikkaan. Toista porukkaa vihaan, toinen on minulle yhdentekevä ja liian kaukana.
Pari vuotta sitten sain kutsun hyväntekeväisyyttä harrastavalta sukulaiselta kutsun jouluaterialle. Olettivat että tottakai haluan jäädä yöksi ja ehkä pitempään. No onneksi perheen tytär oli fiksu ja ajoi mut kotiin. Ois ollut pitkä matka kävellä.
En todellakaan. Mä nauti rauhallisesta, yksinäisestä joulusta.
Kiva koti, kaunus kuusi, hyvät ruuat ja vain minä. Ketään ei tartte huomioida ja passata.
En aijo. Se haisee ja sillä on huonot jutut.
Antakaa mun olla rauhassa edes jouluna, vtun idiootit.
En,koska hän ei vietä joulua. Hän voi käydä ennen ja jälkeen joulun.
Asuvat yksin, eli haluavat olla yksin jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on perheen juhla.
Aivan sama. Sun ainut saavutus elämässä ilmeisesti jotain haaroihin liittyvää?
Mä joudun olemaan sosiaalinen lähes joka päivä, joten jouluna en sitä ole.
En viihdy idioottien seurassa arkenakaan. Miksi pilaisin sillä pyhäni?
Sinkku
Meinasin, mutta mies sitten muistutti, että se on raitistunut. Joten en kutsu. Me vietetään miehen kanssa sitten kaksin, mietittiin mökille menoa, siellä voisi olla lunta ja paremmin tunnelmaa.
Lapset menee puolisoiden vanhemmille tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on perheen juhla.
Meillä vietettiin sukujuhlia jouluna, eli vähintään isovanhemmat. Käytiin myös useammalla serkulla (eli vanhemmat kävivät sisrtensa luona). Lisäksi meillä käytiin aina yksinäisten sukulaisten luona tervehtimässä heitä. En tiedä miksi joulu pitäisi rajoittaa vain omaan ydinperheeseen.
Mikään ei ole hirveämpää, kuin joulu "hyvässä seurassa". Viimeiset 15 vuotta olen viettänyt joulun yksin. Saa syödä rauhassa mitä haluaa ja milloin haluaa. Sama koskee muitakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kutsua, mutta hän ei tule. Kaikki yksinasuvat eivät halua seuraa jouluksi.
Kutsukin voi ilahduttaa :)
Siis kutsun ja sanoo ettei tule. Tuo ei ilahduta minua .
En aio. Jos joku kutsuu minut, niin en mene.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on perheen juhla.
Perhe on painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on perheen juhla.
T. Incel, jolla ei ole ketään
Entä jos kutsut joulunyyttäreille? Että hänkin toisi jotain?