Aiotko kutsua yksin asuvan sukulaisesi/tuttavasi teille joulun viettoon?
Ja tarjota joululahjoista parhaimman, eli joulun hyvässä seurassa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Voisin kutsua, mutta hän ei tule. Kaikki yksinasuvat eivät halua seuraa jouluksi.
Kutsukin voi ilahduttaa :)
Asuvat niin kaukana eikä minulla ole tilaa yömajoittaa. Eivät yksin asuvat välttämättä näe yksin asumista ongelmana.
En, haluan itsekin viettää joulun hyvässä seurassa
En, en usko että kummankaan osapuolen joulu siitä paranisi.
Aiomme. Kaikki lapsemme asuu yksin.
Kerran tein sen virheen. Pelkkää katkeroitunutta valitusta ja vanhojen muisteloja koko aatto. Toista kertaa en pyytänyt.
Jännä olettamus, että yksinasuja olisi automaattisesti sinkku ja yksinäinen. Itse asun yksin, mutta olen suurperheen äiti. Neljä lasta, jotka asuvat jo omillaan. Olen lisäksi parisuhteessa. Lähinnä mietin, miten ehdin varmasti nähdä kaikkia rakkaita jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat niin kaukana eikä minulla ole tilaa yömajoittaa. Eivät yksin asuvat välttämättä näe yksin asumista ongelmana.
Eihän se asuminen olekaan ongelma, vaan yksin olon tunne jouluna voi olla ongelma. Jouluna yksinäisyyden tunne korostuu, koska mainokset ja ohjelmat painottavat yhdessäoloa.
En aio, koska minun seurani ei ole hänen mielestään hyvää seuraa.
Mietin juuri, pitäiskö kutsua vai jättäiskö väliin. Mieluummin valitsisin kyllä jälkimmäisen. En millään jaksaisi laittaa ja tällätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se asuminen olekaan ongelma, vaan yksin olon tunne jouluna voi olla ongelma. Jouluna yksinäisyyden tunne korostuu, koska mainokset ja ohjelmat painottavat yhdessäoloa.
Eikä painota. Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa!
Kyllä, aion kutsua lapsettoman, leskeksi jääneen tätini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä painota. Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa! Anna köyhälle rahaa!
Yksin asuva ei ole välttämättä köyhä.
En todellakaan, koska olen koko joulun töissä. Jouluvieras joutuisi näin ollen viettämään joulun yksin minun kodissani.
olen yksin asuva sukulainen ja minut on kutsuttu joulun viettoon, kuten joka vuosi eroni jälkeen. Onneksi on ihania sukulaisia, yksinäinen joulu ei ole kiva :)
Voisin kutsua, mutta hän ei tule. Kaikki yksinasuvat eivät halua seuraa jouluksi.