Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tarkistat osakesalkkusi tilanteen?

Vierailija
09.12.2025 |

Joka aamu klo 10 kun pörssi aukeaa, vilkaisen onko lasku- vai nousupäivä. Ja katson tilanteen illemmalla uudestaan. Salkun arvo heiluu päivittäin helposti 1000e suuntaansa. Nousupäivät tuo mielihyvää ja kasvava salkun arvo turvallisuutta. Salkun arvo nyt 150.000e ja olen siitä todella tyytyväinen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti avaaja voi kirjoittaa yhtä iloisesti salkkunsa sisällöstä vielä vuoden kuluttuakin.

Niissä kunnon alamäissä se hyvä salkku helposti rakennetaan joten avaaja voi mahdollisesti olla vielä positiivisempi vuoden kuluttua.

Vierailija
22/25 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen 100k on vaikein. Se pitää vaikka hampaat irvessä ja sikanautaa syöden saavuttaa. Sen jälkeen alkaa salkun arvo kohota exponentiaalisesti. 7% tuotto-odotuksella ja 1k/kk panostuksella 280k salkulla olet jo puolivälissä miljonääri-elämää!

Minä otin pankista 101.000€ lainaa ja ostin 100.000€:lla indeksirahastoa ja laitoin ne vakuutuskuoreen. Ei ollut lainkaan vaikeaa. Meni näköjään 7 vuotta, että maksoin lainan palkasta ja muista pääomatuloista pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti avaaja voi kirjoittaa yhtä iloisesti salkkunsa sisällöstä vielä vuoden kuluttuakin.

Pörssi on kehittynyt hienosti viime vuosina. Vaikka uutisissa puhutaan vaikeita ajoista niin ei se kosketa kuin tavallista rahvasta! Suurituloiset on viime vuosina ansainneet enemmän kuin koskaan. 

Vierailija
24/25 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 10 vuotta sitten kyllästynyt pörssikurssien seuraamiseen. Rahat pankin rahastoissa ja ehkä kerran viikossa käyn verkkopankissa katsomassa mitä markkinoille kuuluu.

Vierailija
25/25 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kirjaudun verkkopankkiin. Nollaa näyttänyt nyt 20 vuotta. Ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi