Kaino pyyntö keski-ikäisille ja vanhemmille seksijutuista julkisesti kertoville
Kommentit (48)
Ei tarvitse minkään ikäisten puhua niistä julkisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lapset ja teinit kuitenkin kertoa seksijuttuja vai mikä oli aloituksen ajatus?
Ei saa. 20-30-vuotiaat kertovat niitä omissa kanavissaan. Keski-ikäiset ja vanhemmat kertovat niitä omaelämänkerroissa ja haastatteluissa, joissa toivoisin että ne jätettäisiin kertomatta jatkossa. 🙏
Ap
Ei kolmekymppinen ole vielä keski-ikäinen, nuoria ne vielä on.
Itse olen keski-ikää lähestyvä nainen. Ärsyttää kaikki seksiuutisoinnit, mutta erityisesti ihmisten, joilla on omia lapsia. Nämä ihmiset jakavat ihan pokkana kaiken seksielämäänsä liittyvän julkisesti miettimättä tippaakaan, miltä se tuntuu omasta lapsesta. Olisin itse kuollut häpeästä teininä, jos vanhempani olisivat julkisesti kertoneet seksielämästään mitään. Saa sitä seksiä olla, mutta ei siitä tarvitse kaikelle kansalle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
'Suosittelen lukemaan Juha Itkosen Huomenna kerron kaiken. Siinä mies aika avoimestikin kuvailee keski-ikäistä seksuaalimielenmaisemaansa. Myötähäpeää tunsin. Ihan ok kirja, mutta miehinen - ihmissuhteet perustuvat seksiin vielä vanhuudessakin, illuusioon, että se on jopa rakkauden perusta.'
Olen lukenut kirjan. 🙂
Nuorena me kaikki ajattelemme,
että 40+ ikäisillä ei enää
ole s3ksielämää. He muuttuvat
rummoksi ja taatoksi
sormia napsauttaen ykskaks vain.
Näin karrikoidusti. 🤓
*Tai jos on - heillä ei
pitäisi olla, sillä he kuuluvat
Tena-käyttäjiin..😆 Kun itse
olet 30-35, alat ajatella toisin.
(Lupaan).
Itse en jaa makkarieloni
yksityiskohtia missään alustassa.
En jakanut 22-vuotiaanakaan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lapset ja teinit kuitenkin kertoa seksijuttuja vai mikä oli aloituksen ajatus?
Ei saa. 20-30-vuotiaat kertovat niitä omissa kanavissaan. Keski-ikäiset ja vanhemmat kertovat niitä omaelämänkerroissa ja haastatteluissa, joissa toivoisin että ne jätettäisiin kertomatta jatkossa. 🙏
Ap
Kyllä kolmekymppinen alkaa olla keski-ikäinen. Missään tapauksessa ei ole enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Suosittelen lukemaan Juha Itkosen Huomenna kerron kaiken. Siinä mies aika avoimestikin kuvailee keski-ikäistä seksuaalimielenmaisemaansa. Myötähäpeää tunsin. Ihan ok kirja, mutta miehinen - ihmissuhteet perustuvat seksiin vielä vanhuudessakin, illuusioon, että se on jopa rakkauden perusta.'
Olen lukenut kirjan. 🙂
Nuorena me kaikki ajattelemme,
että 40+ ikäisillä ei enää
ole s3ksielämää. He muuttuvat
rummoksi ja taatoksi
sormia napsauttaen ykskaks vain.
Näin karrikoidusti. 🤓
*Tai jos on - heillä ei
pitäisi olla, sillä he kuuluvat
Tena-käyttäjiin..😆 Kun itse
olet 30-35, alat ajatella toisin.
(Lupaan).
Itse en jaa makkarieloni
yksityiskohtia missään alustassa.
En jakanut 22-vuotiaa
Olen 52. Kirjoitin nuo ajatuksen Itkosen kirjasta ja allekirjoitan ne yhä.
Samat sanat alle keski-ikäisillekin. Ei julkisesti!
Minua ei 'senioris3ksit' häiritse, sillä
voin skipata, ignoreerata ja ohittaa
kaiken epäkiinnostavan.
Kunhan ei minun tekemäksi
tekelettään väitä, niin ei tuo hetulaani
hetkauta. Kivaa päivää. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En väittänyt, että kolmikymppinen olisi keski-ikäinen. Kolmekymppiset ovat yleensä julkisesti hiljaa seksielämästään. Julkinen elostelu alkaa yleensä keski-iässä, kun lapset muuttavat omilleen ja tulee ero.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä kolmekymppinen alkaa olla keski-ikäinen. Missään tapauksessa ei ole enää nuori.
Nelikymppinen alkaa olemaan keski-ikäinen, ei vielä kolmekymppinen.
Milloin ao olet viimeksi nussinut?
Vierailija kirjoitti:
Jos tällaista tehdään sinulle niin teet vaan rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta.
ap on nössö, eikä edes tiedä, mitä seksi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nelikymppinen alkaa olemaan keski-ikäinen, ei vielä kolmekymppinen.
Keski-ikä alkaa ihan virallisestikin 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Saman pyynnön voisi esittää kaikille sairauksistaan ja traumoistaan julkisesti kertoville. Täkäläisessä maakuntalehdessä on joka himputin numerossa joku urheana esittelemässä koko aukeaman jutussa tautejaan ja vaivojaan.
Ei yhtään levittäisi omia asioitaan, mutta jos siitä on apua muille samaa kokeneille. :D :D
Välillä voisi pitää asiat ihan omana tietonaan.
Tää koskee kaikkia, ei vain keski-ikäisiä ja sitä vanhempia. N60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En väittänyt, että kolmikymppinen olisi keski-ikäinen. Kolmekymppiset ovat yleensä julkisesti hiljaa seksielämästään. Julkinen elostelu alkaa yleensä keski-iässä, kun lapset muuttavat omilleen ja tulee ero.
Ap
Tarkoittanet ns. Karitamattila-syndroomaa? Juu, se on noloa. Minäkin toivoisin, että vanhat akat ei avautuisi seksielämästään mediassa. En ole kiinnostuntut nuorempienkaan pelehtimisistä. Ja ei, ratkaisu ei tässäkään ole se, että minä katson muualle, vaan se, että yhteiskunta lakkaisi olemasta niin pe rvos eksimyönteinen.
t. vanha akka
Ymmärrän valituksen, jos joku jossain julkisessa tilassa avautuu elämästään ja sitä joutuu kuuntelemaan sivusta. Mutta jos kyse on lehdestä, kirjasta, tv:stä tai vastaavasta, niin silloin vaan skippaa ne jutut. Yleensä otsikosta näkee, mitä joku juttu käsittelee.
Kyllä ainakin siihen aikaan kun minä olin alle 20-vuotias, kolmekymppisiä pidettiin jo keski-ikäisinä.
Olen edelleen samaa mieltä.
Se on sitten ihan eri asia että monet nykypäivän kolmekymppiset kuvittelevat olevansa vielä nuoria (elävät ns. Jatkettua nuoruutta).
Sinulla saa olla seksielämää, mutta älä jaa sitä julkisesti, kiitos. Voit jakaa seksikokemuksia niiden kanssa, jotka haluavat niitä kuulla.
Ap