Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20267)
EihÀn tÀÀllÀ nyt mitÀÀn todellista synny. Puuta heinÀÀ ja satuja & sepitelmiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀÀ on ollu sulle leikkiÀ niin oot hirviö.
Ei kannata laittaa energiaansa hirviöihin. Kannattaa oikeasti keskittyÀ itsensÀ lisÀksi vain ihmisiin, jotka haluavat olla kanssasi (ja tietysti sinÀ heidÀn, eli tunteen pitÀÀ olla molemminpuolinen).
ElinkeskittyÀ itsensÀ lisÀksi ei keneenkÀÀn. SehÀn se ongelma on, ettei ole ihmisiÀ joita kiinnostaisi seurani.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa mammat tekee työn. Olisi suotavaa saada tuo jÀrjestelmÀ tÀnnekin.
Sitten kun ne tulee tÀnne, niin eivÀt tee pÀÀsÀÀntöisesti sitÀ vÀhÀÀkÀÀn. Aasiasta tiÀulevat pÀÀsÀÀntöisesti opiskelevat ja ovat kunnollisia tekemÀÀn töitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lÀhtökohta on ollut sopu ja rakkaus, niitÀ syövÀt kuluttavat asiat ja toisinaan myös vÀliin tulleet ihmiset. Lopulta jÀljellÀ on vain pystyyn kuollut puu, joka joskus viheriöi ja kukki.
Miksi annatte ihmisten tulla rakkautenne vÀliin?
Voihan sellainen tulla lupia kyselemÀttÀ ja hÀipyÀ yhtÀ nopeasti kuin on tullutkin.
Voi hÀrkkiÀ toisen liittoa mutta suojella omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀÀ on ollu sulle leikkiÀ niin oot hirviö.
Ei kannata laittaa energiaansa hirviöihin. Kannattaa oikeasti keskittyÀ itsensÀ lisÀksi vain ihmisiin, jotka haluavat olla kanssasi (ja tietysti sinÀ heidÀn, eli tunteen pitÀÀ olla molemminpuolinen).
ElinkeskittyÀ itsensÀ lisÀksi ei keneenkÀÀn. SehÀn se ongelma on, ettei ole ihmisiÀ joita kiinnostaisi seurani.
Sivusta.
No sit varmaan kannattaa kehittÀÀ itseÀ jos on noin epÀkiinnostava ihan kaikkien mielestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lÀhtökohta on ollut sopu ja rakkaus, niitÀ syövÀt kuluttavat asiat ja toisinaan myös vÀliin tulleet ihmiset. Lopulta jÀljellÀ on vain pystyyn kuollut puu, joka joskus viheriöi ja kukki.
Miksi annatte ihmisten tulla rakkautenne vÀliin?Voihan sellainen tulla lupia kyselemÀttÀ ja hÀipyÀ yhtÀ nopeasti kuin on tullutkin.
Ei puun ja kuoren vÀliin pÀÀse jos siinÀ ei ole valmiiksi tilaa..
Ei kauhean tyylikÀstÀ jos hokee koko ajan puutteitansa. KierrÀn oksetukset ja palikat kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauhean tyylikÀstÀ jos hokee koko ajan puutteitansa. KierrÀn oksetukset ja palikat kaukaa.
ĂlĂ€ kaksinais moralisoi. Mediakin puhuu kokoaika seksistĂ€ sillĂ€ siitĂ€ puhe mistĂ€ puute ja seksi myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ kaksinais moralisoi. Mediakin puhuu kokoaika seksistĂ€ sillĂ€ siitĂ€ puhe mistĂ€ puute ja seksi myy.
No tÀmÀn ymmÀrryksen puutteenkin takia jÀtÀn vÀlistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annatte ihmisten tulla rakkautenne vÀliin?Voihan sellainen tulla lupia kyselemÀttÀ ja hÀipyÀ yhtÀ nopeasti kuin on tullutkin.
Ei puun ja kuoren vÀliin pÀÀse jos siinÀ ei ole valmiiksi tilaa..
Ei pÀÀse, mutta eipÀ siihen liittoa kunnioittava yritÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ olla vÀhÀn extramuumeja laaksossa ettÀ tÀÀllÀ voi tunnistaa. SiitÀ puheen ollen, moro vaan. SiellÀ kaukaisuudessa. :D
Ihan demonstraatioksi siis.
Extramuumeja đ
Oon sulle tĂ€rkeĂ€, kaverina. NiinhĂ€n sĂ€ aina mulle sanot. đ
Rupesin miettimÀÀn miten psyko mun kaivattu oli ja on, vaikka muuta esittÀÀ. Nyt oon taas jÀÀtÀvÀssÀ kusessa, vaikka Àsken olin ihan loppu.
Nainen, lÀhtisitkö Jari Saarion porauslautalle?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, lÀhtisitkö Jari Saarion porauslautalle?
Juu, mielummin sinne, kun sun kanssa minnekÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on taas kaikki mausteet kipattu keittoon.
Ei ole vielÀ, trolli puuttuu, ja tunnistelija ÀnkyttÀmÀÀn. Harmi kun en itse nyt kerkeÀ noita toimia hoitaa! PitÀÀ mennÀ moro!
Miksi annatte ihmisten tulla rakkautenne vÀliin?