Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20267)
Eka enkelille kaukalon laidalla đ
đ©đ«đ§Ąđđ„ đšđŒđ«
Vierailija kirjoitti:
Olet etÀ-Tilli ilman, ettÀ Venny saa koskaan tietÀÀ.
Joo, raskaana Ruotsissa.
Roikkuminen on vÀÀjÀÀmÀttömÀn viivytystÀ.
Niinkin voi kÀydÀ, ettÀ toinen lÀhestyy, mutta olen vÀsynyt. MyönnÀn olevani vuoristorata. Tulen kuitenkin silti vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat niin voin lopettaa yhteydenpidon kokonaan tÀnÀÀn, jos oon kerta vaan lelu, jolla leikitÀÀn.
Joo, lopeta. Ja ihan kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennÀ muutamaksi kuukaudeksi laatikkoon nukkumaan.
Samoin, herÀsin juuri pÀikkÀreiltÀ tokkurassa, olisi pitÀnyt vaan kÀÀntÀÀ kylkeÀ.
Haluan pois minulle haitallisen ihmisen vaikutuspiiristÀ, koska hÀn myrkyttÀÀ ilmapiirin ja luo turvattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluat niin voin lopettaa yhteydenpidon kokonaan tÀnÀÀn, jos oon kerta vaan lelu, jolla leikitÀÀn.
Joo, lopeta. Ja ihan kaikkialla.
SelvÀ. Toivottavasti tÀmÀ ei ole hyvÀstit vaan nÀkemiin.
TÀÀllÀ on taas kaikki mausteet kipattu keittoon.
Kun lÀhtökohta on ollut sopu ja rakkaus, niitÀ syövÀt kuluttavat asiat ja toisinaan myös vÀliin tulleet ihmiset. Lopulta jÀljellÀ on vain pystyyn kuollut puu, joka joskus viheriöi ja kukki.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennÀ muutamaksi kuukaudeksi laatikkoon nukkumaan.
MĂ€ kans. Nyt alkuun vaikka vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on taas kaikki mausteet kipattu keittoon.
Ja sitÀkin useampi hÀmmentÀjÀ.
Eli ei enÀÀ viestejĂ€ minnekÀÀn keskustelupalstoille, olkoon niin.. ei ole sitten enÀÀ musta kiinni tuleeko jotain tapahtumaan. Laitetaan sitten vielĂ€ vika sydĂ€n tĂ€hĂ€n koska rakkautta olisi vaikka kolmen elĂ€mĂ€n ajaksi.. đ
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀÀ on ollu sulle leikkiÀ niin oot hirviö.
HÀn ei ole tÀÀllÀ. Jos hÀn olisi, et tietÀisi. Jos tietÀisit, hÀn ei tietÀisi ettÀ olet sinÀ. SiinÀ se. :P
PitÀÀ olla vÀhÀn extramuumeja laaksossa ettÀ tÀÀllÀ voi tunnistaa. SiitÀ puheen ollen, moro vaan. SiellÀ kaukaisuudessa. :D
Ihan demonstraatioksi siis.
Halusin kiiruhtaa kertomaan sinulle, ettĂ€ omakantani on tarkastelukelpoinenđ
Mua ei haittaa vaikka olisin pelkkÀÀ leikkiÀ, kunhan jotain tapahtuisi ;) ei auta, ettÀ ulisen tÀÀllÀ, mutta jos en itse ÀlÀhdÀ niin joku toinen puhuu puolestani