Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19095)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas kaksoisliekki yms. asioihin perehtyneet, mikä on semmoinen juttu, kun näkee toisesta unia, jotka kertovat, mitä hänen elämässään tapahtuu.
Huh, näetkö?
Joskus näin, kun olin kaukosuhteessa eikä ollut vielä netti- ja videoyhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekki, vaikken mihinkään tuollaiseen uskokaan. Mutta kun elää, alkaa uskoa.
Siis sielunpuolikas. Hyvin harvinaista mutta sehän ei tarkoita että mahdotonta.
Jos sellaisia on, ei olisi mitään järkeä, etteivätkö he koskaan kohtaisi.
Sanopa muuta. Sitä tunnetta ei saa kytkettyä pois päältä, se on intohimoa toista ihmistä kohtaan. Se on tuttuuden tunnetta. Se tuntuu siltä kuin tuntisi toisen jo valmiiksi. Se voi olla jopa pelottavaa.
Kahisen liikaa. Olispa kesä.
Lämpöiset terveiset suosikki-ihmiselleni 🤍
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa avautuminen
Mua harmittaa enemmän tää sulkeutuneisuus. Molempien.
Ihastuneena saattaa vaan kuvitella jotain tuollaisia kaksoisliekki-juttuja, varsinkin jos on ensimmäinen kovempi ihastus elämässä.
Itse en usko tuollaisiin, ja olen huomannut, että ihastuneena voi tulla sellainen magneetti - jos siinä siis on molemminpuolinen vetovoima. Sitten sitä törmäilee jossain aivan ihme paikassa missä kumpikaan ei yleensä edes käy, ajattelee samaan aikaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas kaksoisliekki yms. asioihin perehtyneet, mikä on semmoinen juttu, kun näkee toisesta unia, jotka kertovat, mitä hänen elämässään tapahtuu.
No siis, etkö itse tiedä? Tiedät kuitenkin että näet unia jotka kertovat toisen elämästä. Ennustuksia voi saada unissakin tai jotakin tietoa. Olen itsekin saanut, en liittyen kaksoisliekkiin vaan muihin asioihin.
Älä koskaan luota mieheen, vaikka hän olisi lahjoittanut sinulle kymmenen tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini hylkäsi minut, viinapullo oli hänelle tärkeämpi! 🤣🤣🤣
Itseasiassa toi alkuperäinen on oikeassa sua taitaa vähän hatuttaa.
Tuo oli kyllä fakta hänestä, sori vaan.
Tuo pilkun väärinkäyttö paljasti sinut lopulta! Seurannut sitä tässä jo tovin!
Ainoa mitä tuossa on väärinkäytetty on alkoholi 🤣🤣🤣
Kiinni jäit 🤣🤣🤣
Joo, peukku jäi sun p*rsiiseen kii 🤣🤣🤣
Juu, sun haaveissa. Tosi ihanaa mussukkani 😘, että ollaan saatu juteltua näin paljon. (Vaikkakin sinusta enimmäkseen.) Nyt minun täytyy mennä, ihanaa illan jatkoa ja jatketaan huomenna 🤣🤣🤣
Ps. Tiedän, että mietit mua koko yön 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanista löytyy toksisia asioita niin voi auttaa kumppania pääsemään eroon tuosta toksisuudesta. Rakkaus kestää, on lempeä ja pitkämielinen.
Toisen "opettaminen" on hankala lähtökohta. Tietysti jos on opinhaluinen, ottaa opikseen. En ole varma, miten toista sellaiseen autetaan.
Ei se nyt niin hankala lähtökohta välttämättä ole mutta olennaista on että se toinen kuuntelee ja ymmärtää tarpeen muutokseen. Auttaminen tapahtuu ihan normaalilla auttavalla tavalla. Vaatii varmasti luottamusta. Opettamisen ei tarvitse olla ankaraa tai epämieluisaa muuten vaan esimerkiksi opettaa voi puhumalla ja kertomalla asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää ja näkijät näkee😉
Näin on. Viisaus asuu meissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneena saattaa vaan kuvitella jotain tuollaisia kaksoisliekki-juttuja, varsinkin jos on ensimmäinen kovempi ihastus elämässä.
Itse en usko tuollaisiin, ja olen huomannut, että ihastuneena voi tulla sellainen magneetti - jos siinä siis on molemminpuolinen vetovoima. Sitten sitä törmäilee jossain aivan ihme paikassa missä kumpikaan ei yleensä edes käy, ajattelee samaan aikaan jne.
Et usko siis kaksoisliekkiin, mutta uskot salaperäiseen magneettiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu mä oon ihan perseestä 🤦🏼
Niin oot 😭😭😭
Et kuulosta kaivatulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko siis kaksoisliekkiin, mutta uskot salaperäiseen magneettiin. :D
Ei siinä magneetissa mitään salaperäistä ole :D Jotkut vaan vetää toisia puoleensa, ja se näkyy myös noin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä et vain ole kokenut sitä.
Gn. Gn.