Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas kaksoisliekki yms. asioihin perehtyneet, mikÀ on semmoinen juttu, kun nÀkee toisesta unia, jotka kertovat, mitÀ hÀnen elÀmÀssÀÀn tapahtuu.
Huh, nÀetkö?
Joskus nÀin, kun olin kaukosuhteessa eikÀ ollut vielÀ netti- ja videoyhteyksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekki, vaikken mihinkÀÀn tuollaiseen uskokaan. Mutta kun elÀÀ, alkaa uskoa.
Siis sielunpuolikas. Hyvin harvinaista mutta sehÀn ei tarkoita ettÀ mahdotonta.
Jos sellaisia on, ei olisi mitÀÀn jÀrkeÀ, etteivÀtkö he koskaan kohtaisi.
Sanopa muuta. SitÀ tunnetta ei saa kytkettyÀ pois pÀÀltÀ, se on intohimoa toista ihmistÀ kohtaan. Se on tuttuuden tunnetta. Se tuntuu siltÀ kuin tuntisi toisen jo valmiiksi. Se voi olla jopa pelottavaa.
Kahisen liikaa. Olispa kesÀ.
LĂ€mpöiset terveiset suosikki-ihmiselleni đ€
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa avautuminen
Mua harmittaa enemmÀn tÀÀ sulkeutuneisuus. Molempien.
Ihastuneena saattaa vaan kuvitella jotain tuollaisia kaksoisliekki-juttuja, varsinkin jos on ensimmÀinen kovempi ihastus elÀmÀssÀ.
Itse en usko tuollaisiin, ja olen huomannut, ettÀ ihastuneena voi tulla sellainen magneetti - jos siinÀ siis on molemminpuolinen vetovoima. Sitten sitÀ törmÀilee jossain aivan ihme paikassa missÀ kumpikaan ei yleensÀ edes kÀy, ajattelee samaan aikaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas kaksoisliekki yms. asioihin perehtyneet, mikÀ on semmoinen juttu, kun nÀkee toisesta unia, jotka kertovat, mitÀ hÀnen elÀmÀssÀÀn tapahtuu.
No siis, etkö itse tiedÀ? TiedÀt kuitenkin ettÀ nÀet unia jotka kertovat toisen elÀmÀstÀ. Ennustuksia voi saada unissakin tai jotakin tietoa. Olen itsekin saanut, en liittyen kaksoisliekkiin vaan muihin asioihin.
ĂlĂ€ koskaan luota mieheen, vaikka hĂ€n olisi lahjoittanut sinulle kymmenen tytĂ€rtĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăitini hylkĂ€si minut, viinapullo oli hĂ€nelle tĂ€rkeĂ€mpi! đ€Łđ€Łđ€Ł
Itseasiassa toi alkuperÀinen on oikeassa sua taitaa vÀhÀn hatuttaa.
Tuo oli kyllÀ fakta hÀnestÀ, sori vaan.
Tuo pilkun vÀÀrinkÀyttö paljasti sinut lopulta! Seurannut sitÀ tÀssÀ jo tovin!
Ainoa mitĂ€ tuossa on vÀÀrinkĂ€ytetty on alkoholi đ€Łđ€Łđ€Ł
Kiinni jĂ€it đ€Łđ€Łđ€Ł
Joo, peukku jĂ€i sun p*rsiiseen kii đ€Łđ€Łđ€Ł
Juu, sun haaveissa. Tosi ihanaa mussukkani đ, ettĂ€ ollaan saatu juteltua nĂ€in paljon. (Vaikkakin sinusta enimmĂ€kseen.) Nyt minun tĂ€ytyy mennĂ€, ihanaa illan jatkoa ja jatketaan huomenna đ€Łđ€Łđ€Ł
Ps. TiedĂ€n, ettĂ€ mietit mua koko yön đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanista löytyy toksisia asioita niin voi auttaa kumppania pÀÀsemÀÀn eroon tuosta toksisuudesta. Rakkaus kestÀÀ, on lempeÀ ja pitkÀmielinen.
Toisen "opettaminen" on hankala lÀhtökohta. Tietysti jos on opinhaluinen, ottaa opikseen. En ole varma, miten toista sellaiseen autetaan.
Ei se nyt niin hankala lÀhtökohta vÀlttÀmÀttÀ ole mutta olennaista on ettÀ se toinen kuuntelee ja ymmÀrtÀÀ tarpeen muutokseen. Auttaminen tapahtuu ihan normaalilla auttavalla tavalla. Vaatii varmasti luottamusta. Opettamisen ei tarvitse olla ankaraa tai epÀmieluisaa muuten vaan esimerkiksi opettaa voi puhumalla ja kertomalla asioita.
Vierailija kirjoitti:
TietĂ€jĂ€t tietÀÀ ja nĂ€kijĂ€t nĂ€keeđ
NÀin on. Viisaus asuu meissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneena saattaa vaan kuvitella jotain tuollaisia kaksoisliekki-juttuja, varsinkin jos on ensimmÀinen kovempi ihastus elÀmÀssÀ.
Itse en usko tuollaisiin, ja olen huomannut, ettÀ ihastuneena voi tulla sellainen magneetti - jos siinÀ siis on molemminpuolinen vetovoima. Sitten sitÀ törmÀilee jossain aivan ihme paikassa missÀ kumpikaan ei yleensÀ edes kÀy, ajattelee samaan aikaan jne.
Et usko siis kaksoisliekkiin, mutta uskot salaperÀiseen magneettiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Suomineidolleni đ
Sille Eloveenalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu mĂ€ oon ihan perseestĂ€ đ€ŠđŒ
Niin oot đđđ
Et kuulosta kaivatulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko siis kaksoisliekkiin, mutta uskot salaperÀiseen magneettiin. :D
Ei siinÀ magneetissa mitÀÀn salaperÀistÀ ole :D Jotkut vaan vetÀÀ toisia puoleensa, ja se nÀkyy myös noin.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀpÀ et vain ole kokenut sitÀ.
Gn. Gn.