Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet olevasi hankala, miten se ilmenee?
En ole hankala. En ymmärrä. Auliisti annan hanastani juoda ja omat ruuat ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko luonteeltasi hankala ja vittumainen?
Vain sellaisille, jotka kyselevät muilta ihmisiltä tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat elää valheessa vuodesta toiseen?
??
Vierailija kirjoitti:
En ajattele näin. Voitaisiinko jättää tällaiset jutut pois? E***
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänkö siis sanoi sinulle että et riitä hänelle?
Se on tullut selväksi jo aiemmin, sanattomasti ja teoilla. Suotta niitä enää murehtimaan. Eikä ikinä ole ollut kysymys siitä. Hän on minulle silti tärkein.
Ja hän tietää sun tunteesi? Olet ne hänelle kertonut? Meinaan ite oon saanu kuulla vasta vuosien päästä puskista, että muhun olikin sitten mies ihastunut, mutta ei uskaltanut sanoa mitään. Ja minä fiksuna naisena luin miehen käytöksen tarkoittavan rukkasia. Sydän kyllä murtui uudestaan. Pitää sanoa, eikä olettaa toisen tajuavan.
T. Sivusta
En ole kieltänyt olemasta yhteydessä. Toivoisin tapaamista. Itse en ehdota koska ehdotukseni ovat kaikuneet kuuroille korville aiemmin.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle aikuiselle naiselle terveyttä, rakkautta ja rauhaa iso sylillinen. En minä sinua olisi pystynyt omanani pitämään, vaikka sua olisin rakastanut ikuisesti ja parastani antaen. Saat toisesta sopivamman ihmisen.
Onko tämä Nm tai Mn? Toivottavasti ei nn...
Mä vähän veikkaan että tässä nainen kirjoitti miehelle, salakoodilla "naiselle*
Juu, tai supersalaisella koodilla mies miehelle 🤣🤣🤣
Voi pojat kun tietäisitte...Mossee
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle aikuiselle naiselle terveyttä, rakkautta ja rauhaa iso sylillinen. En minä sinua olisi pystynyt omanani pitämään, vaikka sua olisin rakastanut ikuisesti ja parastani antaen. Saat toisesta sopivamman ihmisen.
Onko tämä Nm tai Mn? Toivottavasti ei nn...
Mä vähän veikkaan että tässä nainen kirjoitti miehelle, salakoodilla "naiselle*
Juu, tai supersalaisella koodilla mies miehelle 🤣🤣🤣
Joo salakoodejahan täällä anonyyminä käytetään, heh.
Mut tuohon viestiin, jos ei edes kokeile ei voi tietää. Mut jos et kokeile ehkä tyyppi ei sit olekaan aivan niin tavoittelemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut selväksi jo aiemmin, sanattomasti ja teoilla. Suotta niitä enää murehtimaan. Eikä ikinä ole ollut kysymys siitä. Hän on minulle silti tärkein.
Kauniisti sanottu.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat elää valheessa vuodesta toiseen?
Koska rakastan. Haluaisin selvittää asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat tehty tahoillamme muutoksia elämässämme. Etäällä toisistamme. Mutta en usko että se on sattumaa. Uskon että asiat tapahtuvat tarkoituksella ja juuri oikeaan aikaan. Olisiko kohtaamisen aika pian?
Toivottavasti.
Hänen vuoronsa olis toimia seuraavaksi. Toivottavasti ei pitkitä loputtomiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä teoilla? Näettekö paljonkin? Sivu
Vierailija kirjoitti:
tarvittaessa hyvinkin,jolloin kieleni ei pysy kurissa 💥🔥💥
Sinuun on monestakin syystä vaikea saada yhteyttä. Yksi on se, että sua näkee hyvin harvoin. Toinen on se, ettet ole koskaan yksin. Kolmas on se, että et vaikuta vuorovaikutushaluiselta. Neljäs on se, että historia painaa. (Kaksi viimeistä pätee myös minuun.)
Kuukaudet kuluu hiljalleen, vielä lämpö syrjäyttää kylmyyden. Viimeksi et tullutkaan mutta ei niin pitkää kylmyyttä, ettei jossain kohtaa aurinko paistaisi kallion kupeessa odottavalle. Ajatuksissani säteilet suoraan sisimpääni.