Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet olevasi hankala, miten se ilmenee?
En ole hankala. En ymmÀrrÀ. Auliisti annan hanastani juoda ja omat ruuat ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko luonteeltasi hankala ja vittumainen?
Vain sellaisille, jotka kyselevÀt muilta ihmisiltÀ tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat elÀÀ valheessa vuodesta toiseen?
??
Vierailija kirjoitti:
En ajattele nÀin. Voitaisiinko jÀttÀÀ tÀllaiset jutut pois? E***
Olen varmaankin kÀsittÀnyt kaiken vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀnkö siis sanoi sinulle ettÀ et riitÀ hÀnelle?
Se on tullut selvÀksi jo aiemmin, sanattomasti ja teoilla. Suotta niitÀ enÀÀ murehtimaan. EikÀ ikinÀ ole ollut kysymys siitÀ. HÀn on minulle silti tÀrkein.
Ja hÀn tietÀÀ sun tunteesi? Olet ne hÀnelle kertonut? Meinaan ite oon saanu kuulla vasta vuosien pÀÀstÀ puskista, ettÀ muhun olikin sitten mies ihastunut, mutta ei uskaltanut sanoa mitÀÀn. Ja minÀ fiksuna naisena luin miehen kÀytöksen tarkoittavan rukkasia. SydÀn kyllÀ murtui uudestaan. PitÀÀ sanoa, eikÀ olettaa toisen tajuavan.
T. Sivusta
En ole kieltÀnyt olemasta yhteydessÀ. Toivoisin tapaamista. Itse en ehdota koska ehdotukseni ovat kaikuneet kuuroille korville aiemmin.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle aikuiselle naiselle terveyttÀ, rakkautta ja rauhaa iso sylillinen. En minÀ sinua olisi pystynyt omanani pitÀmÀÀn, vaikka sua olisin rakastanut ikuisesti ja parastani antaen. Saat toisesta sopivamman ihmisen.
Onko tÀmÀ Nm tai Mn? Toivottavasti ei nn...
MÀ vÀhÀn veikkaan ettÀ tÀssÀ nainen kirjoitti miehelle, salakoodilla "naiselle*
Juu, tai supersalaisella koodilla mies miehelle đ€Łđ€Łđ€Ł
Voi pojat kun tietÀisitte...Mossee
đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle aikuiselle naiselle terveyttÀ, rakkautta ja rauhaa iso sylillinen. En minÀ sinua olisi pystynyt omanani pitÀmÀÀn, vaikka sua olisin rakastanut ikuisesti ja parastani antaen. Saat toisesta sopivamman ihmisen.
Onko tÀmÀ Nm tai Mn? Toivottavasti ei nn...
MÀ vÀhÀn veikkaan ettÀ tÀssÀ nainen kirjoitti miehelle, salakoodilla "naiselle*
Juu, tai supersalaisella koodilla mies miehelle đ€Łđ€Łđ€Ł
Joo salakoodejahan tÀÀllÀ anonyyminÀ kÀytetÀÀn, heh.
Mut tuohon viestiin, jos ei edes kokeile ei voi tietÀÀ. Mut jos et kokeile ehkÀ tyyppi ei sit olekaan aivan niin tavoittelemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut selvÀksi jo aiemmin, sanattomasti ja teoilla. Suotta niitÀ enÀÀ murehtimaan. EikÀ ikinÀ ole ollut kysymys siitÀ. HÀn on minulle silti tÀrkein.
Kauniisti sanottu.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat elÀÀ valheessa vuodesta toiseen?
Koska rakastan. Haluaisin selvittÀÀ asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat tehty tahoillamme muutoksia elÀmÀssÀmme. EtÀÀllÀ toisistamme. Mutta en usko ettÀ se on sattumaa. Uskon ettÀ asiat tapahtuvat tarkoituksella ja juuri oikeaan aikaan. Olisiko kohtaamisen aika pian?
Toivottavasti.
HÀnen vuoronsa olis toimia seuraavaksi. Toivottavasti ei pitkitÀ loputtomiin
HyvÀÀ yötĂ€ rakas Maria kun menet. đ§Ąđ
HyvÀÀ yötĂ€ ihana rouva erityisopettaja đ
Kramđ€
HymyilyttÀÀ kun sinÀ olet niin hassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀ teoilla? NÀettekö paljonkin? Sivu
Vierailija kirjoitti:
tarvittaessa hyvinkin,jolloin kieleni ei pysy kurissa đ„đ„đ„
Sinuun on monestakin syystÀ vaikea saada yhteyttÀ. Yksi on se, ettÀ sua nÀkee hyvin harvoin. Toinen on se, ettet ole koskaan yksin. Kolmas on se, ettÀ et vaikuta vuorovaikutushaluiselta. NeljÀs on se, ettÀ historia painaa. (Kaksi viimeistÀ pÀtee myös minuun.)
Kuukaudet kuluu hiljalleen, vielÀ lÀmpö syrjÀyttÀÀ kylmyyden. Viimeksi et tullutkaan mutta ei niin pitkÀÀ kylmyyttÀ, ettei jossain kohtaa aurinko paistaisi kallion kupeessa odottavalle. Ajatuksissani sÀteilet suoraan sisimpÀÀni.