Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Oletko luonteeltasi hankala ja vittumainen?
Ehdottomasti. Tarvittaessa. Olen myös paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
HÀnkö siis sanoi sinulle ettÀ et riitÀ hÀnelle?
Se on tullut selvÀksi jo aiemmin, sanattomasti ja teoilla. Suotta niitÀ enÀÀ murehtimaan. EikÀ ikinÀ ole ollut kysymys siitÀ. HÀn on minulle silti tÀrkein.
Miten nÀin moni myöntÀÀ auliisti olevansa hankala ja veemÀinen? huh huh
nenÀt vastakkain hyvÀÀ yötÀ
Vierailija kirjoitti:
Haluan myös haastaa tuon "omanani". Miksi pitÀisi olla niin? Miksi toinen pitÀisi omistaa? Ei eri ihmisten ja tunteiden tarvitse olla ristiriidassa ja kilpailussa keskenÀÀn.
TÀÀ, niin tÀÀ. Plus ettÀ tuossa voi jopa olla koko avain jonkun ihmisen sydÀmeen. MikÀ ei ole joku pankkitilin saldo.
Vierailija kirjoitti:
Olen hattumainen. Kaivattu taitaa viihtyĂ€ paljain pĂ€in. Harmi đ đ©
Ollaan molemmat tehty tahoillamme muutoksia elÀmÀssÀmme. EtÀÀllÀ toisistamme. Mutta en usko ettÀ se on sattumaa. Uskon ettÀ asiat tapahtuvat tarkoituksella ja juuri oikeaan aikaan. Olisiko kohtaamisen aika pian?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat tehty tahoillamme muutoksia elÀmÀssÀmme. EtÀÀllÀ toisistamme. Mutta en usko ettÀ se on sattumaa. Uskon ettÀ asiat tapahtuvat tarkoituksella ja juuri oikeaan aikaan. Olisiko kohtaamisen aika pian?
MitÀ muutoksia sulla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en ole 100% sellainen. Olen samalla tavalla hankala ja vittumainen, kuin kuka tahansa muukin nainen, silloin kun satutetaan. Mieti tilanteita missÀ henkilö muuttuu hankalaksi ja vittumaiseksi, jos pystyt katsomaan tilanteita puolueettomasti ja miettimÀÀn miksi joku kÀyttÀytyy, kuin kÀyttÀytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀmÀ miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle aikuiselle naiselle terveyttÀ, rakkautta ja rauhaa iso sylillinen. En minÀ sinua olisi pystynyt omanani pitÀmÀÀn, vaikka sua olisin rakastanut ikuisesti ja parastani antaen. Saat toisesta sopivamman ihmisen.
Tuo on muuten melko vttumainen viesti, etenkin jos sitÀ on sattunut kuulemaan monesti (lÀhes aina) hieman eri muodoissa. Vaikka et mitenkÀÀn pahalla tarkoita tietenkÀÀn.
Ei ole vttumainen viesti ollenkaan. MinÀ olisin aikuisen naisen itselleni halunnut enemmÀn kuin mitÀÀn muuta. HÀnellÀ olisi kaikki piirteet ja ominaisuudet joita ihailen ja arvostan.
Itse en pysty tarjoamaan hÀnelle tÀrkeitÀ asioita. Olen ymmÀrtÀnyt sen. Omat puutteeni eivÀt minua haittaa yhtÀÀn. HÀnen puutos kyllÀkin.
- Liikaa ristiriitaa et olisi vilpitön viesti. - eriltÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten ole minkÀÀn arvoinen. SiltÀ tÀmÀ tuntuu.
Miten niin? MistÀ moinen ajatus?
No mieti.
Koetin jo miettiÀ. Siksi kysyn.
Koska minua on jÀtetty paljon ja olen jÀÀnyt niin yksin. Olen yleensÀ ristiriidassa ihmisten kanssa enkÀ löydÀ rakkautta. Sattuu kun tajuan, ettÀ ehkÀ kaipaamani henkilö ei usko meihin edes hengellisellÀ tasolla, edes tuonpuoleisella. En tiedÀ ymmÀrrÀtkö. Se on musertavaa.
Jos ajattelet olevasi hankala, miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀmÀ miehelle vai naiselle?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
En kÀvele kenenkÀÀn yli. Minunkaan yli ei kÀvellÀ. Puolustan tarvittaessa muita.
Osaan olla myös herttaisen vittumainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hattumainen. Kaivattu taitaa viihtyĂ€ paljain pĂ€in. Harmi đ đ©
MitÀ tuo tarkoittaa? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti.
Miten jaksat elÀÀ valheessa vuodesta toiseen?