Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki nykyvehkeet ovat hyödyttömiä

Vierailija
29.09.2026 |

Puhelimen kuvia ei saa koneelle, jos ei suostu siirto-ohjelman käyttöön. Vrt. ennen vanhaan kuvat sai pelkän johdon kautta koneelle. 

Ilmeisesti äänikirjojakaan ei saa puhelimelle tietokoneen kautta tai mitään muutakaan

Kun eihän sitä paskaa voi edes käyttää ilman sähköpostiosoitetta jne... 

Nykyaika on tehty niin vaikeaksi ja hankalaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiäks että sut jäljitetään sen puhelimen avulla? Että kaikki sun pankkikorttitapahtumat näkyy käyttöpaikan tarkkuudella? 

Onkohan sulla dementia alullaan kun vaikutat vainoharhaiselta.

Vierailija
2/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin vehje on nykyään ihan hyödytön, ei ole ollut käyttöä vuosikausiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiäks että sut jäljitetään sen puhelimen avulla? Että kaikki sun pankkikorttitapahtumat näkyy käyttöpaikan tarkkuudella? 

Onkohan sulla dementia alullaan kun vaikutat vainoharhaiselta.

Laitoin siitä paikannuksen pois päältä. Olen laittanut siihen vain prepaid-kortin, eikä se toimi sillä, koska sitä pitäisi vaihtaa koko ajan. Nyt minulla on hyödytön 500 euron puhelin, jota ei voi käyttää.

Vierailija
4/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä siirsin puhelimesta kuvat tietokoneelle ihan johdolla pari päivää sitten. 

Vierailija
5/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia on oikeasti mennyt vaan huonompaan suuntaan. Teknologiafirmat on kyvyttömiä sopimaan standardeista. Ja kun välissä on softaa niin voi kätevästi skannata kaiken ja myydä tiedot mainostajille.

Vierailija
6/6 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä siirsin puhelimesta kuvat tietokoneelle ihan johdolla pari päivää sitten. 

Sovelluksen kautta vai ilman? Ilman sovellusta ei anna kuvia koneelle, enkä suostu lataamaan sovellusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan