Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?
Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.
Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.
Katkeruutta tÀytyy kestÀÀ ja sitÀ tÀytyy kÀsitellÀ. Vaatii luonnetta ettei katkeroidu iÀksi.
Niin vaatii. Mutta olemalla ystÀvÀllinen ja yrittÀmÀllÀ ei saa vastakaikua.
Miksi minÀ en ymmÀrrÀ ettÀ kukaan ei ole kiinnostunut vaikka vastaavat tai jopa itse kysyvÀt kuulumisia?
MitÀÀn yhdessÀoloa ei kuitenkaan kukaan ehdota. Jos itse ehdotan niin ei vastata tai on aina jotain muuta.
Joo kyllÀ tiedÀn mitÀ tarkoitat, on kokemusta. JÀtÀ taaksesi ihmiset jotka eivÀt halua elÀÀ yhdessÀ
En osaa. JÀÀn aivan totaalisen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jokos lumityöt on tehty ja lounas naposteltu ?
Totta. HyvÀ kun joku muistutti, ettÀ on se aika kun saa nautiskellen ajatelella nÀitÀ joiden pitÀÀ luoda lumia joka talvi. Ai ettÀ! Olin kokonaan unohtanut tÀn ilon.
En tarvitse sua mihinkÀÀn. Huomasin sen. TĂ€mĂ€ oli valaistuminen đ€
Vierailija kirjoitti:
Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?
Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.
Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.
Myös sinulle.
En tarvitse miehiÀ nyt mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse miehiÀ nyt mihinkÀÀn.
PötyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mammat on vauvoja. Ostakaa Tesla.
Ostan mieluummin 90-luvun karvanoppa corollan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ĂlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!
Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.
Niin, ja vainoaminenhan sitĂ€ hyvinvointia kohteelle tuo. Ei vi**u! đ€Š
Valittamisen sijaan kannattaa toimia. TiedÀn mistÀ puhun, olen kÀrsinyt tÀstÀ maailmasta jo vuosikausia hyvin paljon ja samalla olen tehnyt itseni eteen hyvin paljon. Rutkuttaminen ei vain auta. TÀmÀ on vain rakkaudella edelleenkin.
Ei niihin
SinÀ loit mielikuvan siitÀ mitÀ tarkoitin toiminnalla. Kannattaisi keskittyÀ ymmÀrtÀmÀÀn asioita.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ se hellyys on?
Se on taivaallista, kun se kohtaa kahden ihmisen vĂ€lillĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on vauvoja. Ostakaa Tesla.
Ostan mieluummin 90-luvun karvanoppa corollan.
Orpo.
Vierailija kirjoitti:
Paras ajoitus on aloittaa suhde, kun et tarvitse toista. Osaat elÀÀ myös ilman hÀntÀ. Valitset silti hÀnet. Silloin on tÀhdet kohdillaan.
Sivusta
TÀÀllÀ on voima/ vastavoima.
Jokaiseen vÀhÀnkin positiiviseen viestiin löytyy aina se vastarannankiiski kertomaan asia negatiivisessa valossa ja pakkohan se on negaksi vÀÀntÀÀ eikö?
MitÀpÀ ,jos negailijat olisivat vaan vÀlillÀ hiljaa tai poistuisivat ,kun mitÀÀn hyvÀÀ ette nÀe missÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ĂlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!
Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.
Niin, ja vainoaminenhan sitĂ€ hyvinvointia kohteelle tuo. Ei vi**u! đ€Š
Valittamisen sijaan kannattaa toimia. TiedÀn mistÀ puhun, olen kÀrsinyt tÀstÀ maailmasta jo vuosikausia hyvin paljon ja samalla olen tehnyt itseni eteen hyvin paljon. Rutkuttaminen ei vain auta. TÀmÀ on vain rakkaudella edelleenkin.
Vanha vainoaja puolustelee tekojaan đ€Ł
Lumen luonti on hauskaa kun oikein kunnolla tupruttaa!
Kaivata voi aina, olipa sitten lĂ€hellĂ€ tai kaukana đ
Vierailija kirjoitti:
Jokos lumityöt on tehty ja lounas naposteltu ?
TehtynÀ on, kÀvipÀ oikein kuntoilusta. Seuraavaksi sitten kattolumet veks. Lounas ohimennen nautittu.
Koittakaa ymmÀrtÀÀ toinen toistamme elÀmÀn pyörteissÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ajoitus on aloittaa suhde, kun et tarvitse toista. Osaat elÀÀ myös ilman hÀntÀ. Valitset silti hÀnet. Silloin on tÀhdet kohdillaan.
Sivusta
TÀmÀhÀn se. Silloin löytÀÀ parhaat mÀtsit kun pÀrjÀÀ loistavasti omillaan ja on sisÀinen onni.
Jotain mitÀ minÀ osaan antaa, mutta en saa vastaanottaa.