Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (17706)

Vierailija
17101/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla o rahaa.

Ei oo ollu tapana kÀyttÀÀ turhuuteen.

MikĂ€ sen ihanampaa. MikĂ€ edes on turhuus? Ainoa turhuus jonka tiedĂ€n on temutus. 

Vierailija
17102/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti tuntemattoman ihmisen kanssa on huono ajatus. Liian keinotekoista ja feikkiĂ€. Ei vaan kykene olemaan tarpeeksi rento oma itsensĂ€. 

Ajatuksena ehkĂ€ huono, kokemuksena voi poikia hyvÀÀkin. En aikoinaan millÀÀn olisi lĂ€htenyt tapaamaan erĂ€stĂ€ deittiĂ€, olin ihan rikki, edellisestĂ€ miehestĂ€. Ja deittailu oli mukavuusalueeni ulkopuolella siinĂ€ tilanteessa. Sit aattelin, kun pyysi pyytĂ€mistÀÀn, ettĂ€ no, en tĂ€ssĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€kÀÀn, yks tapaaminen ja that's it. Ja aivan upea, loistava deitti oli, josta seurasi mahtava himokas 6kk seksisuhde đŸ€© HÀÀ rakasti ehjĂ€ks. Samanlaista tuskin tulee eteen koko loppuikĂ€nĂ€. Dima, still number one đŸ€©đŸ„°đŸ˜đŸ˜œđŸ”„

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tahtoisin halia ja silitellÀ sua alasti peiton alla koko talvisen pÀivÀn.

Vierailija
17104/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tĂ€mĂ€ todellista! Yksi kommentoi leikkimielisesti, positiivisesti, ettĂ€ hĂ€ntĂ€ saa tulla v*inoamaan lĂ€hempÀÀkin, niin jonkun haavat aukeaa ja oksentaa negaa aiheeseen liittyen. PienestĂ€ joillain lĂ€htee mopo kĂ€sistĂ€. KyllĂ€ tuo kommentti oli ihan positiivisesti sanottu. Jauhatteko tĂ€stĂ€ nyt loppu pĂ€ivĂ€n đŸ€ŁđŸ‘

Miten tyhmĂ€ voitkaan olla đŸ€Š

Vierailija
17105/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ÄlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!

Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.

Toivottavasti saat kunnon vainoajan kannoilesi. Varmasti nÀkemyksesi muuttuu hysteerisestÀ hyvinkin pian. Vainoaja voi kuvitella saavansa pelkoa aikaan, mutta sitÀ iloa hÀnelle ei suoda. Joskus vaanija saattaa valita itselleen vÀÀrÀn kohteen joka nÀpÀyttÀÀ kovalla kÀdellÀ takaisin.

Olen saanut jo. Harmittaa varmasti ettÀ olen selvinnyt tÀhÀn asti kaikesta. Kysy, ÀlÀ oleta.

Ei kovin uskottavaa.

Vierailija
17106/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin halia ja silitellÀ sua alasti peiton alla koko talvisen pÀivÀn.

Ei tÀmmösiÀ....voi luoja.

Vierailija
17107/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kovin uskottavaa.

Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.

Vierailija
17108/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin uskottavaa.

Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.

Tasoilla

Vierailija
17109/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitti tuntemattoman ihmisen kanssa on huono ajatus. Liian keinotekoista ja feikkiĂ€. Ei vaan kykene olemaan tarpeeksi rento oma itsensĂ€. 

Ajatuksena ehkĂ€ huono, kokemuksena voi poikia hyvÀÀkin. En aikoinaan millÀÀn olisi lĂ€htenyt tapaamaan erĂ€stĂ€ deittiĂ€, olin ihan rikki, edellisestĂ€ miehestĂ€. Ja deittailu oli mukavuusalueeni ulkopuolella siinĂ€ tilanteessa. Sit aattelin, kun pyysi pyytĂ€mistÀÀn, ettĂ€ no, en tĂ€ssĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€kÀÀn, yks tapaaminen ja that's it. Ja aivan upea, loistava deitti oli, josta seurasi mahtava himokas 6kk seksisuhde đŸ€© HÀÀ rakasti ehjĂ€ks. Samanlaista tuskin tulee eteen koko loppuikĂ€nĂ€. Dima, still number one đŸ€©đŸ„°đŸ˜đŸ˜œđŸ”„

EhkÀ pitÀÀ itsekin kokeilla. Sivusta

Vierailija
17110/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alaston mies on mulle asia uus. :)

Vierailija
17111/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole kyllÀ noita sanoja nÀhnyt, kuin sinun kirjoittamana nyt. Ja negatiivinen se on tÀmÀ sinunkin kirjoitus.

Ongelma taitaa olla siinÀ ,ettei osa enÀÀ rekisteröi negatiivista asennettaan joka asiaan.TÀmÀ on kuitenkin EDELLEEN kaipaus ketju.SitÀkin on vÀÀnnelty vaikka ja kuinka ,ettÀ mitÀ/miten voi kaivata.Trollille ainoa syy olla tÀÀllÀ on kaiken vÀÀristely ja arvostelu.Ja kun kerran negaillaan ,niin toivottavasti asteroidi putoaa jokaisen trollin pÀÀhÀn.HyvÀÀ pÀivÀn jatkoa.

Vierailija
17112/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla o rahaa.

MistÀ tÀmÀn edes tietÀisit ettÀ onko vai ei?

Vierailija
17113/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lasten riemua on mukava seurata. Harva kykenee pitÀmÀÀn valoisan luonteen ja ajattelun mukanaan lÀpi elÀmÀn.

Vierailija
17114/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tĂ€mĂ€ todellista! Yksi kommentoi leikkimielisesti, positiivisesti, ettĂ€ hĂ€ntĂ€ saa tulla v*inoamaan lĂ€hempÀÀkin, niin jonkun haavat aukeaa ja oksentaa negaa aiheeseen liittyen. PienestĂ€ joillain lĂ€htee mopo kĂ€sistĂ€. KyllĂ€ tuo kommentti oli ihan positiivisesti sanottu. Jauhatteko tĂ€stĂ€ nyt loppu pĂ€ivĂ€n đŸ€ŁđŸ‘

TÀÀllÀ on paljon mielisairaita ja mustasukkaisia jotka jostain syystÀ jauhavat nÀistÀ negatiivisista asioista ja viljelevÀt muotisanoja haava, trauma, toksinen jne jne. Ainoa tarkoitus on aiheuttaa negaa ja pyyhkiÀ kauniit kaipaukset pois. Sairaita ovat

SivusTa

Ta mpereelta vai Ta* m/n?

Vierailija
17115/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?

Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.

Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.

Myös sinulle.

KyllÀ. Myös minulle. Olin aiemmin kyllÀ mielestÀni jopa hyvÀ kommunikoimaan, mutta ehkÀ minunkin mieleni murenee ainaisista vastoinkÀymisistÀ kun ei onnistu oikein kenenkÀÀn kanssa.

En silti usko ettÀ vÀlitÀt.

Vierailija
17116/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen huono luottamaan. Pohjimmiltani aina ajattelen, ettĂ€ minusta vaan haittaa ja jos joku kiinnittÀÀ huomiota, niin se on koska halutaan nöyryyttÀÀ, syyllistÀÀ, alistaa, hĂ€vittÀÀ.  EttĂ€ muut haistelevat tĂ€mĂ€n epĂ€varmuuden ja hyökkÀÀvĂ€t. TĂ€mĂ€ on  tietenkin omiaan luomaan keinotekoisen tuntuista kanssakĂ€ymistĂ€ ja muissa huonoa fiilistĂ€.  Olen pahoillani ettĂ€ nĂ€in olen kohdellut sinuakin, eli lĂ€hinnĂ€ siis olen pahoillani jos olen aiheuttanut huonoa fiilistĂ€. 

Vierailija
17117/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin uskottavaa.

Tule pois sieltÀ kellarista.

Vierailija
17118/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella huojentunut, kun pÀÀtin jĂ€ttÀÀ kaikki mies sotkut đŸ€— TehkÀÀ samoin elĂ€kÀÀ elĂ€mÀÀnne ja nauttikaa siitĂ€!

HyvĂ€ neuvo sinulta. Toivottavasti he tekevĂ€t niin ja matkaavat vapauteen kun sinĂ€ jatkat tÀÀllĂ€ julistamistasi. 😊

Vierailija
17119/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.

Vierailija
17120/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀpÀ Lauri TÀhkÀn nenÀstÀ, mutta vaikuttavat sanat tÀmÀn laulusta JÀÀkukkia.

KÀvin googlettamassa sen Lauri TÀhkÀn ja sivuprofiilinsa, ja hÀnellÀ EI todellakaan ole iso nenÀ. Ei niinku ollenkaan.