Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Deitti tuntemattoman ihmisen kanssa on huono ajatus. Liian keinotekoista ja feikkiÀ. Ei vaan kykene olemaan tarpeeksi rento oma itsensÀ.
Ajatuksena ehkĂ€ huono, kokemuksena voi poikia hyvÀÀkin. En aikoinaan millÀÀn olisi lĂ€htenyt tapaamaan erĂ€stĂ€ deittiĂ€, olin ihan rikki, edellisestĂ€ miehestĂ€. Ja deittailu oli mukavuusalueeni ulkopuolella siinĂ€ tilanteessa. Sit aattelin, kun pyysi pyytĂ€mistÀÀn, ettĂ€ no, en tĂ€ssĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€kÀÀn, yks tapaaminen ja that's it. Ja aivan upea, loistava deitti oli, josta seurasi mahtava himokas 6kk seksisuhde đ€© HÀÀ rakasti ehjĂ€ks. Samanlaista tuskin tulee eteen koko loppuikĂ€nĂ€. Dima, still number one đ€©đ„°đđđ„
Tahtoisin halia ja silitellÀ sua alasti peiton alla koko talvisen pÀivÀn.
Vierailija kirjoitti:
Onko tĂ€mĂ€ todellista! Yksi kommentoi leikkimielisesti, positiivisesti, ettĂ€ hĂ€ntĂ€ saa tulla v*inoamaan lĂ€hempÀÀkin, niin jonkun haavat aukeaa ja oksentaa negaa aiheeseen liittyen. PienestĂ€ joillain lĂ€htee mopo kĂ€sistĂ€. KyllĂ€ tuo kommentti oli ihan positiivisesti sanottu. Jauhatteko tĂ€stĂ€ nyt loppu pĂ€ivĂ€n đ€Łđ
Miten tyhmĂ€ voitkaan olla đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ĂlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!
Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.
Toivottavasti saat kunnon vainoajan kannoilesi. Varmasti nÀkemyksesi muuttuu hysteerisestÀ hyvinkin pian. Vainoaja voi kuvitella saavansa pelkoa aikaan, mutta sitÀ iloa hÀnelle ei suoda. Joskus vaanija saattaa valita itselleen vÀÀrÀn kohteen joka nÀpÀyttÀÀ kovalla kÀdellÀ takaisin.
Olen saanut jo. Harmittaa varmasti ettÀ olen selvinnyt tÀhÀn asti kaikesta. Kysy, ÀlÀ oleta.
Ei kovin uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin halia ja silitellÀ sua alasti peiton alla koko talvisen pÀivÀn.
Ei tÀmmösiÀ....voi luoja.
Ei kovin uskottavaa.
Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin uskottavaa.
Sinulla on ongelmia, muista ettÀ ne ovat sinun. PÀÀtetÀÀn tÀhÀn, olemme pahasti eri tasoills.
Tasoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti tuntemattoman ihmisen kanssa on huono ajatus. Liian keinotekoista ja feikkiÀ. Ei vaan kykene olemaan tarpeeksi rento oma itsensÀ.
Ajatuksena ehkĂ€ huono, kokemuksena voi poikia hyvÀÀkin. En aikoinaan millÀÀn olisi lĂ€htenyt tapaamaan erĂ€stĂ€ deittiĂ€, olin ihan rikki, edellisestĂ€ miehestĂ€. Ja deittailu oli mukavuusalueeni ulkopuolella siinĂ€ tilanteessa. Sit aattelin, kun pyysi pyytĂ€mistÀÀn, ettĂ€ no, en tĂ€ssĂ€ mitÀÀn hĂ€viĂ€kÀÀn, yks tapaaminen ja that's it. Ja aivan upea, loistava deitti oli, josta seurasi mahtava himokas 6kk seksisuhde đ€© HÀÀ rakasti ehjĂ€ks. Samanlaista tuskin tulee eteen koko loppuikĂ€nĂ€. Dima, still number one đ€©đ„°đđđ„
EhkÀ pitÀÀ itsekin kokeilla. Sivusta
Alaston mies on mulle asia uus. :)
En ole kyllÀ noita sanoja nÀhnyt, kuin sinun kirjoittamana nyt. Ja negatiivinen se on tÀmÀ sinunkin kirjoitus.
Ongelma taitaa olla siinÀ ,ettei osa enÀÀ rekisteröi negatiivista asennettaan joka asiaan.TÀmÀ on kuitenkin EDELLEEN kaipaus ketju.SitÀkin on vÀÀnnelty vaikka ja kuinka ,ettÀ mitÀ/miten voi kaivata.Trollille ainoa syy olla tÀÀllÀ on kaiken vÀÀristely ja arvostelu.Ja kun kerran negaillaan ,niin toivottavasti asteroidi putoaa jokaisen trollin pÀÀhÀn.HyvÀÀ pÀivÀn jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla o rahaa.
MistÀ tÀmÀn edes tietÀisit ettÀ onko vai ei?
Lasten riemua on mukava seurata. Harva kykenee pitÀmÀÀn valoisan luonteen ja ajattelun mukanaan lÀpi elÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tĂ€mĂ€ todellista! Yksi kommentoi leikkimielisesti, positiivisesti, ettĂ€ hĂ€ntĂ€ saa tulla v*inoamaan lĂ€hempÀÀkin, niin jonkun haavat aukeaa ja oksentaa negaa aiheeseen liittyen. PienestĂ€ joillain lĂ€htee mopo kĂ€sistĂ€. KyllĂ€ tuo kommentti oli ihan positiivisesti sanottu. Jauhatteko tĂ€stĂ€ nyt loppu pĂ€ivĂ€n đ€Łđ
TÀÀllÀ on paljon mielisairaita ja mustasukkaisia jotka jostain syystÀ jauhavat nÀistÀ negatiivisista asioista ja viljelevÀt muotisanoja haava, trauma, toksinen jne jne. Ainoa tarkoitus on aiheuttaa negaa ja pyyhkiÀ kauniit kaipaukset pois. Sairaita ovat
SivusTa
Ta mpereelta vai Ta* m/n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?
Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.
Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.
Myös sinulle.
KyllÀ. Myös minulle. Olin aiemmin kyllÀ mielestÀni jopa hyvÀ kommunikoimaan, mutta ehkÀ minunkin mieleni murenee ainaisista vastoinkÀymisistÀ kun ei onnistu oikein kenenkÀÀn kanssa.
En silti usko ettÀ vÀlitÀt.
Olen huono luottamaan. Pohjimmiltani aina ajattelen, ettÀ minusta vaan haittaa ja jos joku kiinnittÀÀ huomiota, niin se on koska halutaan nöyryyttÀÀ, syyllistÀÀ, alistaa, hÀvittÀÀ. EttÀ muut haistelevat tÀmÀn epÀvarmuuden ja hyökkÀÀvÀt. TÀmÀ on tietenkin omiaan luomaan keinotekoisen tuntuista kanssakÀymistÀ ja muissa huonoa fiilistÀ. Olen pahoillani ettÀ nÀin olen kohdellut sinuakin, eli lÀhinnÀ siis olen pahoillani jos olen aiheuttanut huonoa fiilistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin uskottavaa.
Tule pois sieltÀ kellarista.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella huojentunut, kun pÀÀtin jĂ€ttÀÀ kaikki mies sotkut đ€ TehkÀÀ samoin elĂ€kÀÀ elĂ€mÀÀnne ja nauttikaa siitĂ€!
HyvĂ€ neuvo sinulta. Toivottavasti he tekevĂ€t niin ja matkaavat vapauteen kun sinĂ€ jatkat tÀÀllĂ€ julistamistasi. đ
Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀ Lauri TÀhkÀn nenÀstÀ, mutta vaikuttavat sanat tÀmÀn laulusta JÀÀkukkia.
KÀvin googlettamassa sen Lauri TÀhkÀn ja sivuprofiilinsa, ja hÀnellÀ EI todellakaan ole iso nenÀ. Ei niinku ollenkaan.
MikÀ sen ihanampaa. MikÀ edes on turhuus? Ainoa turhuus jonka tiedÀn on temutus.