Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (17706)

Vierailija
17041/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ÄlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!

Mun vainoajalle, tule rohkeasti vain vÀhÀn lÀhemmÀs vainoamaan. :)

đŸ€Š

Vierailija
17042/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ssĂ€ ketjussa varmasti on kirjoittamassa pari vainoamiseen syyllistynyttĂ€. ÄlkÀÀ rohkaisko ja kannustako nĂ€itĂ€ sekopĂ€itĂ€, kiitos!

Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.

Niin, ja vainoaminenhan sitĂ€ hyvinvointia kohteelle tuo. Ei vi**u! đŸ€Š

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17043/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hulluna kissanminttuun. ;)

KyllÀ se viekoittelee oudosti. MissÀhÀn?

Vierailija
17044/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
17045/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mammat..

Vierailija
17046/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En saa olla nainen enkÀ mies.

Tuntuu, ettÀ olen geneettisesti epÀonnistunut. Kumpikaan ei puhjennut minussa, mutta sain silti molempiin assosioitavia ongelmia.

Vierailija
17047/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on kivaa kommentoidakin, oletteko hysteerisiÀ pelokkaita ihmisiÀ jotka eivÀt kestÀ ettÀ tapahtuu yhtÀÀn mitÀÀn? MenkÀÀ itse pois. Tappamalla kaikki elÀmÀ ei synny hyvinvointia.

Valittamisen sijaan kannattaa toimia. TiedÀn mistÀ puhun, olen kÀrsinyt tÀstÀ maailmasta jo vuosikausia hyvin paljon ja samalla olen tehnyt itseni eteen hyvin paljon. Rutkuttaminen ei vain auta. TÀmÀ on vain rakkaudella edelleenkin.

Vierailija
17048/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat..

eat the road when u`ll drive

Vierailija
17049/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle hÀn sanoi:

MinÀ teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinÀ olet synnyttÀvÀ lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hÀn pitÀÀ sinua vallassaan."

HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

Tule tÀnne niin nÀytÀn sulle kivun.

Ennen naisen luontia me ja elÀimet nautiitin kaikesta mutta isopylly tuli ja sotki kaiken.

Mulla on edelleen pienempi pylly kuin sulla. MistĂ€ vetoa? 

Miulla onki palstan pienin kylpÀ

Vierailija
17050/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittamisen sijaan kannattaa toimia. TiedÀn mistÀ puhun, olen kÀrsinyt tÀstÀ maailmasta jo vuosikausia hyvin paljon ja samalla olen tehnyt itseni eteen hyvin paljon. Rutkuttaminen ei vain auta. TÀmÀ on vain rakkaudella edelleenkin.

No eihÀn tuo ollut kuin vain yksi kommentti (se aloitus), eikÀ siinÀ eritelty minkÀlaisia kommentteja se koski. MielestÀni se ei myöskÀÀn ollut ruikutus/valitus vaan kehotus, mikÀ on toimintaa. Vaikka olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltÀ, ettÀ ei pidÀ rajoittaa toisten tavanomaista ilmaisua, psykoositilan sekÀ myös vainoamisen/uhkailun kokeneena tiedÀn miten ÀÀrimmÀinen, raju ja raadollinen sellainen tila on. On se sitten kuviteltu tai todellinen. Se ei ole mikÀÀn: "lopeta ja mene eteenpÀin". SiinÀ tilassa henkilö ei kuuntele tÀllaista retoriikkaa. LempeÀmpi lÀhestymistapa voi auttaa.

Sivusta.

Vierailija
17051/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi neuvot jos et itse noudata omia neuvojasi?

Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.

Normaali kommunikointi on hyvin haasteellista monelle.

Vierailija
17052/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinÀ pÀÀtit olla ymmÀrtÀmÀttÀ ja halusit kÀydÀ minun kimppuuni. TÀysin turhaa juttua. EpÀloogista tÀmÀ teidÀn toimintanne. Jatkuva huomauttelu ja kehoittaminen ei vain aina toimi, tÀmÀn oppii kun tekee asioita. Silloin tÀytyy jo keksiÀ muuta.

Vierailija
17053/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan vastaamalla ettÀ olen toiminut omien neuvojeni mukaan ja se on vain katkeroittanut minua.

Katkeruutta tĂ€ytyy kestÀÀ ja sitĂ€ tĂ€ytyy kĂ€sitellĂ€. Vaatii luonnetta ettei katkeroidu iĂ€ksi. 

Vierailija
17054/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokos lumityöt on tehty ja lounas naposteltu ?

Vierailija
17055/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruutta tĂ€ytyy kestÀÀ ja sitĂ€ tĂ€ytyy kĂ€sitellĂ€. Vaatii luonnetta ettei katkeroidu iĂ€ksi. 

Niin vaatii. Mutta olemalla ystÀvÀllinen ja yrittÀmÀllÀ ei saa vastakaikua.

Miksi minÀ en ymmÀrrÀ ettÀ kukaan ei ole kiinnostunut vaikka vastaavat tai jopa itse kysyvÀt kuulumisia?

MitÀÀn yhdessÀoloa ei kuitenkaan kukaan ehdota. Jos itse ehdotan niin ei vastata tai on aina jotain muuta.

Vierailija
17056/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mammat on vauvoja. Ostakaa Tesla.

Vierailija
17057/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vaatii. Mutta olemalla ystÀvÀllinen ja yrittÀmÀllÀ ei saa vastakaikua.

Miksi minÀ en ymmÀrrÀ ettÀ kukaan ei ole kiinnostunut vaikka vastaavat tai jopa itse kysyvÀt kuulumisia?

MitÀÀn yhdessÀoloa ei kuitenkaan kukaan ehdota. Jos itse ehdotan niin ei vastata tai on aina jotain muuta.

Joo kyllÀ tiedÀn mitÀ tarkoitat, on kokemusta. JÀtÀ taaksesi ihmiset jotka eivÀt halua elÀÀ yhdessÀ kanssasi tÀtÀ elÀmÀÀ. Arvosta itseÀsi hieman lisÀÀ. ElÀmÀ on vÀlillÀ vaikeaa mutta tarpeen vaatiessa muutokset helpottavat. TsemppiÀ sinulle.

Vierailija
17058/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ se hellyys on?

Vierailija
17059/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin suoran yhteyden. Sellaisen, johon ei tarvita mitÀÀn apuvÀlineitÀ. Ei puhelinta, nettiÀ, ei edes silmÀlaseja. VÀlittömÀn yhteyden saman peiton alla. On niin kova ikÀvÀ sinua yksin herÀtessÀ.

Auttaisiko siihen halinalle tms. 

Ihmettelin joskus kaupassa, kuka tarttee jĂ€ttimĂ€istĂ€ nallea. En enÀÀ ihmettele. Ei se ihmistĂ€ korvaa, mutta taidan hommata sellaisen sitten, kun on oma huusholli. Hieno tulevaisuus edessĂ€. 😟

Sama tÀÀllÀ. YllÀtyin miten pehmeitÀ ja ihmisen oloisia ne ovatkaan.

Sivusta

Vierailija
17060/17707 |
11.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niihin vainoajiin aina toiminta auta. En oikein usko tota selitystÀ. Ja vainoajan uhrina voit tehdÀ itsesi eteen vaikka kuinka paljon, ei se kaheli silti lopeta. TyperÀ kirjoitus.