Kakkonen on yleensä vähintään yhtä paha ja syyllinen, kuin pettävä mies
En ole koskaan käsittänyt tuota järjetöntä, syvällisempää tarkastelua kestämätöntä hokemaa, että vika on vain pettävän miehen, nainen on pelkkä sivullinen, poloinen. Vastuu sysätään pettävän miehen niskaan täysin. Kyllä, pettävä mies on kamala, empatiakyvytön ja mahdollisesti jopa narsisti ihminen, totta, mutta vähintään yhtä pahasti sitä on myös se kakkoseksi tietoisesti ja harkiten, itse omin jaloin hakeutunut nainen! Pahempi jopa ihmisenä, koska jotta väärä ja muita tuhoava tilanne pääsee edes aluilleen ja petollisuus voi alkaa, on kyseinen nainen tehnyt kauan ja kylmän harkitusti vietteleviä pieniä tekosia tilanteen kehkeytymiseksi. Eivät ne petokset yleensä puolivahingossa tai yhtäkkiä tapahdu. Ttietoisia tekoja on tehty paljon ja pitkään, jotta ollaan edes lähellä pettämistä. Nainen on todella kaikkea muuta kuin syytön, vietellessään varattua miestä. Se on asia, mitä kunnollinen ihminen ei tee.
Minä en arvosta sellaista naista ihmisenä yhtään, ja siten myös kohtelen, jos tulee lähellekään minun reviiriäni siinä mielessä. Jotain solidaarisuutta soisi meillä kaikilla naisilla olevan omaa sukupuoltamme kohtaan, mikäli on ihmisenä yhtään mitään muuta kuin pelkkä röyhkeä manipulaattori reikänsä ympärillä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ihan harhaluuloa, että naiset viettelisivät niitä miehiä. Ne kerjäävät sitä huomiota.
Vähänpä olet sitten elämää nähnyt - toistaiseksi.
No jaa, ei minua yksikään nainen ole onnistunut saamaan pettämään. Olen ihan täysijärkinen ja toimintakykyinen aikuinen ihminen, joka kykenee säätelemään omaa käytöstään ja toimiaan.
Aloituksessa jotenkin välittyy asenne siitä, että me miehet emme olisi aivan täysivaltaisia yksilöitä siinä missä naiset.
Heissä yhdistyy tietyt persoonallisuuden piirteet. Uskon että useimmissa tapauksissa on jokin hyötytavoittelu taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan harhaluuloa, että naiset viettelisivät niitä miehiä. Ne kerjäävät sitä huomiota.
Älä ole varma
Pitäisi kysyä siltä mieheltä, että mikä on se järjestys. Kuka on ykkönen, kuka on kakkonen vai miten se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole varma
Olen varma. Mutta ehkä mulla on sellainen aura, ettei tarvitse vietellä.
Kakkosesta ei toisaalta tule niitä vahinkolapsia, joten ei yhtä paha pettäminen kuin ykkösen kanssa. Varsinkaan, jos ykkönen ei anna kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kysyä siltä mieheltä, että mikä on se järjestys. Kuka on ykkönen, kuka on kakkonen vai miten se menee.
Rehellisesti vain kaikille osapuolille selväksi ilman selän takana kilpailua
Ja hänkin rikastui teidän hölmöjen takia, jotka kävitte Tokmannilla hänen ollesa vielä firman toimitusjohtaja. Onneksi en kuulunut puljun asiakkaisiin enkä kuulu edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Heissä yhdistyy tietyt persoonallisuuden piirteet. Uskon että useimmissa tapauksissa on jokin hyötytavoittelu taustalla.
Korostuu todellakin tietyt piirteet, kuten manipulatiivisuus, kierous, itsekkyys, epärehellisyys, röyhkeys, tyhmänrohkeus, ahneus...
Kotona joku tiukka pipon omistava moralisoija,niin kakkosen kanssa on kivaa.
Jos parisuhde toimii myös seksin saralla ,niin kukapa pettäisi,mietitäänpä sitä.
On kiva olla kakkonen, ilman parisuhteen kiemuroita, kiitos tiukkapipon omistava moralisoijan.
Terkkuja vaan kakkoselta. ;)