Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
VÀsyttÀÀ. Tulisitpa viereen pÀivÀunille.
Sama ilmiö. Kuvittelen sinut virtuaaliolentona vierelleni.
đȘđšđ«đȘđšđ«đȘđšđ«
Vierailija kirjoitti:
đȘđšđ«đȘđšđ«đȘđšđ«
SiinÀ nyt niitÀ savumerkkejÀ.
MeillĂ€ oli ensikohtaamisen vuosipĂ€ivĂ€ viime kuussa. Montako vuotta nyt tulikaan tĂ€yteen... đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikaraja, jonka olen asettanut mielessÀni jo kesÀn lopussa. Silloin poistun ketjusta. Viisi vuotta on ÀÀrimmÀinen maksimi. Jos siinÀ ajassa ei asioita ole saatu edistettyÀ, kyse ei ole ajan puutteesta vaan muista mielen esteistÀ, jotka eivÀt todennÀköisesti muutu, vaikka odottaisi seuraavat viisi vuotta. Rakastaminen ei lopu, mutta jos yritys ei menesty, pitÀÀ tehdÀ jÀrjestelyjÀ.
Jaahas, mikÀ se aikaraja on? Miksei sitten lopettaa saman tien jos 5v jo mennyt?
Ei ole vielÀ mennyt viittÀ vuotta mulla. Ajatus olikin, ettÀ jos hÀn jotakin haluaa, tÀtÀkin kautta on mahdollista luoda oikea yhteys. TÀhÀn mennessÀ ei ole halunnut. Mulle ei riitÀ pelkkÀ ketjuilu, ja jos enempÀÀ ei ole tiedossa, en aio harhailla kuraojassa lopun ikÀÀ.
MistÀ tiedÀt ettÀ hÀn on tÀÀllÀ?
En tiedÀkÀÀn satavarmasti. Jos tietÀisin, en kirjoittelisi tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
MeillĂ€ oli ensikohtaamisen vuosipĂ€ivĂ€ viime kuussa. Montako vuotta nyt tulikaan tĂ€yteen... đ€
6
Sun kans on mahdoton neuvotella. Ehdoissasi ei ole joustoa. Helpompi on mennÀ lÀpi harmaan kiven.
Vierailija kirjoitti:
Sun kans on mahdoton neuvotella. Ehdoissasi ei ole joustoa. Helpompi on mennÀ lÀpi harmaan kiven.
En ymmÀrrÀ, voitko avata, koen olevani hyvinkin joustava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nÀkyy suhteessa minuun?
Olet ajatuksissani. HellĂ€ halaus. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, et suostu kommunikoimaan kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Aah ihana yh Ă€ippĂ€. Itkit yh:n kyyneleitĂ€. Ammutaa uusii aamorin nuoli en halua olla pelkkĂ€ isĂ€puoli.đ€€
Ne oli krokotiilin kyyneleitÀ. Mut on tehty voittamaaan. It's my way or highway. En itkenyt. Sanoin vaan niin, jotta pystyin vakuuttamaan sut etten pelleillyt. En halua pelleilijÀn mainetta, vaikka pelleilen.
Vierailija kirjoitti:
Antonio đ€€
đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas minun suuntaani. Kaikki sinun asettamiasi:
đ«đ«đ«đ«đ§đ§đ§đ§đ§±đ§±đ§±đ§±đđđđđœđœđœđœđ€đœđ€đœđ€đœđ€đœ
Miksi musta tuntuu tismalleen samalta kaivatun suunnalta
EtsitÀÀn rakkautta. MielellÀÀn vaihtokauppa. Vaihdossa kovia kokenut yksilö. Kunnostamalla saa hyvÀn. HyvÀÀn kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas minun suuntaani. Kaikki sinun asettamiasi:
đ«đ«đ«đ«đ§đ§đ§đ§đ§±đ§±đ§±đ§±đđđđđœđœđœđœđ€đœđ€đœđ€đœđ€đœ
Miksi musta tuntuu tismalleen samalta kaivatun suunnalta
Ette tunne toisianne pösilöt!
Niin, kun tÀÀllÀ asia ei ole onnistunut, se onnistuu oikeassa elÀmÀssÀ tai sitten ei onnistu ollenkaan.