Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oletko tohvelisankari?
Jep reinot on ja naiset lankee
Mies, joka jakaa taloutensa voimakasluontoisen naisen (yleensÀ vaimon tai Àidin) kanssa ja alistuu kaikissa asioissa hÀnen tahtoonsa, ts. elÀÀ ns. tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio kirjotella tÀnne koko vuotta ja sitten huomata 31.12.2026 et mikÀÀn ei ole muuttunut, taaskaan.
Kantsii kirjoittaa siis suoraan kohteellesi, niin asiat voivat muuttua suuntaan tai toiseen.
Tarviiko sitÀ tÀllÀ iÀllÀ enÀÀ minkÀÀn muuttua,antaa elÀmÀn rullata omalla painollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio kirjotella tÀnne koko vuotta ja sitten huomata 31.12.2026 et mikÀÀn ei ole muuttunut, taaskaan.
PitÀÀ siis toimia irl.
Miksi mun? Aina vaan mun?
Ei sitten jos et halua
No laitappa tÀhÀn esimerkkilause, jolla olisi jotain vaikutusta, jopa niin ettÀ saisin vastauksen
VÀsyttÀÀ. Tulisitpa viereen pÀivÀunille.
Komialle miehelle suukko suulleđ
Aah ihana yh Ă€ippĂ€. Itkit yh:n kyyneleitĂ€. Ammutaa uusii aamorin nuoli en halua olla pelkkĂ€ isĂ€puoli.đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ siis toimia irl.
Molempien. Ei se pelkÀllÀ tÀÀllÀ kirjoittelulla ainakaan miksikÀÀn muutu.
Mulla on aikaraja, jonka olen asettanut mielessÀni jo kesÀn lopussa. Silloin poistun ketjusta. Viisi vuotta on ÀÀrimmÀinen maksimi. Jos siinÀ ajassa ei asioita ole saatu edistettyÀ, kyse ei ole ajan puutteesta vaan muista mielen esteistÀ, jotka eivÀt todennÀköisesti muutu, vaikka odottaisi seuraavat viisi vuotta. Rakastaminen ei lopu, mutta jos yritys ei menesty, pitÀÀ tehdÀ jÀrjestelyjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ siis toimia irl.
Ei sitten jos et halua
No laitappa tÀhÀn esimerkkilause, jolla olisi jotain vaikutusta, jopa niin ettÀ saisin vastauksen
Kai hÀn jotain sinulle vastaa jos menet kasvotusten juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka jakaa taloutensa voimakasluontoisen naisen (yleensÀ vaimon tai Àidin) kanssa ja alistuu kaikissa asioissa hÀnen tahtoonsa, ts. elÀÀ ns. tossun alla.
Eli 98% suomalaisista miehistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikaraja, jonka olen asettanut mielessÀni jo kesÀn lopussa. Silloin poistun ketjusta. Viisi vuotta on ÀÀrimmÀinen maksimi. Jos siinÀ ajassa ei asioita ole saatu edistettyÀ, kyse ei ole ajan puutteesta vaan muista mielen esteistÀ, jotka eivÀt todennÀköisesti muutu, vaikka odottaisi seuraavat viisi vuotta. Rakastaminen ei lopu, mutta jos yritys ei menesty, pitÀÀ tehdÀ jÀrjestelyjÀ.
Jaahas, mikÀ se aikaraja on? Miksei sitten lopettaa saman tien jos 5v jo mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos poistit ketjusta niin eihÀn se estÀ sitÀ ettÀ jotain tapahtuu oikeassa elÀmÀssÀ. Vai ajatteletko saavasi hÀneen yhteyden tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ siis toimia irl.
Ei sitten jos et halua
Kasvotusten? Ei me nÀhdÀ missÀÀn
Ootko jumppaamassa tÀnÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ siis toimia irl.
Ei sitten jos et halua
Kasvotusten? Ei me nÀhdÀ missÀÀn
Se pitÀÀ kysyÀ nÀhdÀÀnkö jossain. ViestillÀ, puhelulla, savumerkeillÀ, jollain tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mikÀ se aikaraja on? Miksei sitten lopettaa saman tien jos 5v jo mennyt?
Ei ole vielÀ mennyt viittÀ vuotta mulla. Ajatus olikin, ettÀ jos hÀn jotakin haluaa, tÀtÀkin kautta on mahdollista luoda oikea yhteys. TÀhÀn mennessÀ ei ole halunnut. Mulle ei riitÀ pelkkÀ ketjuilu, ja jos enempÀÀ ei ole tiedossa, en aio harhailla kuraojassa lopun ikÀÀ.
Ei sitten jos et halua