Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
16521/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio kirjotella tÀnne koko vuotta ja sitten huomata 31.12.2026 et mikÀÀn ei ole muuttunut, taaskaan.

PitÀÀ siis toimia irl.

Miksi mun? Aina vaan mun?

Ei sitten jos et halua 

Vierailija
16522/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tohvelisankari?

Jep reinot on ja naiset lankee 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16523/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

tohvelisankari

Mies, joka jakaa taloutensa voimakasluontoisen naisen (yleensÀ vaimon tai Àidin) kanssa ja alistuu kaikissa asioissa hÀnen tahtoonsa, ts. elÀÀ ns. tossun alla.

Vierailija
16524/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakas 😘

Vierailija
16525/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio kirjotella tÀnne koko vuotta ja sitten huomata 31.12.2026 et mikÀÀn ei ole muuttunut, taaskaan.

Kantsii kirjoittaa siis suoraan kohteellesi, niin asiat voivat muuttua suuntaan tai toiseen.

Tarviiko sitĂ€ tĂ€llĂ€ iĂ€llĂ€ enÀÀ minkÀÀn muuttua,antaa elĂ€mĂ€n rullata omalla painollaan. 

Vierailija
16526/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ siis toimia irl.

Ei sitten jos et halua 

No laitappa tÀhÀn esimerkkilause, jolla olisi jotain vaikutusta, jopa niin ettÀ saisin vastauksen

Vierailija
16527/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VĂ€syttÀÀ. Tulisitpa viereen pĂ€ivĂ€unille. 

Vierailija
16528/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Komialle miehelle suukko suulle😍

Vierailija
16529/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aah ihana yh Ă€ippĂ€. Itkit yh:n kyyneleitĂ€. Ammutaa uusii aamorin nuoli en halua olla pelkkĂ€ isĂ€puoli.đŸ€€

Vierailija
16530/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ siis toimia irl.

Molempien. Ei se pelkÀllÀ tÀÀllÀ kirjoittelulla ainakaan miksikÀÀn muutu.

Vierailija
16531/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on aikaraja, jonka olen asettanut mielessÀni jo kesÀn lopussa. Silloin poistun ketjusta. Viisi vuotta on ÀÀrimmÀinen maksimi. Jos siinÀ ajassa ei asioita ole saatu edistettyÀ, kyse ei ole ajan puutteesta vaan muista mielen esteistÀ, jotka eivÀt todennÀköisesti muutu, vaikka odottaisi seuraavat viisi vuotta. Rakastaminen ei lopu, mutta jos yritys ei menesty, pitÀÀ tehdÀ jÀrjestelyjÀ.

Vierailija
16532/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ siis toimia irl.

Ei sitten jos et halua 

No laitappa tÀhÀn esimerkkilause, jolla olisi jotain vaikutusta, jopa niin ettÀ saisin vastauksen

Kai hĂ€n jotain sinulle vastaa jos menet kasvotusten juttelemaan. 

Vierailija
16533/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tohvelisankari

Mies, joka jakaa taloutensa voimakasluontoisen naisen (yleensÀ vaimon tai Àidin) kanssa ja alistuu kaikissa asioissa hÀnen tahtoonsa, ts. elÀÀ ns. tossun alla.

Eli 98% suomalaisista miehistÀ.

Vierailija
16534/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aikaraja, jonka olen asettanut mielessÀni jo kesÀn lopussa. Silloin poistun ketjusta. Viisi vuotta on ÀÀrimmÀinen maksimi. Jos siinÀ ajassa ei asioita ole saatu edistettyÀ, kyse ei ole ajan puutteesta vaan muista mielen esteistÀ, jotka eivÀt todennÀköisesti muutu, vaikka odottaisi seuraavat viisi vuotta. Rakastaminen ei lopu, mutta jos yritys ei menesty, pitÀÀ tehdÀ jÀrjestelyjÀ.

Jaahas, mikÀ se aikaraja on? Miksei sitten lopettaa saman tien jos 5v jo mennyt?

Vierailija
16535/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poistit ketjusta niin eihÀn se estÀ sitÀ ettÀ jotain tapahtuu oikeassa elÀmÀssÀ. Vai ajatteletko saavasi hÀneen yhteyden tÀÀllÀ?

Vierailija
16536/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ siis toimia irl.

Ei sitten jos et halua 

Kasvotusten? Ei me nÀhdÀ missÀÀn

Vierailija
16537/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootko jumppaamassa tÀnÀÀn?

Vierailija
16538/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ siis toimia irl.

Ei sitten jos et halua 

Kasvotusten? Ei me nÀhdÀ missÀÀn

Se pitÀÀ kysyÀ nÀhdÀÀnkö jossain. ViestillÀ, puhelulla, savumerkeillÀ, jollain tapaa.

Vierailija
16539/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antonio đŸ€€

Vierailija
16540/28822 |
10.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mikÀ se aikaraja on? Miksei sitten lopettaa saman tien jos 5v jo mennyt?

Ei ole vielÀ mennyt viittÀ vuotta mulla. Ajatus olikin, ettÀ jos hÀn jotakin haluaa, tÀtÀkin kautta on mahdollista luoda oikea yhteys. TÀhÀn mennessÀ ei ole halunnut. Mulle ei riitÀ pelkkÀ ketjuilu, ja jos enempÀÀ ei ole tiedossa, en aio harhailla kuraojassa lopun ikÀÀ.

Ketju on lukittu.