Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16928)
Vierailija kirjoitti:
Opelle halaus ja pusu kaulaan.
Kiitos ihana đ
Huomenta mammoille. MrnkÀÀpÀ takaisin unisille. Ulkona on kylmÀ.
Huometa j***** kesÀÀ kohti P)
Saatanan saatana kun on kĂ€mpĂ€ssĂ€ kylmĂ€. Patterit yks toisensa jĂ€lkeen pettÀÀ đ§
Taas yksi vuosi taakse jÀÀnyt on, ajatus on lÀmmin.. rakkaat terveiset ystÀvÀin. Saanhan onnea toivottaa, olen luonas aatoksissa, tuokoot pÀivÀ hyvÀÀ mieltÀ.
Ja sinnepÀin,,,,
Vierailija kirjoitti:
Saatanan saatana kun on kĂ€mpĂ€ssĂ€ kylmĂ€. Patterit yks toisensa jĂ€lkeen pettÀÀ đ§
Vartin jumpat ota auttaa hetkesi CemppiÀ lÀmpöÀ elÀmÀÀn!
Huomenta naantalilainen đ§Ą
ErÀÀn sosiaali-jumppailijan pyhintÀ pitÀisin nyt hyvÀnÀ hoitaen samalla sisintÀ. HÀn ei taida olla vapailla markkinoilla, ihanaa la antaita kuitenkin <33333
Vierailija kirjoitti:
jaan tunteesi, vaikka ei ole patterit pettÀneet. 10C sisÀlÀmmöllÀ on ollut vilpakkaa. no jaa, omaa syytÀ kun ulkolÀmpimien vuoksi oli pitkÀÀn lÀmmöt minimillÀ. huonelÀmpö on lÀmmityksestÀ huolimatta noussut hitaasti. kerrospukeutuminen avittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo sama tÀÀllÀ, paitsi nyt olen Àitini luona ja tÀÀllÀ ei mitÀÀn ongelmia, tietenkÀÀn.
60-luvun talot pelkkÀÀ pahvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sama tÀÀllÀ, paitsi nyt olen Àitini luona ja tÀÀllÀ ei mitÀÀn ongelmia, tietenkÀÀn.
60-luvun talot pelkkÀÀ pahvia
TÀÀ on kaupungin vuokra-asunto 2000-luvun alulta. Otin vihdoinkin yhteyttÀ sos. ahdistuksesta huolimatta, nyt saa sitten odottaa jÀnnittyneenÀ koska otetaan yhteyttÀ huollosta.
Maalaisterveiset ihanalle naiselle!
46 vuotiaalle naiselle đ ja đč.
Ongelmani on, ettÀ en pidÀ paksuista vaatteista sisÀllÀ ja mieluiten olisin melkein ilman mitÀÀn (jos siis olen yksin). TÀmÀ ei tietenkÀÀn sovi talveen, mutta olen liian neuroherkkÀ. Tosin merinovilla on ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani on, ettÀ en pidÀ paksuista vaatteista sisÀllÀ ja mieluiten olisin melkein ilman mitÀÀn (jos siis olen yksin). TÀmÀ ei tietenkÀÀn sovi talveen, mutta olen liian neuroherkkÀ. Tosin merinovilla on ihan mukava.
Ongelmasi on ettet osaa lukea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on ettet osaa lukea!
:D
Mammat, aamupanolle hopi hopi! Tulee lÀmminikin siinÀ touhussa...
Kuin olisi kÀvellyt aamuisella timanttimerellÀ tuulta pÀin. Pimennoissa jÀnis opasti kulkua, meitÀ kaksi puikkaria. Toinen pakeni, toinen vain ajatuksissaan haaveili.