Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16063)
SinÀkin olet ikuinen minulle
Maatuskaemoji ei toimi, mutta jotenkin se kuvastaa hyvin tÀtÀ
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinÀ voinu olla joka tulit pyörÀtiellÀ vastaan? Olit niin kaivautunut takin sisÀlle ettÀ en nÀhnyt kunnolla kasvojasi. Olisinpa kysynyt suoraan olitko. Mutta tiedÀn ettÀ nÀen vÀlillÀ sinut joka paikassa koska asut sydÀmessÀni vaikka en nÀkiskÀÀn. JÀi harmittamaan ku en tiedÀ. Mut miten sÀ siellÀ olisit?! Miehelle
Voit kysyÀ viestillÀ. MinÀ en jaksa.
No tulitko vastaan?! Miksi et jaksa? Ja miten olisit ollu siellÀ?
Vierailija kirjoitti:
SinÀkin olet ikuinen minulle
đđ§
Vierailija kirjoitti:
Maa tuska.
Niin.
Just kirjoitin maatuskasta. En tÀnne vaan kÀsikirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maa tuska.
Niin.
Just kirjoitin maatuskasta. En tÀnne vaan kÀsikirjoitukseen.
PitÀisi minunkin löytÀÀ takaisin kirjoittamisen pariin... Olen loppu.
MinÀ myös mutta vain kaipauksellisesti. Muuten olen voimissani. Tosin tÀmÀ vaikuttaa jÀrjettömÀn kokonaisvaltaisesti. Jos sinÀ puutut, tuntuu, ettÀ puuttuu ihan liikaa eikÀ mikÀÀn tunnu miltÀÀn tai tuntuu hirvittÀvÀn surulliselta ja toivottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinÀ voinu olla joka tulit pyörÀtiellÀ vastaan? Olit niin kaivautunut takin sisÀlle ettÀ en nÀhnyt kunnolla kasvojasi. Olisinpa kysynyt suoraan olitko. Mutta tiedÀn ettÀ nÀen vÀlillÀ sinut joka paikassa koska asut sydÀmessÀni vaikka en nÀkiskÀÀn. JÀi harmittamaan ku en tiedÀ. Mut miten sÀ siellÀ olisit?! Miehelle
Voit kysyÀ viestillÀ. MinÀ en jaksa.
No tulitko vastaan?! Miksi et jaksa? Ja miten olisit ollu siellÀ?
Liikaa kysymyksiÀ, ahdistaa tuollaset adhd tapaukset jotka puhuu/kyselee taukoomatta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku menee niin syvÀlle sydÀmeen, ettei siitÀ koskaan parane, vaikka se toinen itse lÀhtisi pois?
Mulla meni syvĂ€lle vaginaan, monta kertaa ja en pysty unohtaa. Paras seksisuhteeni ikinĂ€ đ€©đ„°đđ€€đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku menee niin syvÀlle sydÀmeen, ettei siitÀ koskaan parane, vaikka se toinen itse lÀhtisi pois?
Mulla meni syvĂ€lle vaginaan, monta kertaa ja en pysty unohtaa. Paras seksisuhteeni ikinĂ€ đ€©đ„°đđ€€đđ
Itse ajattelen niin, ettÀ tuo seuraa sitÀ, ettÀ on ensin pÀÀssyt sydÀmeen. Mutta tyylinsÀ kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitÀÀ olla niin vaikea? Siis ylipÀÀtÀÀn. TykkÀÀt jostakusta "ihan turhaan". Sitten on kaikinpuolin kunnollinen ihminen - ystÀvÀ - etkÀ voi kuvitellakaan edes suudelmaa hÀnen kanssaan.
Se tunne tulee tai sitten ei. Siihen ei voi vaikuttaa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
ĂrsytĂ€kt.
MitÀ nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NettikÀyttÀytymisesi viittaa kehityshÀiröön, nÀin kauniisti ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂrsytĂ€kt.
MitÀ nyt?
Ei miÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ myös mutta vain kaipauksellisesti. Muuten olen voimissani. Tosin tÀmÀ vaikuttaa jÀrjettömÀn kokonaisvaltaisesti. Jos sinÀ puutut, tuntuu, ettÀ puuttuu ihan liikaa eikÀ mikÀÀn tunnu miltÀÀn tai tuntuu hirvittÀvÀn surulliselta ja toivottomalta.
Luulin ja tunsin samaa. Vaeltelin huoneesta toiseen kuin etsien jotain tÀrkeÀÀ ja mieli tyhjÀnÀ. Sitten tuli taas jostain pieni toivon kipinÀ kaivatun olemassaolosta.
Voi persus, kun yhden viestin lÀhettÀminen voi olla vaikeeta.