Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16063)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa kun ei etene. Aina tulee jokin este.
YhtÀ aikaa ei voi polkea kaasua ja jarrua. Jos ei pysty pÀÀttÀmÀÀn, se toinen saattaa nostaa kytkintÀ.
No jep. Ei kantsi ihmetellÀ jos itse jarruttaa masiivisesti teoillaan ja huomata sen jÀlkeen toisenkin reaktiona jarruttelevan ja tarpeeksi kauan vaiheilua siedettyÀÀn lÀhtevÀnkin pois toiseen suuntaan. Sivusta.
JÀngÀn yllÀ revontulet kirjoittavat nimeÀsi taivaaseen, vihreÀllÀ ja violetilla, enkÀ minÀ osaa olla lukematta.
-Aito ja alkuperÀinen, (valitettavan) vÀhÀn kÀytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kovasti
Kaivattuni kakkosta
Tiukkaa ja kuumaa
Kukkaista
Kumpa istuisit pian
Kasvoilleni taas
-M
Et sÀ mikÀÀn M ole.
Oletko joku nÀkijÀ vai mistÀ moinen vÀite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NĂ€emme vilauksittain vaikka tahtoisin kielesi suuhuni.
Kelpaako sen jÀlkeen, kun annelia on nuoltu?
Trollasit ohi.
``Kun olet poissa olen pelkkÀ tyhjÀ kuori vain haamukipua kuin oisit yhÀ rinnallain kun olet poissa kÀÀnnÀn kylkeÀ, en sua nÀÀ silloin sattuu, haamukipu kirveltÀÀ...``
Vierailija kirjoitti:
Mulla tÀrppÀsi ainakin heti kun tein eksÀlle aloitteen, olen nainen ja hÀn mies. Itse on aina kaikki tehtÀvÀ. Kaivatullekin tein aloitteen, mutta hÀn ilmeisesti pelÀstyi.
Mulla sama. Olen myös nainen. HĂ€n oli ihan myyty. Miehet on usein helpompia kuin naiset... đą
Miksi ihmisen pitÀÀ olla niin vaikea? Siis ylipÀÀtÀÀn. TykkÀÀt jostakusta "ihan turhaan". Sitten on kaikinpuolin kunnollinen ihminen - ystÀvÀ - etkÀ voi kuvitellakaan edes suudelmaa hÀnen kanssaan.
TÀnÀÀnkÀÀn ei nÀhty. NÀhtiin viimeks reilusti ennen joulua ja kohta ollaan jo tammikuun puolivÀlissÀ. Harmittaa, ettÀ tÀÀ loppu nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitÀÀ olla niin vaikea? Siis ylipÀÀtÀÀn. TykkÀÀt jostakusta "ihan turhaan". Sitten on kaikinpuolin kunnollinen ihminen - ystÀvÀ - etkÀ voi kuvitellakaan edes suudelmaa hÀnen kanssaan.
Se on se kuuluisa kemia.
Hei rakas murunen, kova ikÀvÀ ja kaipaus. odotan niin ettÀ pÀÀsen taas syliisi. olet rakas.
I don't like these extremes.
But god damn. đ
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀnkÀÀn ei nÀhty. NÀhtiin viimeks reilusti ennen joulua ja kohta ollaan jo tammikuun puolivÀlissÀ. Harmittaa, ettÀ tÀÀ loppu nÀin.
Ei nĂ€hty ei, eikĂ€ huomenna eikĂ€ ylihuomenna eikĂ€,eikĂ€...MitĂ€s tĂ€ssĂ€ nyt pitĂ€is tehdĂ€ ettĂ€ nĂ€htĂ€isiin taas? đ
Et kai se sinÀ voinu olla joka tulit pyörÀtiellÀ vastaan? Olit niin kaivautunut takin sisÀlle ettÀ en nÀhnyt kunnolla kasvojasi. Olisinpa kysynyt suoraan olitko. Mutta tiedÀn ettÀ nÀen vÀlillÀ sinut joka paikassa koska asut sydÀmessÀni vaikka en nÀkiskÀÀn. JÀi harmittamaan ku en tiedÀ. Mut miten sÀ siellÀ olisit?! Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Et kai se sinÀ voinu olla joka tulit pyörÀtiellÀ vastaan? Olit niin kaivautunut takin sisÀlle ettÀ en nÀhnyt kunnolla kasvojasi. Olisinpa kysynyt suoraan olitko. Mutta tiedÀn ettÀ nÀen vÀlillÀ sinut joka paikassa koska asut sydÀmessÀni vaikka en nÀkiskÀÀn. JÀi harmittamaan ku en tiedÀ. Mut miten sÀ siellÀ olisit?! Miehelle
Olin etsimÀssÀ Annelia !
En tiedÀ missÀ olen. Olen kadoksissa.
MikÀÀn ei nappaa. MistÀÀn en saa otetta. Ja tÀmÀ on viimeinen pysÀkkini.
Vierailija kirjoitti:
Voit kysyÀ viestillÀ. MinÀ en jaksa.
On haaveita ja toteutuneita haaveita, jotka eivÀt ole enÀÀ haaveita. SinÀ olet ikuinen haave.
Et sÀ mikÀÀn M ole.