Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16063)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀytyypÀs keitellÀ kuppi kahvia. KÀvÀisin jo suihkussakin ja pesukone pyörii. Mukavaa aamua kaikille.
Lukaisepa samalla tÀmÀn ketjun otsikko. Se ei nimittÀin ole "Anonyymin hölöttÀjÀn pÀivÀkirja".
Ketjun poliisikin jo paikalla?
ViivyttelyÀ, odottelua, viivyttelyÀ, odottelua, viivyttelyÀ. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa otsikko!!! TÀmÀ on kaipaus ketju!!
tÀmÀ on multa
Ja minÀ voin yhtyÀ siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀ viidellÀ adjektiivilla kuvailisit itseÀsi?
Mukavuudenhaluinen, nautiskelija, liian herkkÀ muiden tunnetiloille (opettelen tÀstÀ pois), ÀlykÀs, intuitiivinen havainnoija.
Vaisto on ÀlyÀ suurempi.
Ai mulla? Vai yleensÀ?
Miten sais miehen huomion pois ihailemasta kroppaa? Ja panohaluista. Aattelin et seuraavan kerran kun nĂ€en hĂ€ntĂ€, alan kirkuu ja hyppii haaraperus hyppyjĂ€. Voisin ammua siihen lopuks niinkuin lehmĂ€t tekee đ€ Tai röhkiĂ€ kuin sika. KiinnittĂ€iskö jatkossa huomion mun typeryyteen vaan?
Saija tule halimaan minua! đ„°đđđ€đ
Vierailija kirjoitti:
Liikkuva, positiivinen, Valpas, empaattinen ja auttavainen.
Vierailija kirjoitti:
Aina on toivoa.
On toivoa edes hitunen. SiinÀ on hyvÀ elÀÀ, tuli mitÀ tuli.
Vierailija kirjoitti:
Miten sais miehen huomion pois ihailemasta kroppaa? Ja panohaluista. Aattelin et seuraavan kerran kun nĂ€en hĂ€ntĂ€, alan kirkuu ja hyppii haaraperus hyppyjĂ€. Voisin ammua siihen lopuks niinkuin lehmĂ€t tekee đ€ Tai röhkiĂ€ kuin sika. KiinnittĂ€iskö jatkossa huomion mun typeryyteen vaan?
Lopeta mies tarinointi heti!
Vierailija kirjoitti:
Laitat ison pilkkihaalarin pÀÀlle niin eiköhÀn se siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voisikin vÀhÀn laatia huomista kauppalistaa. TykkÀÀn kÀydÀ heti aamusta kaupalla, niin jÀÀ sitten reilusti aikaa muuhun puuhasteluun.
MinÀ tilaan robotilla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kirjoittaa runollisiakin asioita. Huomasin muuten ettÀ vapaa tekeminen monessa asiassa kiinnostaa muitakin, uskon ettÀ vapaassa ilmapiirissÀ luovuus kukoistaisi paremmin. Vapaa rento ilmapiiri antaa luvan jokaiselle omanlaiseen tekemiseen koska stressi, kiire, painostus ja hÀpeÀkin poistuvat helpommin.
Mene kirjoittamaan nÀmÀ kuulumisesi tuohon MitÀ sinulle tÀnÀÀn kuuluu -ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Hyppiminen ei todellakaan auta, pitÀisi sun se tissillisenÀ trollaajana tietÀÀ! EikÀ mikÀÀn tuollainen edessÀ konttaaminen ja röhkiminenkÀÀn aiheuta kuin vaarallisia tilanteita kun elÀintenhoitajaa oikein anotaan ottamaan ohjat kÀsiinsÀ.
"Mene kirjoittamaan nÀmÀ kuulumisesi tuohon MitÀ sinulle tÀnÀÀn kuuluu -ketjuun"
SiellÀ ei saa huomiota ja ole "pÀÀosassa". TÀÀllÀ sentÀÀn saa reaktioita, vaikkakin negatiivisia.
Se mitÀ tÀstÀ jÀi kÀteen oli sikasoppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudenhaluinen, nautiskelija, liian herkkÀ muiden tunnetiloille (opettelen tÀstÀ pois), ÀlykÀs, intuitiivinen havainnoija.
Vaisto on ÀlyÀ suurempi.
Ai mulla? Vai yleensÀ?
Logiikka on logiikkaa ja sinÀ keskityt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Saija tule halimaan minua! đ„°đđđ€đ
TÀÀ ei multa ensinnÀkÀÀn en tunne ketÀÀÀn saijaa lisÀksi en kÀytÀ rumia emojeita et nÀin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat ison pilkkihaalarin pÀÀlle niin eiköhÀn se siitÀ.
Mutta sitten miesajatuskuviot menee niin ettÀ mitÀköhÀn sieltÀ alta paljastuu ja se pilkkihaalari muuttuu kÀÀrepaperiksi joka on pakko pÀÀstÀ repimÀÀn pois. Koska miehet ja niiden uteliaisuus. Sivu