Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (14314)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sp löytyy netistÀ, jos olet nopea
En mÀ sun työsÀhköpostiin viitsis laittaa mitÀÀn rakkaudentunnustusta.
paikka ja aika riittÀÀ
MitÀ saat tÀstÀ ketjuilusta, kun et enempÀÀ tarvitse tai halua? MikÀ pointti? Ei sinua kiinnosta minÀ ihmisenÀ, kun oikeassa elÀmÀssÀ ei ole tarvetta mihinkÀÀn. En ymmÀrrÀ.
Hidas pÀivÀ tÀnÀÀn, herÀsin varhain vÀhiltÀ unilta jalkain nyintÀÀn. PÀÀtin syyÀ aamusen ja jatkaa sen pÀÀlle unia. HerÀsin neljÀltÀ, piti vÀrkÀtÀ nÀytteiden oton kanssa ja laittaa ne jÀÀkaappiin huomista varten, herÀttÀvÀ aamulla jo 5jÀlkeen ettÀ ehin ajoissa tutkimukseen kanyyleineen ja pyörityksineen
Saatan sen jÀlkeen kÀydÀ lounaassa, tÀnÀÀn kun jÀi vÀliin. Nuku hyvin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sa non tÀ mÀn my ös he ti kun lai tat wa
Joko olet valmistunut sieltÀ apukoulusta?
En voi vas ta ta kos ka vas taus o li si en
Saisinpa jakaa sulle ajatukseni, huoleni ja murheeni. Liikaa pidÀn sisÀllÀni asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ihana olo on
Voisitko siis antaa mullekin iloa ja laittaa viestiÀ. Mulla on suru.
Oon ihan jotain muuta miksi mua luullaan. En ymmÀrrÀ miksi on sepitetty tÀysin vÀÀriÀ juttuja. Miksi minusta.
HyvÀÀ yötÀ, nukkukaa hyvin. ElÀmÀ kuitenkin kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana olo on
On varmasti kun Jarmo antoi sulle meisseliÀ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ saat tÀstÀ ketjuilusta, kun et enempÀÀ tarvitse tai halua? MikÀ pointti? Ei sinua kiinnosta minÀ ihmisenÀ, kun oikeassa elÀmÀssÀ ei ole tarvetta mihinkÀÀn. En ymmÀrrÀ.
Harhailet, ymmÀrrÀ se.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa jakaa sulle ajatukseni, huoleni ja murheeni. Liikaa pidÀn sisÀllÀni asioita.
Saat kun otat yhteyttÀ
Vierailija kirjoitti:
Saat
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vĂ€hĂ€n tylsÀÀ. ĂlĂ€ ota tĂ€tĂ€ liian vakavasti. đ
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin naiselle elÀmÀin 30km rajain paremmalle puolelle. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
MÀ ainakin haluan enemmÀn kaipaamani kanssa. Haluan kaiken. Sivusta vaan kirjoitan tod. nÀk.
Vierailija kirjoitti:
Saisit, kun kÀyttÀisit mahdollisuutesi, mutta ethÀn sinÀ kÀytÀ, vaikka sÀnkyyn kannettaisiin.
MĂ€ en tiedĂ€ tunnistaisinko kaipaamaani, jos hĂ€n tulisi jossain vastaan. Jotenkin nĂ€yttÀÀ erilaiselta joka kuvassa. Mutta aina niin kauniilta. đ