Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
HyvÀt huomenet mammoille. Muistakaapa se aamupano.
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihohoho
Kato tyhjÀnnaurajakin saapui paikalle!
IsÀ tapasi aina sanoa ettÀ "Mies se tulee rÀkÀnokastakin vaan ei tyhjÀn naurajasta"
sivusta
IsÀsi oli oikeassa. Joillakin vaan se rÀkÀ valuu hautaan saakka.
Erisivusta
Vierailija kirjoitti:
En yhtÀÀn ihmettele ettÀ se tyyppi on tÀÀllÀ ketjussa aamusta iltaan ja yöllÀ toisella sivustolla, ei ole kavereita, koska varmaan todella raskasta seuraa livenÀ
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Ei tarvitse kirjoittaa "sivusta" tai "eri", tÀmÀ on kommenttipalsta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa hÀiriköimÀstÀ.
Yhdyn tÀhÀn
Yhdyn sinuun
-sivusta ja takaapÀin
Olin 100% varma, ettÀ tÀllainen viesti tulossa
Itse masturboin aina vaan klitorista hieromalla, eli en työnnÀ ikinÀ sisÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtÀÀn ihmettele ettÀ se tyyppi on tÀÀllÀ ketjussa aamusta iltaan ja yöllÀ toisella sivustolla, ei ole kavereita, koska varmaan todella raskasta seuraa livenÀ
Jonkinlainen narsismi tai suuruusharha sitÀ vaivaa. Kaikki pyörii hÀnen ympÀrillÀ ja hÀn on niin ÀlykÀs ja kaunis ja paras ja mahtava. Harva haluaa olla liian itserakkaan kanssa kaveri.
Tai sitten sÀ oot vaan kateellinen siitÀ huomiosta ja menestyksestÀ mitÀ toinen saa
Tuo kateuskortti on sun suosikkivÀite kyllÀ. Moi Oge!
Terveiset Eskolle! Saanko tulla taas Mieleesi?
T. Ripa
Naisellta naiselle (jos on tÀÀllÀ)
Nuo myöhĂ€isillan jutut eivĂ€t olleet minulta kun teleporttasin peiton alla toiseen ulottuvuuteen. Veljeni on hyvĂ€ ihminen. En myöskÀÀn hĂ€peile tai nolostele tunnepuuskiani tai pidĂ€ itseĂ€ni liian lapsellisena. MielestĂ€ni nykyajan ihminen on liian vieraantunut villistĂ€ luonnostaan, erÀÀnlaisesta hyvĂ€nlaatuisesta lapsekkuudestaan. SekĂ€ myös ulkoisesta luonnosta. Takaisin uudenvuodenlupaukseen... ĂlĂ€ usko kaikkea tÀÀllĂ€. EhkĂ€ et uskokaan ja pidĂ€t minua pöhkönĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Itse masturboin aina vaan klitorista hieromalla, eli en työnnÀ ikinÀ sisÀÀn mitÀÀn.
Mene mies tarinoimaan muualle!
Ennustan ettÀ kohta Oge tulee kertomaan ettÀ "Tuo ei ollut multa ei ollut sitten multa, vaikka kuulostikin ihan multa. Kun en ole mikÀÀn lesbo, vaan parempi hetero. Joku kiusaaja vain trullaa taas ja koittaa vÀittÀÀ ettÀ olisin lesbo "
NYT aukesi ummEtus. Huh huh mikÀ tuotos.
Olen huomannut kun olen katsellut naisten itsetyydytystÀ, ettÀ naiset hierovat klittaa sivusuunnassa sormillaan kun taas miehet hierovat tai nuolevat naisen klittaa pohjois-etelÀ suuntaisesti jos nyt jotakin sattuisintÀllsinen havainto kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei tarvi tÀnne kertoa. PistÀ vaikka omaan facebookkiin.
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittele tÀllaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit joitakin pÀiviÀ sitten olenko kertonut jotakin kasvinkumppaneilleni jotakin. En ole. Naiselle.
Kasvinkumppani eli joku jukkapalmun kaveriđei juma#utađ
PelkÀÀn, ettÀ minua aliarvioidaan. Sen takia ylimietin nÀitÀ. nn
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kirjoittaa "sivusta" tai "eri", tÀmÀ on kommenttipalsta!
No tarvitsee ettei mene sekaisin ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onks nn nellinuudelipÀÀ
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa on 5,6 miljoonaa ihmistÀ, ettÀ tuskinpa kukaan luulee ettÀ se olit just sinÀ joka kirjoitti vauvalle tuollaisen kommentin. EihÀn siinÀ edes sanottu ettÀ se olisi naiselta naiselle tai ei ainakaan kÀynyt ilmi muuta kuin ettÀ oli naiselta jollekin.
Yhdyn sinuun
-sivusta ja takaapÀin