Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Ei en jatka pelejĂ€ enÀÀ. Toissa pĂ€ivĂ€nĂ€ tein pÀÀtöksen ja valinnan, etten tuo mitÀÀn pelejĂ€ ens vuoteen. Ei irl sÀÀtöjĂ€ enÀÀ đ€ Katkaisin jo kaikki pelit. Nyt riitti.
Sovitaanko ettÀ nÀhdÀÀn ensi vuonna?
VielÀkö lÀhtis? Terkkuja
Oon valehdellut huomaamattani kaikille. Oon sanonut kaikille olevani 42 vuotias. Ăitini tĂ€nÀÀn muistutti ettĂ€ tĂ€ytĂ€t 44 v đ€Łđ€Łđ€Łđđłđ vĂ€liĂ€kö tuolla.
MĂ€ en pelaa vaan oon ihan tosissani.
Ei puhuta Suomen systeemistÀ pliis, viime minuuteilla
Toivon sinulle entistÀ onnellisempaa uutta vuotta, joka alkaa pian. Nuku hyvin, kun unille kÀyt.
Toivottavasti tuleva vuosi on meille hyvÀ ja onnellinen. MielellÀÀn kaikki tulevat vuodet.
HyvÀÀ uutta vuotta kaipaamilleni mummoille đ€ jee
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluan kaivattua niin paljon, ettÀ jÀrki meinaa lÀhteÀ. Ja sit vaan lymyilen piilossa, kun en uskalla viestiÀ laittaa. On tÀmÀkin elÀmÀÀ.
Se vasta on elĂ€mÀÀ! đ€Ș
Ajattelin, ettÀ vielÀ ennen poistumista olisin tuutannut terveiset jollekin kaivatulle, mutta ei vanhoja kaipauksia taida saada enÀÀ tekohengitettyÀ eloon. Uusi vuosi tuokoon uusia ihmisiÀ, uusia tunteita, aitoja kohtaamisia, vilpitöntÀ molemminpuolisuutta. T-mies (ja myös /UT-P) vaikenee. HyvÀÀ uutta vuotta kaikille. Aika aikaansa kutakin.
Sun eleet ja olemus. Kiinnostuin susta ja nopsasta katseestas. Sulle, ken kiinnostuit tv-tasosta, jonka olin laittamassa pois muutossa...Ensi vuotta kohti toivoen, et nĂ€kisin sut niin, et voisi tulla juttelemaan. đ§Ą
Rakastan nainen Siua. HyvÀÀ uutta vuotta.
HyvÀÀ tulevaa vuotta hÀnelle.
Huomenta mammoille. Mammat ylös ja lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa
HyvÀÀ vuoden alkua söpölĂ€inen đ Olisitpa peiton alla vieressĂ€ni.
nn
Vierailija kirjoitti:
Hullu mamma pitÀÀ olla jos tÀhÀn aikaan lÀhtee tuonne kylmÀÀn
MÀ haluan kaivattua niin paljon, ettÀ jÀrki meinaa lÀhteÀ. Ja sit vaan lymyilen piilossa, kun en uskalla viestiÀ laittaa. On tÀmÀkin elÀmÀÀ.