Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6949)
Luoksesi hinku!
kaivattusi vinku.
Vierailija kirjoitti:
Luoksesi hinku!
kaivattusi vinku.
Vinkuja Hinku oli paras sarja silloin joskua. Voimiten pienistÀ paperinpaloista sai söpöjÀ sikoja revittyÀ.
EhkÀ tunnet saman kaipuun ja mietit koska nÀhdÀÀn. SitÀ on vaikea lopettaa, kun sen aloittaa. Sinun ajattelemistasi.
Kamala kaipuu, jotain mikÀ ei ole todellista. Mahdotonta.
Hetken vain uskalsin katseeni kiinnittÀÀ sun silmiin tĂ€nÀÀn. Voi kun mulla on IKĂVĂ sua! Vaikka kuinka yritĂ€n pyristellĂ€ irti ja olla huomaamatta, niin silti sinussa on se jokin joka vetÀÀ puoleensa. HyvÀÀ yötĂ€ đ„
Vierailija kirjoitti:
Panin kaivattua 2018.
Mulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voit?
En kovin hyvin yhden viestin jÀlkeen.
Millainen viesti?
Osui vaan viesti, jossa ei haluta enÀÀ nÀhdÀ. PitÀÀ vaan se sulatella.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
NÀnneistÀ on suora hermoyhteys sukuelimiin. NÀnnin hively sÀkenöi jalkovÀlissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hetken vain uskalsin katseeni kiinnittÀÀ sun silmiin tĂ€nÀÀn. Voi kun mulla on IKĂVĂ sua! Vaikka kuinka yritĂ€n pyristellĂ€ irti ja olla huomaamatta, niin silti sinussa on se jokin joka vetÀÀ puoleensa. HyvÀÀ yötĂ€ đ„
En huomannut ettÀ olisit katsonut tÀnÀÀn. Hyvin osaat vÀltellÀ. Onnittelut siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, ettÀ enÀÀ nÀhdÀÀn.
NĂ€hdÀÀnpĂ€s, mutta vasta ensi vuonnađ
MinÀ uskon ettei nÀhdÀ enÀÀ ikinÀ. Tai siis tiedÀn varmasti. Ainoa törmÀys voi olla kaupassa, josta poistun sanomatta sanaakaan.
Jotenkin tuttua jo ennestÀÀn. Etkö aio edes vilkaistakaan, siis olenko silloin pelkkÀÀ ilmaa?
TiedÀn sitten vÀltellÀ sitÀ kauppaa.
Tuntuu vÀÀrÀltÀ, ettÀ vangitsit minun psyykkeeni nÀin pahasti. IkÀÀnkuin rangaistus. TiedÀn, ettÀ astuin apajillesi, mutta tÀmÀ on liikaa. naiselta
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vÀÀrÀltÀ, ettÀ vangitsit minun psyykkeeni nÀin pahasti. IkÀÀnkuin rangaistus. TiedÀn, ettÀ astuin apajillesi, mutta tÀmÀ on liikaa. naiselta
Miksi astuit?
Vierailija kirjoitti:
Mainos sanoo ettĂ€ sellainen pĂ€ivĂ€ kun on alushousut. PitĂ€iskö huomenna testatađ€đ€đ
HyvÀ idea. Just tulin suihkusta ja teen helikopteria.Suurinosa pÀivÀstÀ kÀyskennelly kylpytakissa ilman alushousuja.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, ettÀ enÀÀ nÀhdÀÀn.
NĂ€hdÀÀnpĂ€s, mutta vasta ensi vuonnađ
MinÀ uskon ettei nÀhdÀ enÀÀ ikinÀ. Tai siis tiedÀn varmasti. Ainoa törmÀys voi olla kaupassa, josta poistun sanomatta sanaakaan.
Jotenkin tuttua jo ennestÀÀn. Etkö aio edes vilkaistakaan, siis olenko silloin pelkkÀÀ ilmaa?
TiedÀn sitten vÀltellÀ sitÀ kauppaa.
Ei sun tarvitse, mÀ vÀlttelen sitÀ jo.
Terkut kaivatulle.