Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (6949)
Vierailija kirjoitti:
Niin tuskaisen paha olla.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla pantu. Seuraavassa elämässä..
Taivaassa ei paneskella.
Kukaan ei ole tullut kertomaan millaisia orgioita siellä vietetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu väärältä, että vangitsit minun psyykkeeni näin pahasti. Ikäänkuin rangaistus. Tiedän, että astuin apajillesi, mutta tämä on liikaa. naiselta
Miksi astuit?
Koska ei hänkään sitä maata todellisuudessa omistanut.
Moi ketju. Enpä tänäänkään tänne ehtinyt. Paitsi nyt. Ehkä seuraavassa elämässä taas aikaa tänne. Jos on joku uusi hottis kaivattu. Laitan kuitenkin Emilialle niin ison halin, että ilmat pihalle. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
No just sinä!
Mikset sä vaan makoile mun vieressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
No just sinä!
Just just.
Kiehtoo ajatus, että sillä olisi jokin muistikirja ja taulu mihin hahmottelee johtolankoja!
Jäin kaipaamaan myös keskusteluja. Harmi, ettet halunnut jatkaa niitä. Onneksi muistot säilyvät.
Täällä on vain se väärä täti.
Vierailija kirjoitti:
Kiehtoo ajatus, että sillä olisi jokin muistikirja ja taulu mihin hahmottelee johtolankoja!
Pienesti pakkomielteistä olisi tuo. Mutta ihminen on kummallinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä vaan makoile mun vieressä
Se ois aika ihanaa. Olla vain, väsyttävän työpäivän jälkeen.
Tökkiikkö tämä palsta aina myöhään illalla? Kun päivällä ei usein huomaa mitään, mutta joka ilta kun tänne tulee kymmentä lähestyessä niin johan tökkii. Liikaa kävijöitäkö? Ei kestä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tunnet saman kaipuun ja mietit koska nähdään. Sitä on vaikea lopettaa, kun sen aloittaa. Sinun ajattelemistasi.
Tunnenhan minä. Toivon näkeväni sinut pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pakkomielteisyyttä. Kai se match omani.
Minusta sinä olet upea virheinesi päivineen. Ota yhteyttä, jos luet tämän ja jos jäin sinun mieleen myös. Minä en voi ottaa yhteyttä sinuun.
Olisi ihana kuulla sinusta, mitä sinulle kuuluu? Ymmärrän kyllä, jos et halua jutella mulle mitään.
Nim. Tamperelainen
Vitosen komistus! Nelosesta kaipaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on vaan päivähuoneesta varastettu tuuki ja Olavin ristikon täyttöön tarkoitettu lyijäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pakkomielteisyyttä. Kai se match omani.
Pakkomieleisyyden kohde ei vaan aina nauti.
Kysele nyt näiltä sekopäiltä lisää materiaalia muistikirja asi