Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Niin tuskaisen paha olla.
đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla pantu. Seuraavassa elÀmÀssÀ..
Taivaassa ei paneskella.
Kukaan ei ole tullut kertomaan millaisia orgioita siellÀ vietetÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vÀÀrÀltÀ, ettÀ vangitsit minun psyykkeeni nÀin pahasti. IkÀÀnkuin rangaistus. TiedÀn, ettÀ astuin apajillesi, mutta tÀmÀ on liikaa. naiselta
Miksi astuit?
Koska ei hÀnkÀÀn sitÀ maata todellisuudessa omistanut.
Moi ketju. EnpÀ tÀnÀÀnkÀÀn tÀnne ehtinyt. Paitsi nyt. EhkÀ seuraavassa elÀmÀssÀ taas aikaa tÀnne. Jos on joku uusi hottis kaivattu. Laitan kuitenkin Emilialle niin ison halin, ettÀ ilmat pihalle. Sori siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
No just sinÀ!
Mikset sÀ vaan makoile mun vieressÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
No just sinÀ!
Just just.
Kiehtoo ajatus, ettÀ sillÀ olisi jokin muistikirja ja taulu mihin hahmottelee johtolankoja!
JÀin kaipaamaan myös keskusteluja. Harmi, ettet halunnut jatkaa niitÀ. Onneksi muistot sÀilyvÀt.
TÀÀllÀ on vain se vÀÀrÀ tÀti.
Vierailija kirjoitti:
Kiehtoo ajatus, ettÀ sillÀ olisi jokin muistikirja ja taulu mihin hahmottelee johtolankoja!
Pienesti pakkomielteistÀ olisi tuo. Mutta ihminen on kummallinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sÀ vaan makoile mun vieressÀ
Se ois aika ihanaa. Olla vain, vÀsyttÀvÀn työpÀivÀn jÀlkeen.
Tökkiikkö tÀmÀ palsta aina myöhÀÀn illalla? Kun pÀivÀllÀ ei usein huomaa mitÀÀn, mutta joka ilta kun tÀnne tulee kymmentÀ lÀhestyessÀ niin johan tökkii. Liikaa kÀvijöitÀkö? Ei kestÀ sitÀ?
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ tunnet saman kaipuun ja mietit koska nÀhdÀÀn. SitÀ on vaikea lopettaa, kun sen aloittaa. Sinun ajattelemistasi.
Tunnenhan minÀ. Toivon nÀkevÀni sinut pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pakkomielteisyyttÀ. Kai se match omani.
Minusta sinÀ olet upea virheinesi pÀivineen. Ota yhteyttÀ, jos luet tÀmÀn ja jos jÀin sinun mieleen myös. MinÀ en voi ottaa yhteyttÀ sinuun.
Olisi ihana kuulla sinusta, mitÀ sinulle kuuluu? YmmÀrrÀn kyllÀ, jos et halua jutella mulle mitÀÀn.
Nim. Tamperelainen
Vitosen komistus! Nelosesta kaipaillaan.
Vierailija kirjoitti:
SillÀ on vaan pÀivÀhuoneesta varastettu tuuki ja Olavin ristikon tÀyttöön tarkoitettu lyijÀri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pakkomielteisyyttÀ. Kai se match omani.
Pakkomieleisyyden kohde ei vaan aina nauti.
Kysele nyt nÀiltÀ sekopÀiltÀ lisÀÀ materiaalia muistikirja asi