Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6949)
En selviÀ tÀstÀ ikÀvÀstÀ ja surusta.
Seuraavassa elÀmÀssÀ me ollaan mustekaloja. SillÀ poikamustekalalla on sun nimi j atyttömustekalalla mun nimi ja sitten kiltti omistja rullaa sinun akvaarion minun viereen. SiitÀ lasin lÀpi pÀÀstÀÀn katselemaan toisiamme. Ei hirveÀsti poikkea ikÀvÀ kyllÀ tÀmÀn hetken tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
SinÀ minulle.
Vierailija kirjoitti:
En selviÀ tÀstÀ ikÀvÀstÀ ja surusta.
Voinko auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Heilut kuin Saarion paatti valtameressÀ. Se ei haittaa, jos aiot saapua joskus Kapkaupunkiin.
Viittaatko tÀllÀ Cullin(an) kutsuun?
Oon intensiivinen,
paitsi kun en ole.
Vierailija kirjoitti:
Mainos sanoo ettĂ€ sellainen pĂ€ivĂ€ kun on alushousut. PitĂ€iskö huomenna testatađ€đ€đ
Haha, mulla on puumakuvioiset nyt pÀÀllĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilut kuin Saarion paatti valtameressÀ. Se ei haittaa, jos aiot saapua joskus Kapkaupunkiin.
Viittaatko tÀllÀ Cullin(an) kutsuun?
đ Oli aukko sivistyksessĂ€. En tiennyt, mikĂ€ Cullinan on, mutta nyt tiedĂ€n. Cullista olen joskus muistaakseni kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Panin viimeksi 2009 tai 2010. En muista kumman vuoden puolella.
MÀ en viitti tÀÀllÀ.panemisia vatvoa, kerron jos kysytÀÀn.
Auta mua pÀÀsemÀÀn tÀÀltÀ, ja lopettamaan harhailut tÀÀllÀ. Ootko tÀÀllÀ?
Kalle
IkÀvÀkin on kaiken lisÀksi. Tosin olen jotenkin onnistunut työntÀmÀÀn kaipuuta kauemmaksi, koska ikÀvÀ ei ole niin piinallista kuin joskus. EhkÀ viime viikkojen tapahtumien takia. Edelleen toivon kovasti.
MeillÀ olisi hauskaa paitsi silloin, kun ei olisi. Useimmiten soisin olevan mukavaa, leppoisaa ja lÀheistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voit?
TÀssÀhÀn tÀmÀ menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, ettÀ enÀÀ nÀhdÀÀn.
NĂ€hdÀÀnpĂ€s, mutta vasta ensi vuonnađ
Uus vuosi, uudet kuviot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cullicollarit
En kutsu vaatteita sukuelinten nimillÀ.
pinihousut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cullicollarit
En kutsu vaatteita sukuelinten nimillÀ.
pinihousut
Ai niin se pini...