Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
kaima, mutta hyvää joulua myös palstan Kallelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isit ja miehet ovat vihdoin päättäneet lähteä joukuostoksille, hah
Onko kaljalaatikoita kassahihnoilla?
En ole ollut kaupassa tänään, totesimpahan vaan.
Jouluaatto ja mielessä vain työvi**tus. Tai ei itse työ vaan se, että työkkäri pakottaa pian irtisanoutumaan vakituisesta osa-aikatyöstäni jonkun kuukauden pätkätyön takia. Ei nähdä sitten enää ikinä. Jos olisin tiennyt, olisin sanonut sinulle suorat sanat ihastumisestani.
Vielä yksi
Ja tosi hyvää joulua🍎
Laittakaa ne toivotukset irl eikä tänne, niin niistä on ehkä jotain iloa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ne toivotukset irl eikä tänne, niin niistä on ehkä jotain iloa jollekin.
Luuletko etteivä laita jos mahdollista daa 🤦🤦
Hopeakettu kirjoitti:
Hyvää joulua palstalaisille 🙂
Kiitos samoin. 🦊rouva
Niinhän ne aina, kaimoja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä yksi
Ja tosi hyvää joulua🍎
Kiitos! Parasta joulumusiikkia.
Pitäiskö perustaa wa kanava
Vierailija kirjoitti:
Jouluaatto ja mielessä vain työvi**tus. Tai ei itse työ vaan se, että työkkäri pakottaa pian irtisanoutumaan vakituisesta osa-aikatyöstäni jonkun kuukauden pätkätyön takia. Ei nähdä sitten enää ikinä. Jos olisin tiennyt, olisin sanonut sinulle suorat sanat ihastumisestani.
Sanot sille pätkätyönantajalle, että sulla on osa-aikatyö, josta sä et aio luopua. Kerrot työnantajalle osa-aikatyön työajat ja toteat ykskantaan, että pätkätyön työajat on sovitettava niiden mukaan. Jos ei käy, niin koeajalla voit purkaa sopimuksen, vedoten työnantajan joustamattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lumiukkoa katson, hellälle opelle pusuja lähetän..
Timo?
Vierailija kirjoitti:
🚬🧑🎄💜
3 elämäntehtävä ja sekoaa kun jos ennuste ei käy toteen niin Jää vaan Liukas matka
Hakeen tupakkaa...
Mä ostin eilen toisesta maasta Vogue-tupakkaa siltä varalta, jos tulee joulun pyhinä tupakoitua. Niitä alkaa kasaantua, kun polttaa nykyään sen verran harvoin ja unohtaa edelliset aina kotiin.
Onko Joulupromilleja jo?🎅
Oon vaan nukkunu ja nukkunu. Voiko nukkua liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverille vai asiakkaalle?
Moi. Se on joulu nyt. Mikä boogie? Onko täällä piparia tarjolla?