Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
kaima, mutta hyvÀÀ joulua myös palstan Kallelle đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isit ja miehet ovat vihdoin pÀÀttÀneet lÀhteÀ joukuostoksille, hah
Onko kaljalaatikoita kassahihnoilla?
En ole ollut kaupassa tÀnÀÀn, totesimpahan vaan.
Jouluaatto ja mielessÀ vain työvi**tus. Tai ei itse työ vaan se, ettÀ työkkÀri pakottaa pian irtisanoutumaan vakituisesta osa-aikatyöstÀni jonkun kuukauden pÀtkÀtyön takia. Ei nÀhdÀ sitten enÀÀ ikinÀ. Jos olisin tiennyt, olisin sanonut sinulle suorat sanat ihastumisestani.
VielÀ yksi
Ja tosi hyvÀÀ jouluađ
Laittakaa ne toivotukset irl eikÀ tÀnne, niin niistÀ on ehkÀ jotain iloa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ne toivotukset irl eikÀ tÀnne, niin niistÀ on ehkÀ jotain iloa jollekin.
Luuletko etteivĂ€ laita jos mahdollista daa đ€Šđ€Š
Hopeakettu kirjoitti:
HyvÀÀ joulua palstalaisille đ
Kiitos samoin. đŠrouva
NiinhÀn ne aina, kaimoja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
VielÀ yksi
Ja tosi hyvÀÀ jouluađ
Kiitos! Parasta joulumusiikkia.
PitÀiskö perustaa wa kanava
Vierailija kirjoitti:
Jouluaatto ja mielessÀ vain työvi**tus. Tai ei itse työ vaan se, ettÀ työkkÀri pakottaa pian irtisanoutumaan vakituisesta osa-aikatyöstÀni jonkun kuukauden pÀtkÀtyön takia. Ei nÀhdÀ sitten enÀÀ ikinÀ. Jos olisin tiennyt, olisin sanonut sinulle suorat sanat ihastumisestani.
Sanot sille pÀtkÀtyönantajalle, ettÀ sulla on osa-aikatyö, josta sÀ et aio luopua. Kerrot työnantajalle osa-aikatyön työajat ja toteat ykskantaan, ettÀ pÀtkÀtyön työajat on sovitettava niiden mukaan. Jos ei kÀy, niin koeajalla voit purkaa sopimuksen, vedoten työnantajan joustamattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lumiukkoa katson, hellÀlle opelle pusuja lÀhetÀn..
Timo?
Vierailija kirjoitti:
đŹđ§đđ
3 elÀmÀntehtÀvÀ ja sekoaa kun jos ennuste ei kÀy toteen niin JÀÀ vaan Liukas matka
Hakeen tupakkaa...
MÀ ostin eilen toisesta maasta Vogue-tupakkaa siltÀ varalta, jos tulee joulun pyhinÀ tupakoitua. NiitÀ alkaa kasaantua, kun polttaa nykyÀÀn sen verran harvoin ja unohtaa edelliset aina kotiin.
Oon vaan nukkunu ja nukkunu. Voiko nukkua liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverille vai asiakkaalle?
Moi. Se on joulu nyt. MikÀ boogie? Onko tÀÀllÀ piparia tarjolla?