Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kuulin selkeÀsti sirittÀvÀn ÀÀnen korvani vierestÀ monta kertaa. Katselin hÀmmentyneenÀ ympÀrille, koska en nÀhnyt mitÀÀn lintua tai pienempÀÀ oliota. Katsoin myös vasemmalla rintapielessÀ olevaa korua, jonka keskellÀ oli tumma koristeelta nÀyttÀvÀ kiiltÀvÀ osa. MielestÀni se oli siirtynyt toiseen kohtaan. Ajatusharha varmaan, ajattelin. Hetken pÀÀstÀ korua vilkaistessani ymmÀrsin. SiinÀ oli jokin iso kymmensenttisen kokoinen kuoriainen, jota olin luullut koruun kuuluvaksi. Koetin avata korua kauhun hiipiessÀ mieleeni. Olio liikkui koko ajan. Koetin ravistella sitÀ pois tuloksetta. En uskaltanut koskea siihen, joten otin kamman jolla sain sen riivittyÀ irti. Se tarttui kipeÀsti sormeeni raajoillaan. Kiljuin ja revin sen irti.
Avasin silmÀni ja ymmÀrsin olevani valveunessa. NÀin selkeÀsti pitkÀn aikaa huoneen seinÀÀ vasten jonkin isokokoisen viidakon kasvin lehdet. NÀkymÀ hiipui hiljakseen verkkokalvoltani, mutta silmiÀ tÀytyi rÀpytellÀ ja sulkea useita kertoja. En muista nÀhneeni valveunta pikiin aikoihin.
GogyĆshi:
MikÀ minun on?
Ansavuorille jolkottelen
Toteamukseni kurkoitettavan
Kakomassa
Kierrelehtiöni taakse
Peilini kuvajaisen jemmaan
Oktorivi on kehittÀmÀni kaksi sÀkeistöinen 4-sÀkeisistÀ 24-tavuisista tuokiokuvista koostuva tiivisrunotyyppi. Tarkoituksena on yhdistÀÀ kaksi lyhyttÀ hetkeÀ/havaintoa toisiinsa ja luoda siten dialoginen mielenmaisema. Kuin kaksi keskenÀÀn kommunikoivaa olentoa.
Voihan himosilakat. HyvÀÀ joulua!
HyvÀÀ joulua 46 vuotiaalle naiselle đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua! đ§Ąđ€
đđ€đ§Ą
HyvÀÀ joulua palstalaisille đ
-Aito ja alkuperÀinen, (valitettavan) vÀhÀn kÀytetty yksilö-
24.12.2025
Joulu, jota markkinat rakastaa
PÀÀstÀÀn tÀstÀkin pahasta
Josta vÀhÀt vÀlitÀn siis
Ei joululle
Joulu on joutomiesten juhlaa. Taas yksi hyvÀ syy olla kÀnnissÀ.
Lumiukkoa katson, hellÀlle opelle pusuja lÀhetÀn..
Vierailija kirjoitti:
Mulle varmaan? Jouluja kaikille.
So kiss me under the mistletoe... đ§©đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle varmaan? Jouluja kaikille.
đ€
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Sinua,
minÀ
đđđđđ
Ah, teillĂ€ oli ketjussa "Dirty Donna"t heti aamusta ;) đŹ
Menu
Alkupalaksi kevÀtkÀÀryleitÀ ja chiliaiolia
PÀÀruuaksi mozzarella- kirsikkatomaattisalaatti, japanilainen kurkkusalaatti, vihersalaatti, paahdettu maissi hunaja, freesatut hunaja-sipulirenkaat, timjami- vs-perunat, pihvit, coctailpiirakat+mjöö kahdella eri maulla, leikkelelajitelma, viini, vesi
đœđ·đ„đ„đ„đœđ§ đ„đ„©đŽ
JĂ€lkiruuaksi leivos ja kahvi tai tee ja jouluomppulimu
đ°đ„đ„€
JĂ€lkiruuan jĂ€lkiruuaksi suklaakonvehdit, juustolajitelma hedelmillĂ€ ja hilloilla sekĂ€ suolakekseillĂ€ ja piparkakuilla, pĂ€hkinĂ€t, glögit tai punaviini đ«đŹđ§đđ„đ·đž
JĂ€lkiruuan jĂ€lkiruuan jĂ€lkiruuaksi pusuja ja suudelmia đđđđđđ
Isit ja miehet ovat vihdoin pÀÀttÀneet lÀhteÀ joukuostoksille, hah
HyvÀÀ joulua! đ§Ąđ€