Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies.
On ollut pitkÀ aika siitÀ kun oon sulle kirjoitellut. VielÀ pidempi siitÀ kun on nÀhty.
Viikko, kuukausi vai vuosi?
LĂ€hes vuosi
Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.
Sori vain, mutta Jumala loi ihmisen taivasta varten.
Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitÀ teki.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.
Voi voi mikĂ€ pikku kiukuttelija đ¶đ». MenepĂ€s nyt nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas humalassa ?
Kuin niin taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kÀski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. SyytÀtkö omista virheistÀsi aina naista?
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
MÀ en oo ikÀn ollunna humalassa, miltÀ se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
ĂlĂ€ ajattele itsestĂ€s noin huonosti, menneisyys eikĂ€ sen asiat mÀÀrittele tulevaisuutta
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen kimallus tÀhden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa, vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötÀ".
Olisit kaikkien aikojen ihanin ja jÀnnittÀvin jouluyllÀtys. Joulustani ei puuttuisi mitÀÀn. Annathan kuulua itestÀs. Olen kÀvellyt nyt sua vastaan ja ottanut askeleita lÀhemmÀksi. Saanko tarttua kÀteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.
Voi voi mikĂ€ pikku kiukuttelija đ¶đ». MenepĂ€s nyt nukkumaan!
Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyÀ, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessÀ suhteessasi onnellinen.
TÀmÀn minÀkin haluaisin kysyÀ kaivatultani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kÀski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. SyytÀtkö omista virheistÀsi aina naista?
PÀÀsÀÀntöisesti nainen on niihinkin jollain tavalla osallinen.
Vierailija kirjoitti:
moi!
Lait irl
Nuku hyvin rakas. Oisitpa tÀssÀ.
Lomamoodi vasta hakusessa. ReissupÀivÀ takana, nyt rauhassa peiton alla.
Oletko ajatellut, ettei ole kovinkaan kohteliasta sorkkia toisten asioita? Kurkitko ikkunoista sisÀÀn ja opetat jokaista vastaantulijaa? Ihmiset kysyvÀt, jos tarvitsevat neuvoja.