Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6950)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten hÀnet vie varmaan joku, joka pystyy ja uskaltaa.
Ei, vaan silloin hÀnen tunteensa eivÀt olleet yhtÀ isot
Kuinka suuret tunteet tÀytyy olla, ettÀ jaksaa odottaa puoli vuosikymmentÀ? Kuinka suuret tunteet pitÀisi olla, ettÀ jaksaa odottaa loppuelÀmÀnsÀ?
Sivusta
Tai ehkÀ yhdestÀ alkuihmisestÀ muotoiltiin kaksi erillistÀ ja lisÀttiin keppi ja onkalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuret tunteet tÀytyy olla, ettÀ jaksaa odottaa puoli vuosikymmentÀ? Kuinka suuret tunteet pitÀisi olla, ettÀ jaksaa odottaa loppuelÀmÀnsÀ?
Sivusta
Jaksat marttyyrimaisesti toistella tÀtÀ aina tÀllaisiin kysymyksiin. Oletko ajatellut ettÀ ei ole tervettÀ odottaa puolta vuosikymmentÀ? Onko kÀynyt mielessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.
Sori vain, mutta Jumala loi ihmisen taivasta varten.
Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.
Ikuiseksi ilokumppanikseen Jumala ihmisen loi. Ihminen vÀhÀn ryssi asiat mut se on sellasta.
Puheet ja keho ristiriidassa
On myös tutkittu, mikÀ naisia kiihottaa. Lesboille ja heteronaisille esitettiin lyhyitÀ seksikohtauksia, joissa nÀytettiin naista naisen kanssa, miestÀ miehen kanssa, naista ja miestÀ yhdessÀ, miestÀ ja naista yksin masturboimassa sekÀ bonobo-apinoiden parittelua. Heteronaiset vÀittivÀt, ettÀ heitÀ miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidÀn mielestÀÀn vain kahden naisen kohtaukset.
EmÀttimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat vÀlittömÀsti kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, ettÀ heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla nÀkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten vÀliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.
Kun yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, mikÀ olisi ihanteellinen seksikumppaneiden mÀÀrÀ koko elÀmÀn aikana, miehet ilmoittivat isomman luvun kuin naiset. Vastasivatko naiset sen mukaan, mitÀ he oikeasti tuntevat, vai siten, miten heidÀn odotettiin vastaavan?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.
Nimenomaan se, miehet ei kiinnosta, pelkÀstÀÀn se taikasauva mikÀ on niissÀ kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Jaksat marttyyrimaisesti toistella tÀtÀ aina tÀllaisiin kysymyksiin. Oletko ajatellut ettÀ ei ole tervettÀ odottaa puolta vuosikymmentÀ? Onko kÀynyt mielessÀ?
Oletko ajatellut, ettei ole kovinkaan kohteliasta sorkkia toisten asioita? Kurkitko ikkunoista sisÀÀn ja opetat jokaista vastaantulijaa? Ihmiset kysyvÀt, jos tarvitsevat neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies.
On ollut pitkÀ aika siitÀ kun oon sulle kirjoitellut. VielÀ pidempi siitÀ kun on nÀhty.
Viikko, kuukausi vai vuosi?
LĂ€hes vuosi
Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitÀ teki.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mikĂ€ pikku kiukuttelija đ¶đ». MenepĂ€s nyt nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas humalassa ?
Kuin niin taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitÀ teki.
Kuka kÀski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. SyytÀtkö omista virheistÀsi aina naista?
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
MÀ en oo ikÀn ollunna humalassa, miltÀ se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
ĂlĂ€ ajattele itsestĂ€s noin huonosti, menneisyys eikĂ€ sen asiat mÀÀrittele tulevaisuutta
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen kimallus tÀhden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa, vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötÀ".
Möhis đ