Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies.
On ollut pitkä aika siitä kun oon sulle kirjoitellut. Vielä pidempi siitä kun on nähty.
Viikko, kuukausi vai vuosi?
Lähes vuosi
Olen sen verran epäonnistunut elämässäni etten oikein kehtaa näyttäytyä tai ilmaista itseäni monille kaipaamistani ihmisistäkään. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi naisen miestä varten eikä miestä naista varten.
Sori vain, mutta Jumala loi ihmisen taivasta varten.
Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitä teki.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen juuri näkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessä. On ne semmosia mammoja, että oksat pois.
Voi voi mikä pikku kiukuttelija 👶🏻. Menepäs nyt nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas humalassa ?
Kuin niin taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. Syytätkö omista virheistäsi aina naista?
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Mä en oo ikän ollunna humalassa, miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran epäonnistunut elämässäni etten oikein kehtaa näyttäytyä tai ilmaista itseäni monille kaipaamistani ihmisistäkään. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.
Älä ajattele itsestäs noin huonosti, menneisyys eikä sen asiat määrittele tulevaisuutta
"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen kimallus tähden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa, vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötä".
Olisit kaikkien aikojen ihanin ja jännittävin jouluyllätys. Joulustani ei puuttuisi mitään. Annathan kuulua itestäs. Olen kävellyt nyt sua vastaan ja ottanut askeleita lähemmäksi. Saanko tarttua käteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sen juuri näkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessä. On ne semmosia mammoja, että oksat pois.
Voi voi mikä pikku kiukuttelija 👶🏻. Menepäs nyt nukkumaan!
Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessä suhteessasi onnellinen.
Tämän minäkin haluaisin kysyä kaivatultani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. Syytätkö omista virheistäsi aina naista?
Pääsääntöisesti nainen on niihinkin jollain tavalla osallinen.
Vierailija kirjoitti:
moi!
Lait irl
Nuku hyvin rakas. Oisitpa tässä.
Lomamoodi vasta hakusessa. Reissupäivä takana, nyt rauhassa peiton alla.
Oletko ajatellut, ettei ole kovinkaan kohteliasta sorkkia toisten asioita? Kurkitko ikkunoista sisään ja opetat jokaista vastaantulijaa? Ihmiset kysyvät, jos tarvitsevat neuvoja.