Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (6950)

Vierailija
6881/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Möhis 😘

Vierailija
6882/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten hĂ€net vie varmaan joku, joka pystyy ja uskaltaa. 

Ei, vaan silloin hÀnen tunteensa eivÀt olleet yhtÀ isot

Kuinka suuret tunteet tÀytyy olla, ettÀ jaksaa odottaa puoli vuosikymmentÀ? Kuinka suuret tunteet pitÀisi olla, ettÀ jaksaa odottaa loppuelÀmÀnsÀ?

Sivusta

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6883/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai ehkÀ yhdestÀ alkuihmisestÀ muotoiltiin kaksi erillistÀ ja lisÀttiin keppi ja onkalo.

Vierailija
6884/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuret tunteet tÀytyy olla, ettÀ jaksaa odottaa puoli vuosikymmentÀ? Kuinka suuret tunteet pitÀisi olla, ettÀ jaksaa odottaa loppuelÀmÀnsÀ?

Sivusta

Jaksat marttyyrimaisesti toistella tĂ€tĂ€ aina tĂ€llaisiin kysymyksiin. Oletko ajatellut ettĂ€ ei ole tervettĂ€ odottaa puolta vuosikymmentĂ€? Onko kĂ€ynyt mielessĂ€? 

Vierailija
6885/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.

Sori vain, mutta Jumala loi ihmisen taivasta varten.

Vierailija
6886/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.

Vierailija
6887/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ikuiseksi ilokumppanikseen Jumala ihmisen loi. Ihminen vÀhÀn ryssi asiat mut se on sellasta.

Vierailija
6888/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puheet ja keho ristiriidassa

On myös tutkittu, mikÀ naisia kiihottaa. Lesboille ja heteronaisille esitettiin lyhyitÀ seksikohtauksia, joissa nÀytettiin naista naisen kanssa, miestÀ miehen kanssa, naista ja miestÀ yhdessÀ, miestÀ ja naista yksin masturboimassa sekÀ bonobo-apinoiden parittelua. Heteronaiset vÀittivÀt, ettÀ heitÀ miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidÀn mielestÀÀn vain kahden naisen kohtaukset.

EmÀttimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat vÀlittömÀsti kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, ettÀ heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla nÀkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten vÀliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.

Kun yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, mikÀ olisi ihanteellinen seksikumppaneiden mÀÀrÀ koko elÀmÀn aikana, miehet ilmoittivat isomman luvun kuin naiset. Vastasivatko naiset sen mukaan, mitÀ he oikeasti tuntevat, vai siten, miten heidÀn odotettiin vastaavan?

Vierailija
6889/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sen juuri nÀkee. Mammoilla jatkuvasti penis mielessÀ. On ne semmosia mammoja, ettÀ oksat pois.

Nimenomaan se, miehet ei kiinnosta, pelkÀstÀÀn se taikasauva mikÀ on niissÀ kiinni.

Vierailija
6890/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Jaksat marttyyrimaisesti toistella tĂ€tĂ€ aina tĂ€llaisiin kysymyksiin. Oletko ajatellut ettĂ€ ei ole tervettĂ€ odottaa puolta vuosikymmentĂ€? Onko kĂ€ynyt mielessĂ€? 

Oletko ajatellut, ettei ole kovinkaan kohteliasta sorkkia toisten asioita? Kurkitko ikkunoista sisÀÀn ja opetat jokaista vastaantulijaa? Ihmiset kysyvÀt, jos tarvitsevat neuvoja.

Vierailija
6891/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-mies.

On ollut pitkĂ€ aika siitĂ€ kun oon sulle kirjoitellut. VielĂ€ pidempi siitĂ€ kun on nĂ€hty. 

Viikko, kuukausi vai vuosi?

LĂ€hes vuosi

Vierailija
6892/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.

Vierailija
6893/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitÀ teki.

Vierailija
6894/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi mikĂ€ pikku kiukuttelija đŸ‘¶đŸ». MenepĂ€s nyt nukkumaan!

Vierailija
6895/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko taas humalassa ?

Kuin niin taas?

Vierailija
6896/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin jo taivaassa mutta nainen tapansa mukaan ei ajatellut mitÀ teki.

Kuka kÀski Aatamin ottaa? Ihan itse sen teki. SyytÀtkö omista virheistÀsi aina naista?

Vierailija
6897/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€,kauniita unia!  đŸ§ĄđŸ€—

Vierailija
6898/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en oo ikÀn ollunna humalassa, miltÀ se tuntuu?

Vierailija
6899/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran epÀonnistunut elÀmÀssÀni etten oikein kehtaa nÀyttÀytyÀ tai ilmaista itseÀni monille kaipaamistani ihmisistÀkÀÀn. On minussa paljon antaa ihmissuhteissa, mutta ei varaa itse suhteisiin. On jatkettava matkaa itsekseen.

ÄlĂ€ ajattele itsestĂ€s noin huonosti, menneisyys eikĂ€ sen asiat mÀÀrittele tulevaisuutta

Vierailija
6900/6950 |
21.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen kimallus tÀhden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento. En ole poissa, vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun ja jokaisen tummuvan illan myötÀ".