Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti väkivaltaa täynnä. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
Epäilen. Vankilat on täynnä miehiä, myös parisuhdeväkivallan takia, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muistot ihanista hetkistä mustasit haukkumalla mua täällä, miksi?
Olet lukenut minua täysin väärin, jos ajattelet, että päästäisin suustani jotakin ilkeää. Mutta juu ihan sama, ei kuitenkaan enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
ihanat hetket lähinnä mielikuvissa
Tunneryöpyt kyllä tuli niissä hetkissä ennemmin
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti väkivaltaa täynnä. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
Pappa taas levittää valheellista tietoa ja naisvihaa. Heterosuhteissa tänäkin jouluna, varmasti se on enemmistössä heteromies joka tuiterissa ajaa lapset ja naiset turvakotiin, eronpartaalle, hulluksi tai jotain muuta ikävää.
Vierailija kirjoitti:
P, onko ylhäisyytenne täällä?
kuningatar liihotti juuri paikalle suihkun raikkaana
Lämpöpeitto parantaa aromeja đź¤
Syksyn pimeys on selätetty, laskeudutaan valoa päin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen. Väsyttää jo, mutta oliko asiaa? :)
-P-(nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustuu siihen että naisen kyky väkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vääntä taas on mamman elämän arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätkö jo sen kiven?
Räjjäytän sen. Fiuuu kabum kabum ja hävis kun astronautti avaruuteen. Niin minkä kiven btw?
Kun antaa vapaat kädet, ne kannattaa laittaa taskuun.
- Wanha viisaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustuu siihen että naisen kyky väkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vääntä taas on mamman elämän arkipäivää.
Naiset ovatkin kehittyneempiä. Miehet elävät nimittäin vieläkin puissa öyhöttäen. Naiset ovat laskeutuneet jo alas puista 6-7 miljoona vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muistot ihanista hetkistä mustasit haukkumalla mua täällä, miksi?
Miltä se tuntuu olla oikeasti noin sekaisin? Oletko työelämässä ja miten se sujuu, jos olet?
Vierailija kirjoitti:
Kierrätkö jo sen kiven?
Kauniisti maalaan sen.
Jumala loi naisen miestä varten eikä miestä naista varten.