Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti vÀkivaltaa tÀynnÀ. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
EpÀilen. Vankilat on tÀynnÀ miehiÀ, myös parisuhdevÀkivallan takia, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muistot ihanista hetkistÀ mustasit haukkumalla mua tÀÀllÀ, miksi?
Olet lukenut minua tÀysin vÀÀrin, jos ajattelet, ettÀ pÀÀstÀisin suustani jotakin ilkeÀÀ. Mutta juu ihan sama, ei kuitenkaan enÀÀ nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
ihanat hetket lÀhinnÀ mielikuvissa
Tunneryöpyt kyllÀ tuli niissÀ hetkissÀ ennemmin
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti vÀkivaltaa tÀynnÀ. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
Pappa taas levittÀÀ valheellista tietoa ja naisvihaa. Heterosuhteissa tÀnÀkin jouluna, varmasti se on enemmistössÀ heteromies joka tuiterissa ajaa lapset ja naiset turvakotiin, eronpartaalle, hulluksi tai jotain muuta ikÀvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
P, onko ylhÀisyytenne tÀÀllÀ?
kuningatar liihotti juuri paikalle suihkun raikkaana
LĂ€mpöpeitto parantaa aromeja đ€
Syksyn pimeys on selÀtetty, laskeudutaan valoa pÀin.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ olen. VÀsyttÀÀ jo, mutta oliko asiaa? :)
-P-(nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustuu siihen ettÀ naisen kyky vÀkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vÀÀntÀ taas on mamman elÀmÀn arkipÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
KierrÀtkö jo sen kiven?
RÀjjÀytÀn sen. Fiuuu kabum kabum ja hÀvis kun astronautti avaruuteen. Niin minkÀ kiven btw?
Kun antaa vapaat kÀdet, ne kannattaa laittaa taskuun.
- Wanha viisaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustuu siihen ettÀ naisen kyky vÀkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vÀÀntÀ taas on mamman elÀmÀn arkipÀivÀÀ.
Naiset ovatkin kehittyneempiÀ. Miehet elÀvÀt nimittÀin vielÀkin puissa öyhöttÀen. Naiset ovat laskeutuneet jo alas puista 6-7 miljoona vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muistot ihanista hetkistÀ mustasit haukkumalla mua tÀÀllÀ, miksi?
MiltÀ se tuntuu olla oikeasti noin sekaisin? Oletko työelÀmÀssÀ ja miten se sujuu, jos olet?
Vierailija kirjoitti:
KierrÀtkö jo sen kiven?
Kauniisti maalaan sen.
Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.