Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6950)
Vierailija kirjoitti:
KierrÀtkö jo sen kiven?
RÀjjÀytÀn sen. Fiuuu kabum kabum ja hÀvis kun astronautti avaruuteen. Niin minkÀ kiven btw?
Kun antaa vapaat kÀdet, ne kannattaa laittaa taskuun.
- Wanha viisaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti vÀkivaltaa tÀynnÀ. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
EpÀilen. Vankilat on tÀynnÀ miehiÀ, myös parisuhdevÀkivallan takia, ei naisia.
Tuo perustuu siihen ettÀ naisen kyky vÀkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vÀÀntÀ taas on mamman elÀmÀn arkipÀivÀÀ.
Naiset ovatkin kehittyneempiÀ. Miehet elÀvÀt nimittÀin vielÀkin puissa öyhöttÀen. Naiset ovat laskeutuneet jo alas puista 6-7 miljoona vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muistot ihanista hetkistÀ mustasit haukkumalla mua tÀÀllÀ, miksi?
MiltÀ se tuntuu olla oikeasti noin sekaisin? Oletko työelÀmÀssÀ ja miten se sujuu, jos olet?
Vierailija kirjoitti:
KierrÀtkö jo sen kiven?
Kauniisti maalaan sen.
Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ teen
En voi sitÀ sinun puolestasi pÀÀttÀÀ. Sinun tÀytyy tietÀÀ itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat aivan kuumina.Lesbosuhteet on tutkitusti vÀkivaltaa tÀynnÀ. kaksi naista ei sovi samaan huusholliin.
EpÀilen. Vankilat on tÀynnÀ miehiÀ, myös parisuhdevÀkivallan takia, ei naisia.
Tuo perustuu siihen ettÀ naisen kyky vÀkivaltaan on niin paljon heikompi. Jatkuva riitely ja vÀÀntÀ taas on mamman elÀmÀn arkipÀivÀÀ.
Naiset ovatkin kehittyneempiÀ. Miehet elÀvÀt nimittÀin vielÀkin puissa öyhöttÀen. Naiset ovat laskeutuneet jo alas puista 6-7 miljoona vuotta sitten.
Juurikin nÀin. MiehillÀ on suuri fiksaatio penikseen ja mitÀ olemattomampi varustus heillÀ itsellÀÀn on niin, sitÀ suuremmalla todennÀköisyydellÀ he roikkuvat symbolisesti jukkapalmussa öyhöttÀen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyÀ, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessÀ suhteessasi onnellinen.
Kysy. EhkÀ pelkÀÀt vastausta? Mulla on kuitenkin hyvÀt syyt ja selvÀ suunnitelma.
MÀ ainakin pelkÀÀn, mitÀ kaivattu vastaisi. Tai jÀttÀisikö mahdollisesti vastaamatta.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On kova ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Haluaisin hautautua sinun kainaloon. đ„°
On viime pĂ€ivinĂ€ ollut paha olla. Oon itkenyt pari pĂ€ivÀÀ. đ MĂ€ tein koulussa työn (taideteoksen?) joka kuvaa mun oloa ja matkaa surussa.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
KierrÀtkö jo sen kiven?
Menen siitÀ lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo siinÀ ihan rajalla ettÀ kohta repÀisen jotenkin.
Revitkö pelihoususi?
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi naisen miestÀ varten eikÀ miestÀ naista varten.
Jumala loi naisen ja miehen kuvakseen. Miehen kÀsitettÀ ei olisi ilman naista, koska penis ja kivekset on sukupuolielimiÀ. NiinpÀ nainen oli olemassa samalla hetkellÀ kuin mieskin luotiin. Naisen ja miehen sukuelimet luotiin mÀtsÀmÀÀn, ei naista luotu miestÀ varten ja kaksi ihmistÀ toisiaan varten.
Vierailija kirjoitti:
No sitten hÀnet vie varmaan joku, joka pystyy ja uskaltaa.
đŻ
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
*vaan kaksi ihmistÀ toisiaan varten. SillÀ tavalla mÀtsÀÀmÀÀn, ettÀ lisÀÀntyminen on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli noista rajoista mieleen ettÀ on niitÀ ylitetty puolin ja toisin. Monta rajaa on kuitenkin vielÀ kÀymÀttÀ. Paaluttaminen kiinnostaisi muun ohessa.
Sinua kiinnostaa đ«đ°