Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (6949)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä fiilikset kamulla?
Synkeät. Ei pahalla tavalla.
Toivottavasti siulla on ollut hyvä päivä, omain nukuin ja käytin aikaa myös ihmeruokain syömiseen sekä kauppareissuun rismassa, ruezzaet jo paukuttelivat tunneleissa ilotulitteita, loiziot, huomenna saatan käyä pitäjässäis isolla kirkolla ja kahvitella julkisimmalla kauppapaikalla katoksen alla, sain yllättävästi pääomatuloa ja varat riittäät tarihvilippuun mahollista keikkatyötä varten, aion kokeilla voisinko jo siirtyä toipiloinnoista ansiotyöhön, saan sairastoistuksen aikaisintaan helmikuussa ja vuottavan aika on pitkä. Saisin empiiristä kokemusta töistä nykysillä asetuksilla, lisäks miua on jo kyselty jopa töihin eräistä kohteista ja rahakin kiinnosta miua, ahne kun oon. Aattelen siua ja laitan aivoaaltoja sekä etiäisiä. Hyvää yötä miekkoselta lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän kelloaika olis huomenna sopiva?
Päivin öin.
Joulukuusen alla olisi vielä hyvin tilaa kaivatulle sen suojiin sujahtaa ja ihanasti kaipaajaansa ilahduttaa. Saa suorittaa. 🧸🎀 Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivällä mulla ei oo mitään ja oon yksin
Oot kuin mä🧡
Hyvää yötä lomamaisemista. Joskus haaveilin, että vietettäis joulua täällä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivä olis hyvä. Siihen aikaan suunnilleen ku sait viestin
Tää oli siis just multa. Sisältää tunnisteen. Joku toinenkin vastas että aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivin öin.
Echolalia.
Maljani ei läiky yli, sillä se on vajaa. Odotan ymmärrykseni lisääntyvän. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no sain pommin wa. Kiitos siitä. Eihän siinä.
Kerro meillekin!
Vierailija kirjoitti:
Oon jo siinä ihan rajalla että kohta repäisen jotenkin.
Sama hommmma
Aivan totta. Mutta pitäisi myös osata vaieta oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Monelta harmilta olisin välttynyt, jos olisin muutaman kerran pitänyt omana tietonani sen, mikä mielessä liikkui. Elämässä kuitenkin monet asiat pitää oppia kantapään kautta.