Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MikÀhÀn kelloaika olis huomenna sopiva?
God natt fru speciallĂ€rare đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
AamupÀivÀ olis hyvÀ. Siihen aikaan suunnilleen ku sait viestin
Kultaomenia hopeamaljassa, sanat sanotut aikanansa.
Sinua, sinua ikÀvöin. PÀivin, illoin ja varsinkin öin. Kauniita unia, vaikket mua varmaan kaipaakaan.
***x (ei E, eikÀ E:lle)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kauan sitten sanotut.
Vierailija kirjoitti:
Aamusta olen vapaana koo 8-10. Sitten randoaikoja valtteja siellÀ tÀÀllÀ. Tule koputteleen oveeni. Annan ison jouluhalin vÀhintÀÀnkin.
AamupÀivÀllÀ mulla ei oo mitÀÀn ja oon yksin
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta. Mutta pitÀisi myös osata vaieta oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Monelta harmilta olisin vÀlttynyt, jos olisin muutaman kerran pitÀnyt omana tietonani sen, mikÀ mielessÀ liikkui. ElÀmÀssÀ kuitenkin monet asiat pitÀÀ oppia kantapÀÀn kautta.
Vierailija kirjoitti:
MitkÀ fiilikset kamulla?
SynkeÀt. Ei pahalla tavalla.
Toivottavasti siulla on ollut hyvÀ pÀivÀ, omain nukuin ja kÀytin aikaa myös ihmeruokain syömiseen sekÀ kauppareissuun rismassa, ruezzaet jo paukuttelivat tunneleissa ilotulitteita, loiziot, huomenna saatan kÀyÀ pitÀjÀssÀis isolla kirkolla ja kahvitella julkisimmalla kauppapaikalla katoksen alla, sain yllÀttÀvÀsti pÀÀomatuloa ja varat riittÀÀt tarihvilippuun mahollista keikkatyötÀ varten, aion kokeilla voisinko jo siirtyÀ toipiloinnoista ansiotyöhön, saan sairastoistuksen aikaisintaan helmikuussa ja vuottavan aika on pitkÀ. Saisin empiiristÀ kokemusta töistÀ nykysillÀ asetuksilla, lisÀks miua on jo kyselty jopa töihin erÀistÀ kohteista ja rahakin kiinnosta miua, ahne kun oon. Aattelen siua ja laitan aivoaaltoja sekÀ etiÀisiÀ. HyvÀÀ yötÀ miekkoselta lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
PÀivin öin.
Joulukuusen alla olisi vielĂ€ hyvin tilaa kaivatulle sen suojiin sujahtaa ja ihanasti kaipaajaansa ilahduttaa. Saa suorittaa. đ§žđ Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
AamupÀivÀllÀ mulla ei oo mitÀÀn ja oon yksin
Oot kuin mĂ€đ§Ą
Jaa no sain pommin wa. Kiitos siitÀ. EihÀn siinÀ.
Ei kai tÀmÀ sitten ole tervettÀ. Olen sen tiennyt koko ajan, mutta kun uskoo sanoihin, ettÀ ne tarkoittavat, luo itselleen sillan yli aikojen. KieltÀmÀttÀ aika on jo pitkÀ eikÀ sanoilla ole vastinetta. Silloin sana on sana ilman tarkoitetta.