Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (6561)

Vierailija
6441/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unohditko jossakin vaiheessa esimerkiksi lapsuutesi innostuksen jotakin asiaa kohtaan? TĂ€llĂ€kin on tarkoitus. 

Joskus sama innostus löytyykin uudestaan. ÄlĂ€ hĂ€peĂ€ asiaa, et ole tehnyt mitÀÀn vÀÀrin.

Kaikella on aikansa ja kiinnostuksemme vaihtelee ihan luonnollisesti asiasta toiseen.

Aina kaikki asiat eivÀt kulje koko ajan tietoisuudessamme mukana koko elÀmÀmme ajan.

Vierailija
6442/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MissCandy, T, ootko paikalla

TĂ€ssĂ€ oon, iltahommat vĂ€hĂ€n kesken. Mut vĂ€lillĂ€ tÀÀllĂ€. Kuin. 

Kts pari sivua. Joku on jo harhainen uuvatti kun on hokassut meidĂ€t 

Justiinsa niin đŸ€ŁđŸ€Ż Ei ole kukaan harhainen uuvatti! ps. Fiksulle uuvatille hyvÀÀ ja rauhallista joulua 🧡 T

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tylsÀ ,mutta kÀytÀnnöllinen. Laitoin kaikille sataset kirjekuoreen joululahjaksi. Ei jaksa lÀhteÀ ravaamaan pitkin turuja ja toreja.

NÀin te rikkaat pÀÀsette helpommalla ja olette tyytyvÀisiÀ itsekeskeisyysessÀnne.

Tein saman, kun aloittaja. Hei, en ole rikas. 

EnkĂ€ edes itsekeskeinen. 

Sivusta 

Vierailija
6444/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VĂ€kisin ei kannata haalia elĂ€mÀÀnsĂ€ mitÀÀn. 

Jos joku mies tai nainen ei halua sinua, hyvÀksy asia ja muista ettÀ nÀin sen tÀytyy olla, kaikella on tarkoitus emmekÀ sovi kaikki toisillemme kuitenkaan vaikka miten pÀin yrittÀisi sovittaa. Oma mielemme saattaa joskus protestoida totuutta vastaan.

Luonnollisuudella, aitoudella ja rehellisyydellÀ löydÀt elÀmÀÀsi kaiken sisÀllön.

PitÀÀkö joku harrastustasi tai mielenkiinnon kohdettasi nolona? ÄlĂ€ vĂ€litĂ€ siitĂ€, sinĂ€ tiedĂ€t itse mikĂ€ sinua kiinnostaa ja miksi.

NÀin on. On vain vaikea hyvÀksyÀ, kun on toivonut niin paljon ja kauan.

Vierailija
6445/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄrsytĂ€t mua.

Vierailija
6446/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElĂ€mĂ€ssĂ€ tĂ€ytyy oppia ja saamme myös velvollisuuksia. 

Kaikki mielenkiintoisetkaan asiat eivÀt vÀlttÀmÀttÀ aina mahdu mukaan yhtÀ aikaa.

Vierailija
6447/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies tai nainen ei halua sinua, hyvÀksy asia ja muista ettÀ nÀin sen tÀytyy olla, kaikella on tarkoitus emmekÀ sovi kaikki toisillemme kuitenkaan vaikka miten pÀin yrittÀisi sovittaa. Oma mielemme saattaa joskus protestoida totuutta vastaan.

Luonnollisuudella, aitoudella ja rehellisyydellÀ löydÀt elÀmÀÀsi kaiken sisÀllön.

PitÀÀkö joku harrastustasi tai mielenkiinnon kohdettasi nolona? ÄlĂ€ vĂ€litĂ€ siitĂ€, sinĂ€ tiedĂ€t itse mikĂ€ sinua kiinnostaa ja miksi.

TÀÀ ei ole mikÀÀn elĂ€mĂ€nhallintaketju😇

Vierailija
6448/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tie on tehtÀvÀ suuntaan, johon se on mahdollista rakentaa. Sinun suuntaasi se ei onnistu. Onko se pyrkimyksesi? Jos on, kerro, niin en turhaan hakkaa hakulla kalliota.

Sivusta toki mutta sen verran tulen vastaan ettÀ jos olet tÀÀllÀ sataa kertaa sanonut jotain tyyliin "ei sitten" niin mene sen mukaan jo pikkuhiljaa. MikÀli et niin kokeilepa ihan ihmisen suuntaan laittaa jotakin. Ei vÀlttÀmÀttÀ dramaattista viestiÀ vaan siltÀ osin kuin voit, nojaa selvemmin siihen suuntaan ja sitten huomaat mitÀ huomaat.

Vaan etpÀ tee kumpaakaan vaan jatkat tuota samaa kaikukoppakuppakÀhmintÀÀ tÀÀllÀ. :I

Vierailija
6449/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ ole ilkeĂ€. Menet hukkaan.

En mÀ olekaan. TykkÀisin kukkakedoista, rauhasta ja mukavista ihmisistÀ, mutta vastaan tuleen tulella tarvittaessa. Ei pidÀ olla myöskÀÀn hölmö.

Toimiiko metodi? Tuleeko hyvÀÀ jÀlkeÀ? -sivu

No mitÀ luulet? Aina tulee sivullisia uhreja, mutta en ota enÀÀ koskaan paskaa niskaan syyttÀ suotta.

Oletko ikinÀ ajatellut, onko sille jokin syy, ettÀ tulee sontaa niskaan? TyhjÀstÀkö vallan?

Vai ettÀ sivullisia uhreja. MenepÀ itseesi, rikollinen, moraaliton. T. Sivusta

Vierailija
6450/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joskus tÀytyy laittaa harrastukset sivuun ja keskittyÀ tÀrkeÀmpiin asioihin. Ei vain mahda mitÀÀn.

Vierailija
6451/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄrsytĂ€t mua.

Miten se nyt sillai? Johtuuko se siitÀ ettÀ on melkein kuin kaksi maailmaa, sen mukaan olenko paikalla? :o

Vierailija
6452/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ joulua Markolle. PidĂ€ ittes miehenĂ€! 

Vierailija
6453/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄrsytĂ€t mua.

Tarkoitatko tuota joka ei pysy ketjun aiheessa?

Vierailija
6454/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ ei ole mikÀÀn elĂ€mĂ€nhallintaketju😇

Olen huomannut ettĂ€ mielenterveys ja kaikki hyvinvointi on kaikille vain kaunista puhetta. Minulle nĂ€mĂ€ asiat ovat elinehto. Kiitos ettĂ€ tuot maamme ongelmia esiin selkeĂ€sti. 

Vierailija
6455/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

e ei tule tÀnne enÀÀ

t. e:n yllÀpito

Vierailija
6456/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄrsytĂ€t mua.

Tarkoitatko tuota joka ei pysy ketjun aiheessa?

HÀntÀkin, mutta myös erÀs toinen. En jaksa tÀtÀ skeidaa/pelleilyÀ enÀÀ.

Vierailija
6457/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ ole ilkeĂ€. Menet hukkaan.

En mÀ olekaan. TykkÀisin kukkakedoista, rauhasta ja mukavista ihmisistÀ, mutta vastaan tuleen tulella tarvittaessa. Ei pidÀ olla myöskÀÀn hölmö.

Toimiiko metodi? Tuleeko hyvÀÀ jÀlkeÀ? -sivu

No mitÀ luulet? Aina tulee sivullisia uhreja, mutta en ota enÀÀ koskaan paskaa niskaan syyttÀ suotta.

Oletko ikinÀ ajatellut, onko sille jokin syy, ettÀ tulee sontaa niskaan? TyhjÀstÀkö vallan?

Olen. En istu kuppikuntiin tai selÀn takana paskanjauhajiin. En myöskÀÀn nuole kenenkÀÀn persettÀ.

Vierailija
6458/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

e ei tule tÀnne enÀÀ

t. e:n yllÀpito

Lupailet vaan! :P

Vierailija
6459/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei semmonen ihminen vÀlitÀ muusta kuin itsestÀÀn joka muita ilkkuu.

Vierailija
6460/6561 |
20.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄrsytĂ€t mua.

Jaa jaa

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme neljÀ