Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (6556)
Kävin äsken kaupassa, ja joku mies käveli vastaan, ja katsoi suoraan haaroväliin 🤔 Mitä ihmettä. Olipa töykeä. Ja siis mun housuissa ei mitään kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentäön exäni kanssa liikenteessä, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi! Jos et tänään laita viestiä niin tämä homma kuolee kasaan. Ja tämä on sulle. Just sulle !
Tässä viesti sinulle. Just sulle!
Hanki elämä äläkä vingu täällä.
En hanki. Vingun täällä. Ulisen ja itken ja ruikutan. Ja kiusaan. Ja trollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken kaupassa, ja joku mies käveli vastaan, ja katsoi suoraan haaroväliin 🤔 Mitä ihmettä. Olipa töykeä. Ja siis mun housuissa ei mitään kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentäön exäni kanssa liikenteessä, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Ai kauheeta!
Pimeessä on hauska kulkea. Jotenkin palaa lapsuus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty nykyään edes nukkumaan pimeässä, liian vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
'Kävin äsken kaupassa, ja joku mies käveli vastaan, ja katsoi suoraan haaroväliin 🤔 Mitä ihmettä. Olipa töykeä. Ja siis mun housuissa ei mitään kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentäön exäni kanssa liikenteessä, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.'
NĂĄ jĂĄpas jĂĄmpsis.
Oletko jo toipunut, sisko? 🥸
- pastorger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty nykyään edes nukkumaan pimeässä, liian vilkas mielikuvitus.
Mä taas katson kauhufilmit päivällä päivänvalossa. Samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten varmistan etukäteen ettei deittikumppani ole av-mamma?
Varmista että nainen on fiksu ihminen joka on itsenäinen ja osaa ajatella ja jolla ei ole elämänhallinnallisia ongelmia tai rajoitteita jotka heikentävät elämänlaatua merkittävästi. Kaikki heikennys kielii mielenterveysongelmista sekä psyykkisestä ja henkisestä sairastumisesta. Normaali ihminen osaa puhua ja kommunikoida sekä hoitaa asiansa. Normaali ihminen on optimistinen ja hyväntuulinen.
Kiitos neuvoista. Kyse on siis lapsettomista n. 30 v. miehistä joten olisi järkyttävää että paljastuisivat av-mammoiksi.
Pakko oli siirtyä tänne kun te palstamammat siirryitte meidän miesten sammakkopalstalle.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi! Jos et tänään laita viestiä niin tämä homma kuolee kasaan. Ja tämä on sulle. Just sulle !
Ei se mitään ja samoin, luovutin henkisesti jo jonkin aikaa sitten.
Ymmärrätkö sä mua yhtään. Vai pidätkö säkin mua mulkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viesti sinulle. Just sulle!
Hanki elämä äläkä vingu täällä.
En hanki. Vingun täällä. Ulisen ja itken ja ruikutan. Ja kiusaan. Ja trollaan.
Voit myös ihan rauhassa miettiä miksi sinulle ei vastata...
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja en ymmärrä
Ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Kävin äsken kaupassa, ja joku mies käveli vastaan, ja katsoi suoraan haaroväliin 🤔 Mitä ihmettä. Olipa töykeä. Ja siis mun housuissa ei mitään kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentäön exäni kanssa liikenteessä, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.'
NĂĄ jĂĄpas jĂĄmpsis.
Oletko jo toipunut, sisko? 🥸
- pastorger
Varmaan joku kiimainen raiskari oli. Myyjäkin huomas tilanteen ja nosteli kulmiaan ja pyöräytteli silmiään hämillään. Joo toivuin jo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja hämäränäkökin paranee samalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Pidän sinua kommunikointikyvyttömänä irl ja siksi itsestänikin tuli samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lisäks ? Ymmärtäisin paremmin, jos puhuisit enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailisitko tarkemmin haaroväliäsi. Yritän hahmottaa ja analysoida.
Tämä homma kuoli kasaan jo ajat sitten.
Jos olisi ollut tosissasi niin ehkä emme kirjoittelisi täällä.