Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi! Jos et tÀnÀÀn laita viestiÀ niin tÀmÀ homma kuolee kasaan. Ja tÀmÀ on sulle. Just sulle !
TÀssÀ viesti sinulle. Just sulle!
Hanki elÀmÀ ÀlÀkÀ vingu tÀÀllÀ.
En hanki. Vingun tÀÀllÀ. Ulisen ja itken ja ruikutan. Ja kiusaan. Ja trollaan.
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Ai kauheeta!
PimeessÀ on hauska kulkea. Jotenkin palaa lapsuus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en pysty nykyÀÀn edes nukkumaan pimeÀssÀ, liian vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
'KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.'
NÄ jÄpas jÄmpsis.
Oletko jo toipunut, sisko? đ„ž
- pastorger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en pysty nykyÀÀn edes nukkumaan pimeÀssÀ, liian vilkas mielikuvitus.
MÀ taas katson kauhufilmit pÀivÀllÀ pÀivÀnvalossa. Samasta syystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten varmistan etukÀteen ettei deittikumppani ole av-mamma?
Varmista ettÀ nainen on fiksu ihminen joka on itsenÀinen ja osaa ajatella ja jolla ei ole elÀmÀnhallinnallisia ongelmia tai rajoitteita jotka heikentÀvÀt elÀmÀnlaatua merkittÀvÀsti. Kaikki heikennys kielii mielenterveysongelmista sekÀ psyykkisestÀ ja henkisestÀ sairastumisesta. Normaali ihminen osaa puhua ja kommunikoida sekÀ hoitaa asiansa. Normaali ihminen on optimistinen ja hyvÀntuulinen.
Kiitos neuvoista. Kyse on siis lapsettomista n. 30 v. miehistÀ joten olisi jÀrkyttÀvÀÀ ettÀ paljastuisivat av-mammoiksi.
Pakko oli siirtyÀ tÀnne kun te palstamammat siirryitte meidÀn miesten sammakkopalstalle.
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi! Jos et tÀnÀÀn laita viestiÀ niin tÀmÀ homma kuolee kasaan. Ja tÀmÀ on sulle. Just sulle !
Ei se mitÀÀn ja samoin, luovutin henkisesti jo jonkin aikaa sitten.
YmmÀrrÀtkö sÀ mua yhtÀÀn. Vai pidÀtkö sÀkin mua mulkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ viesti sinulle. Just sulle!
Hanki elÀmÀ ÀlÀkÀ vingu tÀÀllÀ.
En hanki. Vingun tÀÀllÀ. Ulisen ja itken ja ruikutan. Ja kiusaan. Ja trollaan.
Voit myös ihan rauhassa miettiÀ miksi sinulle ei vastata...
sivusta
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn ja en ymmÀrrÀ
YmmÀrrÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.'
NÄ jÄpas jÄmpsis.
Oletko jo toipunut, sisko? đ„ž
- pastorger
Varmaan joku kiimainen raiskari oli. MyyjÀkin huomas tilanteen ja nosteli kulmiaan ja pyörÀytteli silmiÀÀn hÀmillÀÀn. Joo toivuin jo.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ, ja hÀmÀrÀnÀkökin paranee samalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ. PidÀn sinua kommunikointikyvyttömÀnÀ irl ja siksi itsestÀnikin tuli samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lisÀks ? YmmÀrtÀisin paremmin, jos puhuisit enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Kuvailisitko tarkemmin haarovÀliÀsi. YritÀn hahmottaa ja analysoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisit minulle.
Kuka
No just sinÀ!
Just just.
HÀn on mies, jolla tummansiniset silmÀt. T. Ap
ĂidiltĂ€ perityt đ
Kauniit ovat, vaikken lÀheltÀ ole pÀÀssyt katsomaankaan.