Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Matalan koulutustason?)
lakia edes alkeellisesti ei-tuntevat
keskenÀÀn siellÀ peukuttaa, tiedÀn.
Porukalla ryhmÀnillitetÀÀn
r#koksen uhria. Todella psykÄpaattista.
TÀmÀ on aivan kÀsittÀmÀttömÀn
epÀoikeudenmukainen soppa.
'YmmÀrrÀtkö sinÀ, ettÀ kun/jos olet joutunut rikoksen uhriksi, tarvitset terapiaa, etenkin jos on puhjennut tuon jÀlkeen jatkuva epÀily/skitsot joukkovainoomisesta. Uhriutuminen kaikessa Sairastut vaan pahemmin. Se on erÀÀnlainen jatkumo psyyken sairauksille, jos et mene avun piiriin.'
YmmÀrrÀn ja tiedostan.
Voinko liittÀÀ tilinumeroni
pienlahjoituksia varten?
Yksi hoitokerta on 300 euroa.
MIELI Kriisipuhelin antaa kertaluonteista keskusteluapua 24 tuntia vuorokaudessa numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömÀsti ja luottamuksellisesti.
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€ 2x5 mies
Jees. Niiden ansiosta tapaillaan.
Kuka tuota E-bottia yllÀpitÀÀ? Avan tajuttoman rasittava luettavaa!
SelvĂ€. HyvÀÀ illanjatkoa ystĂ€vĂ€t. Nukkukaa hyvin. đ€
Vierailija kirjoitti:
Haittaisko sinua mies jos tekisin Gambiassa vauvan?
SÀ voit tehdÀ itekses ihan mitÀ haluat, mitÀpÀ se minulle kuuluu. Itse olen ajatellut hankkia taloudenhoitajattaren Thaimaasta.
VĂ€synyt. Kaikkeen.
HyvÀÀ yötÀ, ehkÀ tavataan unten mailla.
đŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ettÀ luuseri olen. Sen tuut vielÀ nÀkemÀÀn olenko. Mullakin on piilossa kykyjÀ josta et edes tiedÀ ja jotka tulevat vielÀ nÀkemÀÀn pÀivÀnvalon.
No en omakohtaisesti tunne mutta jos menet tÀÀllÀ jonkun randon (tai vielÀ pahempaa, ei-randomin) tÀkyyn ihan sokkona niin vÀkisinkin tulee epÀiltyÀ tuota jÀlkimmÀistÀ. EhkÀ sinÀkin nÀet sen joskus? Ei kateeksi ihmisiÀ joita pÀÀdyt satuttamaan lopulta, tÀmÀn aivopierun ansiosta. :0
Kuka tÀssÀ on puhunut satuttamisesta? En ole ihminen joka satuttaa. Paremminkin joudun helposti satuttavien ihmisten ympÀröimÀksi. Pikku hiljaa opin vÀistelemÀÀn heitÀ.
Sulla oli söpöt pyjamapöksyt.
Laita rauhassa roskiin jos tulee parempi olo. Saat syvÀÀ tyydytystÀ kiusaamisesta. Saat etsiÀ tÀstÀ lÀhtien uuden uhrin. HyvÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Laita rauhassa roskiin jos tulee parempi olo. Saat syvÀÀ tyydytystÀ kiusaamisesta. Saat etsiÀ tÀstÀ lÀhtien uuden uhrin. HyvÀsti.
VielÀkö tÀmÀ on sitÀ L-alkuisen paikkakunnan draamaa? PÀivÀstÀ toiseen, useamman vuoden ajan jo.. :0
Olen rakastunut ja taidat nÀhdÀ sen.
Oletko sinÀkin?
Heh, se mediassakin mainostettu armeijan c-kurssi tekisi teille wannabe tiedustelijoille hyvÀÀ. Jos poistatte osan viestistÀ, poistattakaa se kokonaan niin ettei viestistÀ nÀy mitÀÀn tai sen ei-halutuista vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö tÀmÀ on sitÀ L-alkuisen paikkakunnan draamaa? PÀivÀstÀ toiseen, useamman vuoden ajan jo.. :0
Ei liity mun viestiin. Ohi.
No niin, sitten, iltalenkille hop hop kip kap vikkelÀÀn, haukkaa ilmaa, ota hiiri mukaan, ulkoiluta sitÀ, sit peset kylppÀrin, luet uutiset, ja herÀÀt takaisin todellisuuteen.