Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan asian voi kÀÀntÀÀ niin ettÀ mua suojellaan. Etten joutuisi enÀÀ ilkimysten riepoteltavaksi toistamiseen. Olenkin saanut niistÀ tarpeekseni. Uskon ettÀ on olemassa miehiÀ jotka ovat oikeasti hyviÀ ja naista kunnioittavia. En ole vain vielÀ löytÀnyt sitÀ oikeaa.
NÀin minÀkin uskoin ja luulin, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti sun kynÀstÀ tuo yks typerÀ aloitus tuolla muualla joka poistettiin. Tunnistin. Et ansaitse ketÀÀn koska olet nÀköjÀÀn aika ilkeÀ.
Et taatusti ole tunnistanut ketÀÀn tÀÀltÀ, kuvittelet vain. T: Lukuisia tunnistanut :P
Vierailija kirjoitti:
Sun olis pitÀnyt tulla sinne, niin meillÀ olis ollu tilaisuus jutella.
Ei mua haluttu sinne.
Vierailija kirjoitti:
(Matalan koulutustason?)
lakia edes alkeellisesti ei-tuntevat
keskenÀÀn siellÀ peukuttaa, tiedÀn.
Porukalla ryhmÀnillitetÀÀn
r#koksen uhria. Todella psykÄpaattista.
TÀmÀ on aivan kÀsittÀmÀttömÀn
epÀoikeudenmukainen soppa.
Juu tÀÀllÀ peukutellaan, taas tuli lisÀÀ porukkaa saunaan sua peukuttelemaan ja portsari tarkasti ovella, ettÀ on tarpeeksi matalan koulutuksen paperit.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksuaalisesti traumatisoitunut, estynyt mies.
Haluan ennen kaikkea olla lÀhellÀsi, koska olet upea ja rakastettava persoona. Seksi on bonus.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuus jutella on heti kun jompikumpi pyytÀÀ juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti sun kynÀstÀ tuo yks typerÀ aloitus tuolla muualla joka poistettiin. Tunnistin. Et ansaitse ketÀÀn koska olet nÀköjÀÀn aika ilkeÀ.
Et taatusti ole tunnistanut ketÀÀn tÀÀltÀ, kuvittelet vain. T: Lukuisia tunnistanut :P
Se oli vauvapalstalla mutta ei tÀssÀ ketjussa. Aloitus joka poistettiin samantien. Tunnistin siitÀ itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Petri sydÀn mÀÀ.
Annan rakkautta sulle.
TÀÀ on teflonia, tÀÀ on kestÀnyt jo niin pitkÀÀn.
Rakkaudella, adios!'
đŽEi OgE!
P. NygĂ„rd trollaa? đ€š
Kihis?
Vierailija kirjoitti:
Taiatkin olla aika ilkeĂ€ mies. NĂ€in kyllĂ€. ĂkkiĂ€ poistit.
NÀin omasta puolesta on.. aika ajoin mielenkiintoista kommentoida mutta avausta ei tulisi tehtyÀ minnekÀÀn. TÀnne ehkÀ kaikista viimeiseksi. Mutta se olenkin vain minÀ, heh. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Petri sydÀn mÀÀ.
Annan rakkautta sulle.
TÀÀ on teflonia, tÀÀ on kestÀnyt jo niin pitkÀÀn.
Rakkaudella, adios!'
đŽEi OgE!
P. NygĂ„rd trollaa? đ€š
Olen ihan tosissani jokaisessa kommentissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökkisin sua kalulla vÀkisellÀ
VĂ€kisten on sitten raiskaus
Jep! Jopa hÀnkÀÀn ei tee sellaista, vaikka on aika pidÀkkeetön ja kiihkeÀ :D
Tapasin vastaavanlaisen kiimakallen viimeksi vuonna 2012 (ja hÀn kuoli 2015) ja siis sellaisista minÀ pidÀn!
TÀmÀ trolli ei trollaa vakavilla asioilla.
JÀrkevÀt trollit pitÀvÀt hauskaa ja ovat fiksuja.
Olikohan vielÀ muuta.
Vai ettÀ luuseri olen. Sen tuut vielÀ nÀkemÀÀn olenko. Mullakin on piilossa kykyjÀ josta et edes tiedÀ ja jotka tulevat vielÀ nÀkemÀÀn pÀivÀnvalon.
MitkÀÀn hömppÀpalstan
peukut ei toki lakiin vaikuta.
Kuten siellÀ joku
aiemmin totesikin.
Juuri nyt ei
oikeusprosessiin
ole yhtÀÀn
energiaa.
Voitte jatkaa ilobileitÀ
huoleti.
MinÀ elÀn tÀmÀn kanssa
24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haluttu sinne.
PÀÀsylipun ostamalla olisit pÀÀssyt niin kuin muutkin.
Kaikkee pitÀÀ olla joka suhteessa.
En halua luopua mistÀÀn koska en halua olla rajoittunut ihminen.
TÀmÀ nyt lisÀyksenÀ.
Joskus ketjussa on ollut nuoria oppilaita ja fiksu tÀtihenkilö yrittÀÀ myös vÀlillÀ tukea nuoria aikuisia ÀlykkÀÀseen aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vai ettÀ luuseri olen. Sen tuut vielÀ nÀkemÀÀn olenko. Mullakin on piilossa kykyjÀ josta et edes tiedÀ ja jotka tulevat vielÀ nÀkemÀÀn pÀivÀnvalon.
No en omakohtaisesti tunne mutta jos menet tÀÀllÀ jonkun randon (tai vielÀ pahempaa, ei-randomin) tÀkyyn ihan sokkona niin vÀkisinkin tulee epÀiltyÀ tuota jÀlkimmÀistÀ. EhkÀ sinÀkin nÀet sen joskus? Ei kateeksi ihmisiÀ joita pÀÀdyt satuttamaan lopulta, tÀmÀn aivopierun ansiosta. :0
YmmÀrrÀtkö sinÀ, ettÀ kun/jos olet joutunut rikoksen uhriksi, tarvitset terapiaa, etenkin jos on puhjennut tuon jÀlkeen jatkuva epÀily/skitsot joukkovainoomisesta. Uhriutuminen kaikessa Sairastut vaan pahemmin. Se on erÀÀnlainen jatkumo psyyken sairauksille, jos et mene avun piiriin.